de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ja vond het zelf ook wel erg snel, had ik ook niet verwacht aangezien ik endometriose-interna heb! Ben er onwijs blij mee, al ben ik ook verschrikkelijk onzeker! Ik zou blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn! Pfff...

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    woow ja dan mag je helemaal van geluk spreken dat het zo snel is gegaan! En de eerste tijd is idd super spannend... maar toch lekker van genieten, dan heb je dat iig gedaan ;)

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    tjah we beginnen een beetje depri huismussen worden. Gaan bijna niet meer weg omdat iedereen zwanger is of kleine kinderen heeft dus kan het allemaal niet zo goed handelen!

4. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Weet niet zo goed wat ik zeggen moet! Vind het zo sneu voor je... Ik snap zo goed hoe je je voelt! Als ik je kon helpen had ik het zeker gedaan!

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jeetje meis... schrik hier ook een beetje van... maar was er ook al bang voor! Het erge is ook dat iedereen hier wel een beetje weet hoe jij je voelt, omdat het bij geen van ons makkelijk ging! Maar daardoor weten we ook dat lieve woorden meestal niet helpen! :( Tis dus nu jullie tijd uit zitten en hopen dat het snel "lente" wordt!
    Sterkte meis!! *knuffel*

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    sow heb vandaag even op het werk geregeld dat ik 7 dec weer naar de gyn mag. Ze kan me wat met dat wachten tot januari. Als het na al die tijd nog niet gelukt is gaat het ook niet ineens nu wel lukken. gna gna ben benieuwd wat ze zegt als ik voor haar neus sta!

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Kijk heb je iig een vooruitzicht!! Dat is weer wat "positiever" denken...!!
    En ik dacht ook zo... waarom moet ik nog 4 maanden zelf proberen als het al 1,5 jaar niet lukt?? Die 4 maanden maken echt niks uit hoor!! Ik vond 4 maanden zoooooo lang! Maar toch bleek het bij ons uit te maken...
    Maar iig fijn dat je die afspraak gemaakt hebt! Misschien vind ze zelf ook dat dat ene maandje niet veel uit maakt! Voordat je weer in de IUI molen zit, ben je ook weer een maandje verder denk?

8. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Wij hebben hier even een heel onzeker weekend.
    Gister aan het einde van de middag ben ik redelijk veel bruin bloed verloren waardoor ik helemaal in paniek naar de verloskundige heb gebeld. Die zei dat ze niets kom doen nu en dat ik af moest wachten. Ik moet rustig gaan liggen en de rest van het weekend rustig blijven. Het kon alle kanten op volgens haar! Heb vloeien is gestopt na een uur en had ook bijna geen kramp of wat dan ook. Vanochtend weer precies hetzelfde al was ik inmiddels al niet meer in paniek... ik ben er eigenlijk al van overtuigd dat het niet goed is dus dan kan het alleen nog maar mee vallen. Ook nu is het vloeien weer gestopt.
    Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar voel me er niet bepaald prettig bij!

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ michanda,
    ik heb dat bij mijn zwangerschap van nikki gehad.
    maar dan echt heel erg... super rood bloedverlies enz.
    en dat anderhalve week lang had ook geen krampen ofzo.
    moest toen ook veel liggen.
    daar heb ik me ook aan gehouden. en zoals je ziet is het allemaal goed gekomen.
    dus kop op meid, het kan allemaal goed gaan.

10. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Wat fijn om eens een positief verhaal te horen over bloedverlies, stelt me echt gerust!
    Ik ga in ieder geval aandringen op een echo zo snel mogelijk, want als het goed is moet er zeker al vanaf maandag een hartje te zien zijn en dan wil ik gewoon dat het nagekeken word!

