En nicole, hoe is het nu??? Mooie buik heb je hoor! Wat spannend maak je het, ben zo benieuwd of het doorgezet heeft! Hier alles nog rustig...
Hihi je zou het bijna denken he? Volgens mij hebben we binnenkort 2 frummels erbij! Hier ook nieuws van het front: Het duivelsfront helaas Gelukkig kunnen we nu door, maar ergens is de teleurstelling er ook wel... Op naar ronde 7!
heej dames hier nog niks heeft niet doorgezet, ben om 3 uur vanacht naar bed gegaan heb 2 uur lang in bad gezeten maar niks geen ontsluiting pff mn bloeddruk is gelukkig niet omhoog gegaan maar het zelde gebleven nou maar afwachten haha:x hier alles goed verder? @t anni op naar de volgende ronde beter dat het er nu is dan dat je nog steeds moest afwachten hoop dat het deze ronde raak is voor je
Precies, nieuwe ronde nieuwe kansen! @Nicole: Wat balen dat het nog niet heeft doorgezet, ik hoop echt dat beebje snel komt meis!
@ Nicole; jammer meid. Is het nu weer helemaal rustig? @ Anni; heel erg balen van de duivels, maar nu kun je in elk geval verder. Veel succes deze ronde!! @ hier; vanmiddag naar de vk, hopelijk is alles nog steeds goed, maar denk het wel. Beebje is super beweeglijk nog steeds. Hoop wel dat de controle van volgende week niet meer nodig gaat zijn...
@t bibi jaa het is weer rustig alsof het nog wel lang gaat duren haha hoop het niet ben wel beetje duizelig vandaag dus heb net maar ff gauw een kop koffie gemaakt dat werkt wel iets ach wacht maar gewoon weer af haha oooit komt ze er wel uit bij jou alles nog rustig?
Ja, hier ook alles nog rustig. Weer flink gepoetst vandaag dus het huis staat er weer netjes bij. Duizeligheid heb ik ook af en toe last van, dat kan dus ook met de naderende bevalling te maken hebben? Gisteren bij de vk was alles weer helemaal goed. Bloeddruk keurig en de kleine ligt er helemaal klaar voor. Hoe is het vandaag bij jou??
hoop voor jou dat je niet tever overtijd gaat haha maar super dat alles goed was ben vandaag ook niet duizelig had het alleen gister zal er vast wat mee temaken hebben, vanacht slecht geslapen was beroerd en elke keer als ik hoeste dan pieste ik zowat in bed vanmiddag nog ff geslapen en nu voel ik me iets beter gelukkig, morgen weer naar de vk.
Lust jij nog koffie nu je zwanger bent? Ik ben normaal een koffie junk maar nu moet ik er niets van weten
@ Nicole Geen vruchtwater?? Als je in bed pieste met het niezen? Wel spannend zeg... het voorwerk is iig begonnen, nu alleen nog ff doorzetten!! Spannend!!! @ Bibi Begint het bij jou al iets te rommelen? @ Anni Toch ongi... pfff hehe... snap dat je ergens wel teleurgesteld bent, maar je hebt nu idd duidelijkheid! Deze ronde gaat het hem gewoon worden okay?!
haha jaa ik lust het nog wel maar niet veel meer hoor normaal ook koffiejunk hier maar nu max 2 koffie per dag anders krijg ik gigantisch maagzuur haha nou maak je mij aan het twijfelen dadelijk was dat vruchtwater steeds moet morgen toch naar de vk ga het gelijk vragen mn mannetje zegt net nog tegen me wat is je kop vandaag opgezwolle ik zeg nou bedankt he
haha, die mannen ook af en toe. Mijn vriend zegt ook elke keer 'wat is er met je hoofd gebeurd?' Terwijl ik echt niet veel veranderd ben in mijn gezicht, maar ben nu gewoon doodop dus zal daar wel aan liggen. Hoe laat moet je naar de vk Nicole? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik vind het wel leuk dat wij (bijna) even ver zijn, toch prettig als iemand in hetzelfde schuitje zit. Ik had vanochtend kramp in mijn kuit, niet normaal! Het doet nu nog zeer, kan amper trap lopen. Ik had ook buikkramp toen ik wakker werd, maar dat is weer gezakt dus het zet nog niet door hier. @ Serendipity; zie hierboven, het rommelt af en toe lichtjes, maar het zet nog niet door helaas.
