de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    bibi wat een mooi gaaf mannetje. Echt een hele mooie foto.

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd en geniet lekker van je kraamtijd!

3. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    hoi dames
    hier een kort berichtje:D we zijn thuis vanacht om half 3 kreeg ik weeen heel onregelmatig maar zoo ontzettend zeer dus vk gebeld kwam direct bloeddruk was 160 over 100:( oeps dus gelijk gebeld naar ziekenhuis want had wel ineens 4 cm ontslluiting. 5 min in de auto gezeten naar ziekenhuis had ik al 8 cm:$ vruchtwater gebroken en meteen persweeen maar madam had in het vruchtwater gepoept maar had niet zon last, om 4.07 is louisa geboren en had een score van 9/10/10:D:D ze werd gewoon gelanceerd kon niks tegenhouden vandaar uitgescheurd van voor naar achter:x ze dachten dat mn kringspier was geraakt dus gyn opgeroepen maar was gelukkig niet zo anders had ik naar de ok gemoeten nu dus heel veel hechtingen en heeel erg naweeen maar dat was dus echt een stortbevalling was nog geen uur in het ziekenhuis, ze kon zich even moeilijk warmhouden en heeft blauwe plekken in het gezicht van de snelle bevalling maar ze heeft net goed gedronken en ligt fijn in haar eigen bedje

4. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    foto de rest moet ik nog opzetten

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ nicole
    jeetje heftig zeg. Maar je meisje is er! En gelukkig maar dat je kringspier niet gescheurd was. Sterkte en geniet ervan.

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat heftig! Maar wat is ze mooi! Zo te zien is Chanel meteen een goede grote zus! Geniet!

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Wow meid, wat een verhaal zeg.
    Wat een schatje, en Chanel gelijk als grote zus!
    Neem je rust, geniet lekker van deze periode, en hopelijk zijn snel je wonden genezen!
    *dikke knuffel*

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

oeh klinkt heftig zeg!
    hier ook heel veel last van naweeen gehad trouwens.
    schijnt nogal normaal te zijn bij een tweede bevalling.
    wat een heerlijke foto!
    geweldig! lekker genieten meid,doe rustig aan laat je goed verwennen en neem je rust.

9. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    hoi dames
    gaat verder goed hier alleen hoop dat de bv goed blijft gaan het doet eigelijk bestheel zeer pff half 9 komt de kraamverzorgster ze moet maar ff kijken. louisa doet het verder goed ze heeft lekker geslapen en al 3 keer gepoept;) zal nog ff een foto erbij doen:D
    haha groen haar doordat ze in het vruchtwater had gepoept;);)

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jeetje heb ik ff een druk weekend... mis ik gewoon de geboorte!!

Gefeliciteerd Nicole met je prachtige dochter!!! Wat een super snelle bevalling zeg!! En klinkt ook wel heel erg heftig!! Maar ze is toch nog zelf gekomen!! En niet zo'n beetje snel ook ;)

Geniet er van en succes met herstellen en hopelijk kan je tussendoor ook nog een beetje rusten! ;)

@ Bibi
    Ja echt druk he zo'n kleintje... ik kon me niet voorstellen dat het zo druk zou worden, maar had aan het begin niet eens tijd om te ontbijten... dat deed ik vaak pas om 3 uur 's middags ;) Uit eindelijk komt dat vanzelf wel weer goed!!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Jippie, Nicole & gezin, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!! Wat dacht jij; wat Bibi kan, kan ik nog sneller! :p Fijn dat alles goed gaat meis, geniet lekker van jullie nieuwe aanwinst!

Dank je wel Anita! :) En de andere meiden ook voor de reacties. Nicole en Anni; heb jullie geaccepteerd dus ook jullie kunnen even naar Stef kijken. ;)

@ Serendipity; fijn om te horen dat dat weer goed komt. ;) Ik vraag me nu al af hoe het straks moet als mijn vriend weer aan het werk gaat en ik ook nog moet studeren. :( Maar het zal inderdaad wel goed komen, ik merk nu al dat ik elke dag iets meer tijd heb. Het een wasje aan staan en net een beteje strijk opgeruimd en gedouched dus ik mag niet mopperen. ;)
    Bij jou alles goed?

