oh Anni, dat is balen! Je bent al de tweede deze week die eerst een positieve en toen een negatieve test had. Dat is ook waarom ik nooit vroeg testte. Bang voor zo'n tegenslag... Maar ik weet ook hoe verleidelijk het is om het eerder te doen... Laat de duivels maar komen dan kan je op naar de volgende ronde!
@anni Ooooh wat balen meis...blijf het altijd raar vinden waarom die testen een paar dagen van te voren wel positief kunnen zijn en dan negatief..ik had er ook zo'n goed gevoel over bij je...rode duivels inmiddels geariveerd..?? (lief je reactie op mijn foto's) Hier nog steeds geen beebje...er staan weer foto's in mijn album van mijn buik met 40 weken..voor de liefhebbers...
@Anita: Thnx voor de borrel meid, kon ik wel gebruiken @Paradijsvogel: Ja de verleiding is gewoon zo groot. Kan er op zich wel mee dealen maar de teleurstelling blijft... Duivels zijn nog niet gearriveerd dus zolang houden we hoop @Laurise: Ja het was eigenlijk omdat ik er zelf ook een goed gevoel bij had. Maar blijkbaar heeft het dus niet zo mogen zijn... Ik ga gelijk even spieken naar je foto's, buikenfoto's zijn echt superleuk! Is er al enige beweging?
wauw je hebt een mooie buik. Snap wel dat je er nu klaar mee ben. Hij is mooi maar ook groot denk dat je graag op instappers loop aangezien veters strikken bij mij al een hele kunst aan het worden is. Is het volgens mij bij jou pure acrobatic!
@anni Jammer hoor..maar inderdaad geen bloed geeft nog een beetje moed.. al denk ik dat je cyclus nu gewoon iets langer is dan vorige keer.. haha ja buikfoto's zijn zeker leuk en moet je ook straks echt gaan maken! Tja het rommelt wel flink sinds gister maar ja dat doet het al een tijdje..denk dat ik morgen gewoon weer bij de vk zit.. @Anita Dank je wel! Ja en je zult het niet geloven ik heb niet zo heel veel last van mijn buik haha. Ja moet inderdaad rare fratsen uithalen om iets van de grond te pakken (ondergoed met voet van de grond je wordt er heel handig van. Maar gelukkig geen zere rug..je ziet iedereen ook kijken pfff die zal wel flinke last hebben..maar geen last en dat met mijn fybromyalgie..dat is nu helemaal verdwenen..hoop dat het zo blijft.. heb jij al bellie foto's..? Zal is even kijken in je album
@Laurise: Wow wat een buik zeg! Hij is echt heel mooi Maar de beeb mag nu wel komen hoor! Ben heel erg benieuwd
@anni Dank je wel, inderdaad beebje, mama heeft genoeg geshowt met jou in de buik, nu wil ze showen met jou uit haar buik en zijn de duivels al gekomen? Even ego Net bij de verloskundige vandaan...allereerst..het zijn geweldige meiden!! Ze begrijpen mij echt goed..!! Toevallig waren alle verloskundige op de praktijk en ze zei ik ga even overleggen met de andere of er nog meer bevallingen/gestripte mensen op de rol staan..zo niet ga ik bij je voelen en eventueel strippen "yes yes en dat bij 40.2, jullie begrijpen mij " ze kwam snel terug en er stond niet veel op de rol en iedereen was het er over eens dat het genoeg is voor mij.. Dus zij voelen...en voelen...maar nee hoor al die voorweeen/harde buiken hebben geen ontsluiting gegeven dat is een domper..dus ze kon niet strippen..heeft het wel gemasseerd om de ontsluiting eventueel op gang te helpen maar zal niet hierdoor gaan bevallen (tenzij het nu spontaan komt). Vrijdag mag ik terug komen, weer bij haar want dan kan ze het verschil goed voelen, hopen op ontsluiting en dan te strippen..hopelijk helpt het strippen..anders word ik vast volgende week ingeleid...nou ja we gaan gewoon maar weer wachten... __________________
Nog geen duivels! Je zou bijna denken dat ik gewoon te vroeg getest heb. Of ik heb een langere cyclus... Ik pleit voor een luikje in je buik om te kunnen spieken @Laurise: Wat balen dat ze je niet kunnen strippen. Maar misschien vrijdag! Blijkbaar vind je beeb het nog wel gezellig en lekker warm in je buik
*breekt in* Groot buddy nieuws!! vannacht om 23.59 kreeg ik een berichtje van Tessa (Laurise)... ze schreef het volgende: We zijn intens gelukkig met de geboorte van onze dochter Laurise, ze weegt 4020 gram en is vandaag om 19.21 geboren. (dat was dus gisteren de 26ste) Bevalling was een ramp...maar ze is zooooo mooi... Gisteren kreeg ik nog om 9.56: Jaaaa het is begonnen!! Eindelijk, 23.30 om de 10 min, vanaf 3 uur om de 5 min, verloskundige om 4 uur geweest en 2 cm ontsluiting, om 8 uur had ze 3/4 cm, nu heftige pijnlijke vooral rugweeen maar lukt me aardig om ze op te vangen. Om 10 uur hoopt de verloskundige op 5 cm, dan naar het ziekenhuis. Gefeliciteerd meis!! Met je wondertje!! *breekt uit*
Jéééé, eindelijk! Tessa en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisie!! Wat een mooie naam. Veel geluk met z'n drietjes, geniet van elkaar! @ de rest; hoe is het met iedereen? Hier alles z'n gangetje, 30 weken alweer! Kamertje is inmiddels klaar, nog wat kleine spulletjes kopen en dan heb ik echt alles in huis.
Tessa, gefeliciteerd! En met 4020 gram kan ik me voorstellen dat de bevalling een hel was Geniet lekker van je meisje!
Bibi, 30 weken alweer... Gaat snel he? Ik ben al 38 weken ongelofelijk he? Alana werd met 39 weken geboren, dus wie weet Hier gaat alles z'n gangetje. Had vorig weekend opeens weeën, ik dacht nu komt ie! Maar helaas na 2 uur waren de weeën weer over... Dus nu maar afwachten. Van mij mag hij wel komen. Ik ben er klaar voor en klaar mee
Gefeliciteerd. Nog meer baby's. Het is wel erg meisjes hier. Paradijsvogel gaat volgens mij de eerste jongen ter wereld zetten. Is het niet?
ik denk het wel... Nog iets minder dan 2 weken! Alana was een week te vroeg, dus ik hoop nu ook iets eerder
Jeeeej! @Tessa/Laurise: Gefeliciteerd! Geniet er van meis, zeker na deze heftige zware bevalling! Hoop dat we snel je meisje mogen bewonderen op foto @Paradijsvogel: Zou wel fijn zijn hoor, een weekje eerder. Kan me herinneren dat je het met 36 weken al redelijk zat was... @Bibi: Tijd niet gezien meis! 30 weken, jij gaat ook al hard zeg! @Anita: Weet jij eigenlijk wat het word? Dat vroeg ik me nu zo af...
Anni, ik ben het inderdaad al een tijdje zat, maar de kleine man helaas blijkbaar niet Maar ach, we wachten maar gewoon af...