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Michanda
    Jeetje meis... dat is schrikken! En die onzekerheid is ook gewoon k*t!! Ik heb alleen de slechte kant meegemaakt van bloedverlies, dus zal daar niks over zeggen ;) maar weet ook dat er genoeg meiden zijn waarbij het wel goed gaat! Geloof zelfs dat 10% van de zwangere last heeft van bloedverlies!
    Ik zou ook proberen om zo snel mogelijk een echo te regelen... zekerheid is wel belangrijk ivm stress enzo!

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ michanda
    bij deze zwangerschap konden ze zelfs na 6 weken niks zien hoor
    ze zeiden een leeg vruchtzakje.
    pas bij 7 weken zagen ze de kleine met een kloppend hartje.
    bij nikki zagen we met 6 wkn en 3 dagen een hartje.

13. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Vloeien lijk minder te worden. Het is ook heel raar... alleen 's ochtends als ik ongeveer een half uur uit bed ben de afgelopen twee dagen. Als ik dan naar de wc ga is het een heel vloeibaar caramelkleur iets met vanochtend een heel klein beetje rood er in en daarna stopt het weer en heb ik er de hele dag geen last meer van! Denk wel steeds dat ik iets voel, maar dat is dan nix... voel ook iets wat lijkt op een prop in de baarmoedermond, maar dat zit er al 1,5 weken dus dat zal wel zo horen...
    Morgen gelijk bellen voor een echo...

14. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    We hebben een echo gehad en.... WE HEBBEN HET HARTJE ZIEN KLOPPEN!
    Ik heb 3 foto's mee gekregen, die heb ik in m'n foto album gezet!
    Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooo blij!

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

super meid!
    gefeliciteerd!

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Michanda
    Jeej!!! Gefeliciteerd!!! Dat lucht op!! Ik ga snel je echo's bekijken!!

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty
    hoe is het met je bi?

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Hey meis... gaat gelukkig weer beter!! Even afkloppen want vandaag schoot het er wel weer even in... maar officieel ging het net weer beter ;)
    Hoe is het met jou?? Dinsdag mag je he?? Spannend!! Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen!! Laat je het ons weten??

@ Laurise
    Hoe is het met je meid?? Zag mooie foto's op je hyves!! Hoever is je schoonzusje (het was toch je schoonzusje die ook zwanger was?? Of zit ik er nou helemaal naast??)

@ Shenoby
    Ook bij jou op hyves zag ik een mooie buikje!! Gaat verder alles goed met jou en de kleine??

@ Michanda
    Hoe is het met jou?? Is het vloeien nu helemaal gestopt? Of nog steeds wel kleine beetjes?? Heerlijk zo'n echo tussendoor... kan je iig weer lekker slapen!!

@ bibi
    Hoe is het met jou meis?!?! Tijd al niks van je gehoord!! Heb ook ff geen idee meer hoe en waar je zit! :) Hou de moed er in he meis!

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Hey meis... wat is dit nu?!?!?! Ik was even gaan terug zoeken... maar dat kan niet he... zwanger worden en het ons niet vertellen!! :D:D:D:D:D:D:D:D
    Super gefeliciteerd!!!!

@ Paradijsvogel
    Zie dat jij ook alweer de 12 weken voorbij bent!! Jeetje wat gaat dat snel!! Alles goed?!?!?! Ook met de kleine en je vriend??

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, nou meiden, zoals jullie lezen heb ik al op m'n kop gekregen van Serendipity. :) :)
    Heb het een tijdje wat rustig aan gedaan met zp, het zwanger worden los gelaten en nu kan ik dus eindelijk melden dat ook ik zwanger ben! :D :DIk weet het nu een weekje en ik heb helemaal geen kwaaltjes, echt niks. Dat maakt me wel onzeker, maar ik moet echt genieten van mezelf. Ik zal hier weer gezellig mee komen kletsen in ieder geval en jullie op de hoogte houden. ;)

Hoe is het met iedereen? Laurise alweer bijna de 20 weken echo zie ik, wat gaat het ongelooflijk snel hè!
    En Michanda ook zwanger, van harte meid!

@ Anita; hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina