de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Bibi: No hard feelings! :D Maar zo kon ik af en toe even spieken, maar snap dat je dat graag gescheiden wilt houden.
    En je hebt een mooie buik hoor! Zeker voor 38 weken!

@Laurise: Geen probleem meis, ik kan me voorstellen dat je dacht; Wie is dat dan weer? :D
    Heb heerlijk zitten kijken naar alle foto's van je kleine meid :)

@Nicole: Wat attent van je VK zeg! En ik hou je zeker even in de gaten, heb zo'n gevoel dat je beeb een dezer dagen zich aandient :)

Hier nog geen duidelijkheid, dag 56 is alweer zowat voorbij.
    Ik pleit nu echt voor een luikje in je buik :D

2. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    @t bibi
    ja vond het zelf ook wel netjes dat ze belde ben ook heel tevreden over ze ze houden me goed in de gaten net als bij chanel. ik heb bij chanel 2 keer de verloskundige gehad en dat terwijl ik onder de gyn liep ze kwam langs in het ziekenhuis toen ik net een uur bevallen was om me te feliciteren, komen ze normaal elke dag langs dan? en wat heb jij een supermooie buik zeg:D

@t laurise
    ja ik zei alleen tegen de verloskundige dat ik soms sterretjes zag en zon last van de buik had nou mocht meteen gaan bloedprikken zit mooi dichtbij bij hun in depraktijk haha bij chanel voelde ik me nog slechter kan het me eigelijk niet voorstellen maar moet zeggen voel me vandaag ook aardig goed alleen nog steeds heel erg moe.
    hoe is het met je kleine? gaat alles goed?

@t anni
    dag 56 alweer pfff schiet niet op jaa zon luikje zou wel makkelijk zijn kan je zien wat er in je lichaam gebeurt. ik hoop dat de beeb deze week komt maar mn mannetje is 29 juli jarig en chanel 31 juli dus niet op die dagen;)

zo als goed is heb ik op iedereen gereageerd haha:D

liefsssss

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Anni, het schiet niet echt op zo he?

Nicole, fijn dat je je goed voelt. Ik ben ook erg benieuwd wanneer jullie kleintje komt! Spannend he, de laatste loodjes...

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Krijg nu alleen last met slapen. Op je rug krijg je het idee dat je stik en op je zij is geen optie omdat ik dan naar mijn buik draai. :(. Dus dan maar kussentje tussen mijn benen. :D

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Damn ik zit bij de verkeerde verzekering :( Ik zat al te kijken voor lekkere broekjes :D Misschien moet ik oma is om advies vragen. :D

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn stem heb je :D

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn buik(je) met 30 weken en 4 dagen.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; wat een mooie buik!
    Dat moeilijk slapen herken ik. :( Als ik op mijn rug lig krijg ik inderdaad bijna geen lucht. Op mijn zij gaat op zich wel, ik gebruik geen kussentje, maar ik draai de hele tijd van links naar rechts, om gek van te worden. *zucht* En elke nacht een keer eruit om te plassen. Ik ben het zometeen al helemaal gewend om er 's nachts uit te moeten, dat is dan wel weer handig. :D

@ Laurise; het slapen gaat dus wat minder zoals je hierboven kunt lezen. Ik slaap nog wel hoor, maar ik moet er steeds uit en slaap heel licht met het gevolg dat ik 's ochtends gebroken ben en mijn ogen niet meer open krijg.
    Alles is verder wel klaar ja. Alhoewel, ik ben echt flink aan het poetsen en opruimen. :D Elke keer denk je 'zo, als het begint dan is dit in elk geval netjes'. Maar voor de baby is alles klaar en heb nu ook echt even een break van m'n studie. Het is toch vakantie en ik kan me niet meer concentreren.
    Hoe gaat het met de kleine Laurise? Doet ze het goed?

@ Nicole; dank u! :) Heb jij geen buikfoto om te showen? Ik vind het altijd zo leuk om al die dikke buiken te zien.
    Het schijnt dat de vk normaal de eerste twee dagen langs komt en daarna om de dag ofzo. Zal er ook wel aan liggen hoe het gaat. Maar de mijne komt dus blijkbaar standaard elke dag, wel fijn.
    Is het nog rustig bij jou? Hier wel, ben zó benieuwd wanneer de kleine komt!

9. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    heb wel een buikfoto maar die is van 35 weken en paar dagen geloof ik zal morgen ff een nieuwe erbij maken:D

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden!!
    Zag weer mooie buiken langs komen zeg!!! Kan me al bijna niet meer voorstellen hoe het was om zo'n dikke buik te hebben... het is en blijft zo bijzonder!!! Ik kan me nu niet eens meer voorstellen dat ik er vanaf wilde ;) van die buik...

@ Laurise
    Ja het begint echt alweer te kriebelen... kan je je niet voorstellen he?! Ik moet ook niet denken aan de bevalling hoor, maar als ik foto's terug kijk, of een klein hummeltje zie.... of nu die buiken hahaha... dan denk ik... wat was dat bijzonder en wat zou ik graag nog zo'n mini mensje willen hebben!! Ik heb altijd gezegd dat ik 2 kinderen wil... dus waarschijnlijk ben ik dan blij dat ik na de bevalling eindelijk kan zeggen; dit nooit meer!!! Maar ik sluit niet uit dat het daarna wie weet, toch weer gaat kriebelen... ach alles op z'n tijd en rustig aan... ik ga nu iig nog niet zwanger worden! ;)

@ bibi
    een keer er uit?! Dat doe je nog netjes... ik moest er standaard 3x uit 's nachts om te plassen!

@ Anita
    Ja vervelend is dat slapen he?! Aan het eind kon ik echt verlangen naar een platte buik, zodat je weer lekker kan liggen!! Kussentje hielp bij mij wel goed, alleen moest het bij mij wel echt een dun kussentje zijn, anders kreeg ik weer last van m'n heupen...

@ Nicole
    Hoe voel je je? Ik had stiekem gehoopt dat je al bevallen was... klonk zo hoopvol allemaal!

@ boxershorts
    Zoals laurise zei... ik vond boxershorts echt het handigst!!!! In de tijd dat ik zwanger was, hadden ze bij ons boxershorts in de aanbieding bij de digros... waren nog best leuke... had er een stuk of 8 meegenomen... nou die heb ik ook echt nodig gehad!! In die boxers bleven die 2 kraamverbanden goed zitten ;) en aangezien ik bij elke verschonen ook weer door was gelekt... pff ja echt, ondanks de 2 kraamverbanden... had ik die 8 shorts ook echt wel nodig!! Ze waren vorige week volgens mij ook weer in de aanbieding bij de digros...

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bevallingsverhaal
    Owja ik ben eindelijk begonnen aan m'n echte uitgebreide bevallingsverhaal!! En hij is af!!! :D Ik ga hem jullie niet laten lezen ;) want dan wil je niet meer bevallen denk ;)... maar ben er wel trots op.... 8 pagina's getypt :D
    Als er mensen zijn die tegen beter weten in het toch willen lezen, moeten ze maar ff een pbtje sturen!

@ Anni
    Jeetje nog niet ongi... wat raar! Je cyclus is wel onregelmatig... maar dit slaat echt alles!! Om gek van te worden zeg... bah

@ Paradijsvogel
    Hoe is het met je 2 wonders?? Lees af en toe wat op je hyves... Je mannetje slaapt goed 's nachts he?

12. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    nee ben helaas nog niet bevallen haha voel me aardig goed maar zodra dat ik teveel doe zie ik sterretjes en moet ik echt gaan zitten net wel weer overgegeven toen ik uit bed stapte, morgen mag ik weer bloedprikken en urine inleveren en controle dus dan hoor ik wel weer of die omhoog is gegaan:cool:

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hmmm ik ga is opzoek naar de digros. Hoor zoveel verschillende dingen wat handig is op dat gebied.

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik wil hem lezen na mijn bevalling. Whahaha. Wil nu al niet meer laat staan dan. :D

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    hahaha ach ja... boxershorts zijn vast ook ergens anders te koop hoor, maar die bij de digros waren toen niet zo duur... aangezien ze niet heel schoon blijven ;) vond ik het wel handig dat ik ze naderhand gewoon weg kon gooien!
    En idd m'n verhaal moet je nu gewoon niet lezen... er staan te veel details in! Maar op dat moment kan je alles aan hoor! Komt helemaal goed!
    En lekker is die anti d he? :p ik heb hem ook gehad... ik haat echt naalden!! Ik haat ze zo erg, dat ik tijdens de bevalling zelfs om die reden getwijfeld heb of ik wel pijnbestrijding wilden! Kan je nagaan... liever weeën dan een prik :p...
    Ik had mezelf ook al helemaal voorbereid op een anti d spuit na de bevalling, maar tegen alle verwachtingen in... bleek Evi ook o-negatief te hebben... ik had geluk, maar dacht wel meteen! Arme Evi... die moet dat later ook krijgen als ze zwanger is ;)
    Je hebt het vast al vertelt, maar wil jij thuis of in het ziekenhuis bevallen?? Met of zonder pijnbestrijding?

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik wil in het zh bevallen. En er ligt pijnbestrijding voor me klaar. Zie er een beetje tegen op omdat het kindje zo hard groeit en ik nu last van mijn bekken begin te krijgen. (meer dan de rest van de zwangerschap) Dus roep nu al iedere keer te groot gaat via de nooduitgang eruit. De vk moet dan lachen. Sorry maar ga me bekken niet laten slopen omdat ik zo nodig op de natuurlijke manier wil bevallen en het kind groot is.
    Maar we zullen zien. Nog maximaal (als het tegen zit) 11 weken en als met mee zit 9. Eerst moeten die bibi en nicole maar eens gaan bevallen. :D

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    zo mijn beloofde foto
    38 weken en 3 dagen;)

18. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    mooie buik!

19. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    dames:D
    ik heb zeer :( al een half uur lang weeachtig maar weet eigelijk niet hoe het moet voelen oepss haha maar mn rug begint nu ook zeer te doen net alsof je ongesteld wordt heb om de paar min gigantische krampen en kind is heeel erg druk ineens:( ga maar is douchen wie weet helpt het nou ik hou jullie op de hoogte hoop dat het doorzet:D:D:D

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    spannend! Ik hoop voor je dat het heeft doorgezet en je ondertussen aan het genieten bent van je nieuwe kleine wonder!

Deel Deze Pagina