haha jaa die kerels die van mij zeurt al sinds ik zo ben afgevallen hij zeg je heb geen kont meer over en nu mn kop weer haha en ik moest niet zo klagen ben om 15uur naar de vk geweest mn bloeddruk was heel iets gezakt maar zag nog steeds sterretjes zit nu op onderdruk 85, heb vanacht aardig goed geslapen heel vast eigelijk want mannetje heeft me wakker gemaakt dat ik aan kokhalzen was in mn slaap moest nl spugen haha. moest wel gelijk bellen van de vk als ik hoofdpijn kreeg en als ik meer ging spugen heb ook ff gevraagd over die kleine plasjes zeg maar onder het slapen en hoesten ze zeg kan maar zo kleine beetjes vruchtwater zijn maar mn buik zat nog goed vol dus moest het ff in de gaten houden. dat kramp in de kuiten heb ik pas ook heel slim gehad nu wat minder dat kan goed zeer doen jaa:x daarom doe ik savonds voor i ga slapen nog klein stukje de hond eruit ff frisse lucht en ff klein stukje lopen sindsdien heb ik wat minder last. vind het ook leuk dat we even ver zijn(die ene dag haha) kunne we mooi tegen mekaar klagen maar is wel fijn beetje vergelijking zal wel grappig zijn op de zelde dag bevallen haha ik vind alle dagen goed behalve zondag dan wordt chanel 4 jaar zul je net zien dat ik zondag ga bevallen haha zoo dat was weer een heel verhaal
Ja en dat vind ik zelf ook wel heeeel erg fijn! Dat niemandsland is ook niks hoor... En deze ronde gaan we voor, beloofd!
@ Nicole; dat zou wel jammer zijn ja, als je zondag bevalt. Aan de andere kant, samen de verjaardagen vieren is niet heel erg. En als ze aan een kinderfeestje toe zijn hebben ze toch elk een eigen feestje met eigen vriendjes en vriendinnetjes. Hoe is het er vandaag mee? Goed geslapen? Ik eigenlijk best wel, ben er niet eens uit geweest vannacht. Sinds gisteren avond heb ik geregeld harde buiken dus het begint wel te rommelen nu, eindelijk! Als jij nou na het weekend bevalt doe ik het wel gewoon zondag, ok? Is de verjaardag van mijn oma (die er helaas niet meer is) dus dat zou wel heel mooi zijn...
jaa zondag is niet wat mannetje is 29e jarig dus de 30e mag wel en chanel de 31e das mooi verdeeld want de verjaardagen van hun 2 doen we al samen heb aardig goed geslapen heel vast alleen moest vanacht naar de wc was aan de dunne dus ben op de wc gaan zitte met mn arm hangend op de wasbakje en ben in slaap gevallen haha dacht wat stinkt het hier toch later had ik gewoon een uur op de wc zitte slapen haha schaam schaam wat fijn dat je een beetje hebt geslapen! oo lekker aan het rommelen dus ik hoop dat je zondag bevalt is een mooie dag dan doe ik maandag ofzo wel hahaha. ik had eigelijk 17 augustus willen bevallen dat is de verjaardag van mn moeder die overleden is maar dat ging ik zeker niet redden zei de vk, maar duurt me ook te lang eigelijk. liefss
Je mist niks hoor meid! Ik bedoelde het feit dat ik toen nog niet ongi was maar al wel 3 negatieve testen erbij had! Dus dat onzekere bedoelde ik met niemandsland Heb af en toe een eigen taaltje hihi. Hoe is het met jou? Gaat alles nog goed?