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik heb gelijk even gespiekt hoor Bibi!
    Maar echt een mooie kereltje zeg! :)

Ben je lekker aan het genieten meis?

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Ja ik ging altijd douche en dan ff snel een wasje erin... en dan kwam ze alweer, waardoor ik geen tijd had om te eten ;)... bij mij ging dus de was voor het eten hahaha
    Je zal het best ff zwaar krijgen als vriendlief weer gaat werken idd... vrije tijd?? wat is dat?? Fles voeding is dan wel wat makkelijker... kan je het iemand anders ook eens laten doen!! ;)
    Maar wat een mooi mannetje hebben jullie zeg!!! Maar dat had ik al gezegd ;)

@ Nicole
    Hoe gaat het met jou en je kleine meisje?!?! Wil alles een beetje genezen?? ;) Of kan je inmiddels helemaal niet meer zitten??

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; dank je wel! Ben zeker aan het genieten. :) Dat lukt elke dag beter omdat je elke dag wat beter kunt ontspannend merk ik. En Stef is gewoon een heel tevreden mannetje dus mij hoor je niet klagen. ;)
    Hoe is het met jou?

@ Serendipity; wasjes, praat me d'r niet van, haha. :p De wasmachine wordt ineens een stuk meer gebruikt. Het zal inderdaad echt even wennen zijn als mijn vriend aan het werk gaat, maar dat zal dan ook wel weer goed komen. En nu genieten we er gewoon van dat we allebei vrij zijn, kunnen we op ons gemakje een nieuw ritme zien te vinden.

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Hoe is het met je symptomen?? :) Nog steeds een goed gevoel... bijna nod he? :)

@ Bibi
    Hoeveel was baby's kunnen maken he?! Je snapt het niet ;)

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Nicole hoe gaat het met de kleine meid? En hoe vind de grote zus het?

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ hier

Alweer 34 weken. Begin meer last te krijgen van het ik-wil-alles-klaar-hebben syndroom. Van het weekend samen met mijn man weg. Laatste weekend samen weg.
    Weet niet meer wie die luiertas van de prenatal had met bloemen! Maar ik heb die ook gekocht. Vond hem wel erg leuk. Zeg manlief een roze??? En als het nou een jongen is loop jij met een roze tas(!). Heb hem even uitgelegt dat IK met de tas loop en IK ben een meisje :D. (al gedraag ik me niet altijd zo(!))
    Had afgelopen zaterdag mijn verlate vrijgezellenfeest. We zijn wezen erotisch dineren. Weetje hoe grappig. En hoe lekkere mannen. :D Heb mijn ogen zich kostelijk laten vermaken :p

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hihi, ja nog steeds een goed gevoel, maar durf nergens op te hopen hoor! :)
    Symptomen zijn; Last van mijn onderrug, kleine krampjes in mijn buik, opgezette buik en af en toe beetje misselijk maar hoef niet te spugen. Meer maagzuur problemen.
    Zondag gaan we testen! :)

@Anita: Jaa nog 6 weekjes! Ben al bijna aan het aftellen ;)

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Serendipity: Evi gaat ook hard zeg!
    Verbaas me iedere keer weer op hyves :)
    Hou het natuurlijk wel goed in de gaten hihi!

@Bibi: Je zou bijna non-stop die machine laten draaien he?
    Maar ik denk dat het het dubbel en dwars waard is, toch? :)

20. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    @wassen, heb vandaag de bedden afgehaald. 2 machines vol... En dan heb ik de "normale" was nog staan... Morgen maar weer wasjes draaien ;) Ach, het houdt je bezig ;)

Deel Deze Pagina