hahaha, dan zal ik je ook vertellen dat ik het na de bevalling van Alana vond kriebelen hahaha. En je bent dan net bevallen, hechten maakt dan ook niet meer uit
hahaha, naar ach weet je, het moet er toch uit en op dat moment neemt je oer gevoel het allemaal over en weet je, het is het allemaal waard!
Ja je kan moeilijk tegen de gyn of vk zeggen; Laat er maar inzitten, ik wil niet meer! hihi Komt uiteindelijk allemaal goed denk ik dan! Wat worden jouw kindjes al groot Paradijsvogel, en hele leuke foto's op hyves
haha ik meld me niks aan de hand hier alleen heb wel heel veel honger vandaag normaal eet ik 1 bord eten en vandaag 2 (macaroni) en nu heb ik last van mn buik pff wat zit ik vol hahah verder heb ik het warm zweet het uit. en bibi moet jij nog niet een keer bevallen hahah schiet is op dan kan je dat voordoen want die van mij heeft geen zin
Hahaha, tjonge jonge zeg. Wanneer komen die baby's nou? Ze moeten nog wel deze week komen hoor, duurt allemaal veeeels te lang hihi!
En nu heb je last van de macaroni? Ik heb dat soms ook dan smaakt het me en heb ik er echt trek in en pak dus nog een tweede keer en een spijt dat je na die tijd hebt. Arme buik....
Hey meiden, het was weer gezellig vandaag hier, ik hou jullie stiekem in de gaten via m'n mobiel op het werk! Kan er alleen niet mee reageren ... @ Paradijsvogel... Ja ik snap dat je met Ayden minder was ingescheurd... maar mijn ha zegt dat ze m'n te strak hebben dicht genaaid dus ik vrees het ergste... maarja dat zien we dan wel weer ... hoe hadden ze trouwens bij jou verdoofd?? Bij mij sprayde ze er verdovingsspray op ofzo?! Nou ik weet niet hoor... voelde alles gewoon, heb flink in de hand van vriendlief moeten knijpen! En ik haat naalden zo erg he!! Maar voelde de draadjes gewoon heen en weer gehaald worden... klopt niet helemaal lijkt mij?? En dat mens maar zeggen dat ik eens wat harder moest zijn tegen mezelf?! Hallo... net bevallen... raar mens @ bibi en nicole Ik geef het op... misschien helpt dat En uhm bibi... slijmprop!! Goed teken!!! Ik verloor hem om 13.00 uur en om 23.00 zette het door bij mij... maar idd het hoeft niks te zeggen, kan zelfs nog een week duren! Maar ik was er ook super blij mee toen... had het gevoel dat er iets gaande was!! Dus ik hoop dat je nu "lekker" ligt te bevallen!! Succes iig!!!! Zet hem hem.. je kan het!!! En dat geldt ook voor Nicole natuurlijk, als ze stiekem ook begint met bevallen!
@ Anita Ow was jij het, die daarvoor al BI had... Het is bij mij nu ook een heel zwak punt helaas! Ik hoop zo dat het bij jou overgaat bij het indalen!! Hoeveel kan je op dit moment nog?? Kan je nog wel lopen??
@ bibi... Ik heb al ffies niks meer van je gezien... of hou jij je niet aan die 2 uur??? Ik vind het zo spannend voor je!!! En ja die slijmprop is echt ranzig he?!?! Ik dacht ook... Waarom heeft niemand mij vertelt dat dat zo ranzig is?!?! Bij mij ook geen bloed hoor... maar je weet gewoon zeker dat het de slijmprop is he?! Valt niks te missen ... ik had echt zooooo veel!!! En de verloskundige stond er van te kijken dat er tijdens de bevalling ook nog heel veel los kwam... blijkbaar kon het nog 3x zoveel
ik meld me nog ff heb pijn onderin mn buik al de hele avond heel naar pff kan zowat niet lopen ga zo maar lekker in mn bedje liggen wie weet helpt het morgen weer op controle om kwart voor 2. reageer morgen ff op jullie
hoe is het met onze uitgerekende meiden? Heb bij jullie beide een goed gevoel! Denk dat jullie allebei bezig zijn of niet?
tis verdacht rustig hier!! Volgens mij zijn er 2 meiden aan het bevallen! Ben benieuwd wie zich als eerste meld! Ik gok bibi!
zoo ik meld me nog ff haha vandaag op controle geweest.onderdruk was aardig (85) wel nog steeds eiwitten in de urine dus weer bloedgeprikt. ennnn ze heeft me gestript, ze zei al ik zal jou ff te grazen nemen oooo wat had ik zeerrrr:x maarja als het werkt heb ik het er wel voor over, heb nu steeds weeeig gevoel of hoe schrijf je dat dus ik hoop dat het doorzet ik meld me nog wel een paar keer voordat het begint. bibiiiiii waaaaar ben je haha aan het bevallen????? ik hoop het