Dankjewel. Ja tis iedere keer weer een tegenvaller. Maar we wachten het af, geen bloed geeft moed zeggen ze. En anders weer nieuwe ronde, nieuwe kansen
Nope. Helaas niet Testen doe ik donderdag weer als ik dan nog niet ongi ben, dan zit ik op cd 41. Word hier wel af en toe gestoord van, die lange cyclus. Hoe is het bij jou Bibi? Word je je buikje al zat?
En, getest vanochtend?? Met mij gaat het goed hoor. Ben mijn buikje zeker nog niet beu, ik vind het nog steeds geweldig, al dat getrappel en gewriemel. Maar ben ook wel nieuwsgierig naar ons kindje dus van mij hoeft het niet heel lang meer te duren voordat de kleine komt. Nog 8 daagjes en dan mag ik thuis bevallen.
Ik heb getest vanmorgen. Wit, witter, witst Laat die ongi maar komen, ben het nu wel beu dat gedoe Spannend meis, ben echt benieuwd wanneer de beeb zich aandiend. Maar zolang hij/zij nog lekker zit, dan is het helemaal goed toch?
Anni, balen zeg! Op de hoeveelste dag zit je nu? bibi, het begint nu spannend te worden he? Nog even lekker genieten van het gewriemel van binnen en straks van het gewriemel buiten
dag 41, dus ben officieel op mijn langste cyclus nu. 't schiet zo echt niet op, en met die onduidelijkheid helemaal niet. Als het nog lang duurt ga ik langs de ha...
@ anni op zich is ronde 6 nog niet lang. Tuurlijk voor je gevoel is het lang maar de ha gaat nu nog niets doen. Meestal is dat na een jaar en als je heel jong bent of een stomme ha hebt 2 jaar. Het beste kun je ruim voor je naar de ha gaat beginnen met tempraturen. Wanneer ze je doorverwijzen willen ze dat je minimaal 2 maanden getempt hebt. Is al meegenomen als je dat doet.
Oh ik bedoelde niet qua ronde, maar de lengte van mijn cyclus. Als die nog heel erg lang gaat duren. Ik weet dat er een jaar voor staat, en ik heb echt een stomme HA, dus daar hoef ik niet voor te komen... Pff tis gewoon irritant En ik heb al zo weinig geduld hihi Oh, en van dat tempen is een goede tip, daar ga ik me eens bij inlezen! Dankjewel
@ Anni; het is heel irritant als je cyclus zo onregelmatig is, ik weet het. Ik hoop voor je dat je ongi snel doorzet dan kun je in elk geval verder. @ Paradijsvoge; hoe is het met jou? En met de kids? Gaat het allemaal goed? Het wordt nu inderdaad mega spannend! Ik ben best bang voor de bevalling eigenlijk...Ik probeer dat wel van me af te zetten want ik weet hoe belangrijk ontspannen is, maar het valt niet mee. @ Anita; ik wil thuis bevallen, en jij? Volgens mij ben ik een zeldzaamheid, bij de yoga gaat echt iedereen naar het ziekenhuis behalve ik.
Bibi, hier gaat alles super! Ayden groeit super en Alana groeit steeds meer in de rol van grote zus... Ze geeft Ayden nu kusjes en knuffels, zo lief! Ik ben bij Alana thuis bevallen en had dat nu ook het liefst gedaan. Vond het zo heerlijk om na de bevalling weer mijn eigen bed in te duiken. Ik kan me voorstellen dat je tegen de bevalling op ziet. Maar je kan het het beste gewoon over je heen laten komen en op je eigen lichaam vertrouwen!
ik wil in het zh maar dat heeft meerdere redenen. Mijn man en ik waren bijde bij onze geboorte bijna 60 cm! En onze mama's hebben flink op de blaren gezeten letterlijk en figuurlijk. Dus de kans is groot dat ons kind ook groot wordt. Daarbij komt dat ik al jaren bi heb. Dus rug weeën ga ik waarschijnlijk niet overleven (mits ik die krijg) en we slapen op zolder dus zouden anders ons huis moeten gaan verbouwen omdat ik thuis zal bevallen. Dus ik zeg zh here i come. En ik werk in het zh dus is ook wel apart. "bevallen op je werk!"
Meiden ben bij de vk geweest en onze uk heeft mijn buikje 5 cm laten groeien in 4 weken! Zelfs de vk vond het erg veel! En hij lag dwars hahah lijkt op zijn papa
oh anita, ik blijf het zo leuk vinden voor je dat je zwanger bent, (voor iedereen natuurlijk, of die nu zwanger is of een kindje heeft) maar ik herriner me nog zo goed hoe ik het verdriet in je berichtjes kon lezen. dat ik voelde wat jij voelde. omdat ik het precies zo gevoeld had (alleen onder andere omstandigheden) en dat ik ondanks je niet kende hier lekker vanaf mijn pc met je meehuilde. top toch dat iedereen hier, al duurt het misschien wat langer, uiteindelijk die zo felbegeerde posi test in handen heeft
Wat een ontzettend lief berichtje van je **digi hug komt jou kant op** Vind het zelf nog steeds heel onwerkelijk dat ik dit mag meemaken. Maar moet bekennen dat ik nu pas echt ga genieten. Gewoon door het idee dat ik nu meer naar het einde neig en de kans op enge dingen af gaat nemen. Tuurlijk kan er van alles mis gaan maar geen miskramen meer ofzo. Kan het ook niet erg vinden dat die kleine me helemaal bont en blauw schopt van binnen. Alleen maar een teken dat ie het goed heeft bij mama. Wat dat betreft is onze topic een topic met top mensen Ben trots op jullie allemaal