de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben het echt zat :D Ik kan er niet zo goed tegen dat ik zoveel om hulp moet vragen... Zo aan het einde van de dag doet alles me pijn... Maar ik weet waarvoor ik het doe, straks heb ik m'n 2e mooie wonder in mijn armen!

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Mooie buik anita

Spannend anni weer nieuwe ronde, lekker klussen!

Hier nog eentje die het zat is paradijsvogel, nergens geen puf voor en zooo benieuwd naar ons wondertje

Ja serendipity ben echt actief geweest in mijn verlof maar dat is nu wel over haha, nergens puf voor maar dat hoeft ook niet meer..ben ook zo benieuwd hoe de bevalling is..kom maar op haha. Was evi op de dag vd bevalling druk of rustig?

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Spannend Laurise, nog maar 2 weekjes tot de uitgerekende datum!
    Ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

@Paradijsvogel: Ben heel benieuwd naar je 2e wondertje, hoe reageert je dochter op het feit dat er een baby bijkomt?

Ik heb vandaag mijn eisprong gehad, dus ik ga weer richting de wachtbank :)

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja zeker spannend, vooral omdat ik ook steeds voorweeen heb..heb zelf het idee dat het eerder komt maar probeer me er niet te veel aan vast te houden want het kan ook nog 4 weken duren..maar 1ding is zeker over 4 weken hebben we in ieder geval onze kleine.

En goed geklust haha, heb je ovu test gebruikt of voel jij je eisprong, spannend weer op het wachtbankje..

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    meiden even een vraagje:

is er van jullie iemand getrouwd toen je zwanger was? Ik ga trouwen (volgende maand) maar kan geen fatsoenlijke jurk vinden. Iemand nog tips?

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Laurise: Ja ik voel mijn eisprong en heb alle bijbehorende symptomen zoals vruchtbaar slijm enzo.
    Dus ik hoop dat ik goed zat ;)

@Anita: Je woont helaas niet in mijn regio, want anders had ik wel een zaak geweten...
    Mocht je het willen weten kan je me wel even pb-en :)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Mooie buik zeg!!! En alvast gefeliciteerd... leuk zeg, trouwen!! Wij hebben hier alleen geregistreerd partnerschap gedaan en gewoon in een leuk tuniekje m'n handtekening gezet ;) maar een trouwjurk is veel leuker!! Ik heb alleen geen idee waar je die kan halen... had toen die tijd wel veel gegoogled en kwam toen wel op een paar sites waar ze trouwjurken op maat maken ook voor zwangeren... maar geen idee meer welke dat waren...

@ Laurise
    Vind je het gek dat je nergens geen puf meer voor hebt... daarbij heb jij ook nog dat het super warm weer is!! Ik zat in huis met 17 graden binnen... en het vroor buiten... en had het nog warm ;) en dat terwijl ik het normaal koud heb... ;) dus ik geloof zeker dat het nu helemaal super zwaar is! Nog eventjes volhouden en ik blijf duimen dat die kleine eerder komt!!

@ Paradijsvogel
    Jeetje wat gaat het voor jou ook hard zeg!! Echt de laatste loodjes! En ik ken het, dat je alles zelf wilt doen... maar wel een beetje voor jezelf zorgen hoor (moet je mij horen :p)

@ Anni
    Bah het wachtbankje... dat vond ik altijd de ergste tijd van m'n cyclus ;) de klus periode is nog wel het leukst ;) en wat duurt wachten lang he?? Ik ga hard voor je duimen!!

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ lilsuz
    Ik ga 3 dagen werken (di,do,vrij) en op vrijdag heeft Evi een papadag... dus ze is maar 2 dagen ergens anders (eerste 1,5 maand naar m'n moeder en daarna naar het kdv)
    Aan de ene kant heb ik wel zin om te werken, maar het staat me wel heel erg tegen dat ik Evi moet gaan missen!
    Hier kan ik financieel ook niet minder gaan werken helaas... anders had ik dat zeker gedaan.. het liefst zou ik helemaal thuis gaan zitten, tot dat ik dat niet meer leuk vind ;) had nooit gedacht dat ik daar zo over zou gaan denken hoor!

9. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Serendipity, ik probeer ook wel voor mezelf te zorgen, maar dat is soms zo moeilijk met een kleintje die gewoon haar aandacht nodig heeft... Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet zonder middagdutje meer kan, dus ik probeer in ieder geval 1 dutje per dag van Alana mee te pakken. Dan gaat het goed, maar soms lukt dat gewoon niet... Hoe gaat het met jou verder? Lekker aan het genieten van je kleine meid?

10. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, grappig he hoe alles veranderd als je mama bent. Dan ga je opeens heel anders naar sommige dingen kijken...

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Serendipity: Oh die wachtbank is vreselijk, zit er pas 2 dagen op maar er lijkt wel geen eind aan te komen.
    Nog 12 dagen (!!!) te gaan.
    Gelukkig kunnen we nog wel klussen tot aan de NOD als we willen ;)
    Wanneer moet je weer beginnen met werken? Of ben je al begonnen?

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ anni
    het wachten na je eisprong duurt altijd heel lang. Ik probeerde er altijd niet teveel bij stil te staan. Anders wordt je gek van jezelf. Tenminste daar had ik erg veel last van.

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja het duurt echt heel lang.
    Maar moet zeggen dat deze ronde best snel gaat :)
    Zit nu al op dag 22, dus dat gaat lekker vlot.
    Ben er nu minder door geobsedeerd dan eerst ofzo.
    Alleen hoop ik natuurlijk wel dat het snel raak mag zijn :D
    Ach, geduld is een schone zaak...!

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    haha wat een wijze woorden anni

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Tuurlijk kan je altijd door klussen! Maar het wachten is toch al begonnen he? Haha ik moet morgen voor het eerst werken! Zie er nu best wel tegen op, wil m'n meisje niet missen!

16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    oh spannend morgen weer werken! Hoop voor je dat het meevalt en dat je meteen weer lekker op je plekje zit, dan ga je met veel meer plezier naar je werk en zal je ook makkelijker naar je werk gaan ;) Veel plezier morgen!

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty:
    hoe was je eerste werkdag? Mee gevallen?

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Anita: ach, af en toe ben ik zo wijs ;) hahaha

@Serendipity: Oh wat spannend, weer je eerste dag werken.
    Hoop dat het je bevallen is, ook al moet je Evi missen!
    Enne, de wachtperiode is begonnen hoor, heb zondag (cd 18) mijn ei gehad. Dus we zitten al 5 dagen op de wachtbank.
    Maar het klussen gaat gewoon door, tis veels te leuk om niet te doen haha! :D

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ anni
    ik zou het niet durven te ontkennen :p

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @anita: hahaha dat zou wat zijn! ;)

meiden, ik heb het idee zwanger te zijn, maar durf niet te zeggen waarom.
    Soort intuitie-gevoel.
    alleen wacht ik toch echt met testen tot volgende week.
    Zit nu pas op 9 dpo, das echt te vroeg!
    Vind het wel spannend...

Deel Deze Pagina