de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

zooo wat een drukte weer ineens
    gezellig!
    ga later even bijlezen

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ hier
    vandaag was het dag twee dat die kleine minder goed bewoog en ik buikkrampen had. Dus de vk gebeld. En een ctg laten maken. En wat denk je lig je daar in het zh bed begint dat kleine monster ineens heel hard te bewegen. Grrr Gelukkig hoor maar je voelt je dan wel zo'n aansteller. Dus moet nu gewoon rustig aan doen.

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Serendipity: Ooh dat valt zeker wel tegen? Weer ongesteld zijn?
    Ik heb je trouwens toegevoegd op hyves, net als Laurise trouwens.
    Maareh, ben erg benieuwd naar alle foto's en filmpjes! :D

@Nicole: Wanneer mag je naar de vk?

@Anita: Oh wat vervelend meis.
    Maar wel fijn dat je kindje in ieder geval het goed maakt!

@hier: Nu op dag 49, dus 30 dagen na mijn ei.
    Snap niks meer van die gekke cyclus van mij....
    Heeft iemand hier wel eens een LF van 30 gehad?

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Oei dat is idd wel lang ja... hoeveel testen hebben je er ondertussen al tegen aan gegooid? ;) Ik wist niet dat je al op dag 49 zat... maar zo'n lange LF is denk niet helemaal goed nee... snap dat je daar wel mee naar de dokter wilt! Misschien kan het wel geen kwaad hoor, maar navragen is altijd wel handig!

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ooh je hebt mij toegevoegd!
    Heb gelijk al foto's gekeken!
    Wat word Evi al groot zeg!

Enne, wij wonen heeeel dicht bij elkaar in de buurt :D

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Ja ik zag idd dat je uit de buurt kwam, maar ik kom daar eigenlijk nooit hoor ;) wel grappig, want er komen er meer uit de buurt ;)

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik kom ook nooit bij jou in de buurt, behalve voor de kapper :D
    Die zit in een plaatsje vlakbij jou.

Wie wonen er nog meer bij ons in de buurt dan? :)

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

ikkuh niet.
    ik woon in het mooie drenthe,

hoe is het nu eingelijk anni?
    al een ongi? of alweer getest?
    lastig he als je zo'n rare cyclus hebt.

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Nog geen ongi, morgen ga ik maar weer eens testen voor de verandering hihi.
    Zit nu op dag 50, dus 31 dagen na mijn eisprong.
    Als mijn test morgen nog negatief is dan ga ik maandag even bellen met de HA voor een afspraak...

10. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    @t anni85
    ik moest gister naar de verloskundige;) bloeddruk alles was goed:D was 300 gram aangekomen haha
    die pijn onder in mn doos dat kwam omdat het kindje zoooo laag ligt, ze heeft nog even gevoeld mn baarmoedermond was al week maar had nog geen ontsluiting. ze zegt ik verwacht dat je deze week wel belt dat het begint, moest wel gelijk even bellen als ik de 1e wee kreeg en als ik hoofdpijn of misselijk werd. maar vandaaag ik heb helemaal nergens last van geen harde buiken niksss :( alleen heeeel veel slapen heb zowat de hele dag op de bank ligge snurken;)

kan je voor je cyclus niet langs de gyn? mijn huisarts heeft me toen doorgestuurd kreeg steeds echootjes om te kijken waarom het zo lang duurde natuurlijk niks te vinden. kreeg wel van dat spul om ongesteld te worden nou dat heeft 1 keer gewerkt daarna niet meer. ben de naam ff kwijt hoe dat heette.

liefsss

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oh wat goed dat je al bent geweest!
    En wat fijn dat alles in orde is! Maakte me al een beetje zorgen...
    Maar blijkbaar komt de beeb waarschijnlijk dus eerder dan uitgerekend? Des te eerder heb je haar in je armen!

Ja ik ga maandag even de HA bellen, dan hopelijk even een gesprekje en dan een doorverwijzing naar de gyn.
    Dan mogen ze even in mijn buik turen hoe en wat.
    Want een cyclus van 50 dagen is mij toch echt teveel!
    Maar stiekem hoop ik op een positieve zw-test :D

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Nicole; dan ben je mij vast en zeker wel voor meid. ;) Spannend hoor! Ik mag dinsdag weer naar de vk, maar alles is nog rustig hier dus ik hou er maar rekening mee dat ik volgende week gewoon nog een keer mag.

@ Anni; ik zou ook even de ha bellen hoor want je cyclus is nu wel érg lang. Kan natuurlijk ook zijn dat je ei veel later is geweest of ben je zeker van de dag van de eisprong?

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Krijg ik mijn kraam doos van de verzekering thuis. Wat staat er in de brief. Na uw bevalling krijgt een nog een leuk kado van ons voor uw baby! Nog een leuk kado. Willen ze zeggen dat die oma verbanden leuk zijn?
    Maf kezen.....

14. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, leuk zijn ze niet nee, maar nodig helaas wel ;) Zat er nu niets leuks bij? Bij mij zat er een omslaghanddoek in. En bij Alana zat er een knuffel in.

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Laurise komt ook uit de buurt... en nog iemand, maar weet niet meer wie! En diegene die weg is (hoe heet ze ook alweer) kwam uit hillegom...
    Lange cyclus is opzich niet erg, alleen niet leuk! ;) Maar een lange LF is niet de bedoeling volgens mij! Ik had lange cyclussen, maar mijn LF was wel altijd 14...

@ Nicole
    Misschien slaap je wel zo veel, om je voor te bereiden op de bevalling ;) Wel spannend zeg!! Ik vond het ook al dat het klonk als de laatste dagen, en als de vk het ook al zegt!! :D Spannend!!

@ Anita
    Hier zat er toen ook een omslagdoek in... en ik had een heel pakket met lotionnetjes, shampoo en badschuim! Ik baalde dat het geen zwitsal was, maar het was van Natalis ofzo?! En die vind ik eigenlijk ook super lekker ruiken!
    Owja en die oma verbanden he... daar moest ik er om het paar uur steeds 2 van in m'n onderbroek stoppen... kan je het je voorstellen?? ;) :p

@ Bibi
    Ben je ook al zwaar aan het aftellen?? Toen ik eenmaal 37 weken was... pfff de tijd kroop toen echt!! Al kon ik me ook ergens weer niet voorstellen dat het zomaar in eens kon beginnen!

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Bibi: Ja ik had een positieve ovu-test op dag 19.
    Die dingen kunnen toch niet positief zijn zonder LHpiek?
    Anders weet ik het ook niet. Of een dubbele eisprong in 1 maand? Maar dan nog is mijn cyclus wel heel lang (vandaag dag 51...)
    En nog maar een kleine 3 weken te gaan tot je bevalling.
    Spannend zeg! :)

@Serendipity: Oh wat leuk zeg! :)
    Wat een kleine wereld dan zeg! Enne, jij bedoeld Michanda?

@Anita: Hihi kan me voorstellen dat je die niet echt leuk vind...
    Misschien wel handig tegen wateroverlast gezien die regen van de laatste dagen ;)
    Hopelijk krijg je na de bevalling een leuker cadeau voor de beeb!

@Nicole: Bij jou word het helemaal aftellen...
    Ben benieuwd wie eerder bevalt, jij of Bibi!

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa was blij dat alles goed was:D ik hoop wel dat het iets eerder komt zul je net zien dat ze blijft zitte, het is vandaag verdacht rustig geen harde buiken niksss alleen veel maagzuur en echt heel erg moe.

hoop dat de ha je doorstuurt ff controleren kan nooit kwaad toch, wordt je gek van als je zulke lange cyclusdagen hebt pff ik hoop ook op een positieve test voor je:D:D

@t bibi
    wie weet ben ik je voor zal je net zien dat jij eerder bevalt;) oo mag je dinsdag weer:D ik heb ook gewoon een afspraak staan voor donderdag we zulle zien!

@Serendipity
    jaa dat kan je maar zo goed hebben dat ik daarom zoveel slaap;) ik hoop het in ieder geval haha,chanel zegt al steeds waarom komt zusje nog niet uit de buik ik kan niet wachten;)

ben nu ook moe ga dadelijk maar weer naar bed pff haha morgen moet chanel trakteren op de peuterspeelzaal ze is voor het laatst na de vakantie heeerlijk naar de basisschool, ze heeft er helemaal zin aan:D:D

liefsss

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Helaas vanmorgen weer een negatieve test :(
    Ik heb de assistente gesproken, zij bespreekt mijn situatie met de HA en dan moet ik tussen 11 en 12 terug bellen...
    Ben heel erg benieuwd...

19. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    :(:( hoop dat ze er wat aan gaan doen voor je wel ff laten weten wat ze zegt he straks, ben benieuwd.

ik werd vanmorgen wakker en moest overgeven:( daarna niks meer aan de hand heb een beetje een drukkend gevoel aan de onderkant heel irritant kan niet eens normaal op een stoel zitten. beeb is ook overmatig druk sinds vanacht lijkt wel dat ik helemaal blauw ben van binnen, mannetje gaf een kus op mn buik en kreeg een stoot:D haha was wel grappig hij zeg gaat ook nog hard ook nog;) chanel heeft getrakteerd vanmorgen op de peuterspeelzaal ze was helemaal wild, en maar vertellen aan iedereen dat haar zusje vrijdag komt:( haha hoop het:cool:.

liefsss

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Ben benieuwd wat je te horen krijgt!! Weet je inmiddels al wat??

@ Nicole
    Overgeven kan een begin zijn he ;)

Deel Deze Pagina