de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @ Bibi
    Mijn borsten zitten al helemaal vol met die lelijke blauwe aders... het ziet er niet uit en het is verschrikkelijk gevoelig. Ik kan amper op m'n buik slapen van de pijn... het is een ramp. ik ben ook al uit al m'n bh's gebarsten.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wow Michanda! :$ Dan voel je je dus al echt zwanger in elk geval, alleen is het geen pretje. Ik voel niks. :( Ik zou blij moeten zijn, maar ik vind het echt doodeng allemaal. Maar jij zou misschien zo willen ruilen dus ik zal proberen niet te zeuren. :)

3. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @ Bibi
    Het is ook doodeng, dat had ik in het begin ook. Ik was niet misselijk en voelde me verder volkomen normaal. Je gaat dan echt aan jezelf twijfelen en dat is doodeng. Maar mijn ervaring is dat het erg snel kan gaan en dat je zomaar opeens loopt te kokhalzen bij bepaalde dingen en een paar dagen later geen hap meer door je keel krijgt en van bepaalde geuren hondsberoerd word. Ook met de groei van je borsten kan het heel snel gaan.
    Ik snap heel goed hoe je je voelt en daar mag je zo veel over zeuren als je wilt hoor ;) Doe ik ook (en ik vind mezelf ook af en toe een vreselijke zeur), je gaat je alleen maar op zitten vreten als je het niet van je af schrijft!

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Michanda, helaas hoort die onzekerheid bij het zwanger zijn en het voorbereiden op het moederschap. Het is allemaal niet niets om mama te worden! En ik kan je verzekeren, die onzekerheid en overbezorgdheid blijft, ook al is je kindje geboren :D

@ de rest, hoe gaat het hier verder? Ik ben hier veel te weinig.... Sorry! Ik heb het mega druk, voel me erg moe e.d. door de zwangerschap en Alana vraagt ook erg veel tijd....

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Paradijsvogel; weer zwanger?? :$ Ik ben hier echt te lang niet geweest! :) Gefeliciteerd meid! Hoe is het met Alana? Doet ze het goed?

@ hier; net mijn vk gemaild en mijn zorgen uitgesproken. Kreeg meteen mail terug, echt super fijn! Ik krijg de eerste echo tussen 10 en 12 weken dus dat wordt echt Januari, maar ze zegt dat het helemaal niet gek is dat ik niks van de zwangerschap merk en dat ik gewoon blij moet zijn dat ik niet misselijk ben. Dus dat zullen we maar aannemen. ;) Ben toch wel een beetje gerustgesteld nu. :)

6. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Met Alana gaat alles super! Ze is zo'n kleine wijze meid! Ze kan nu zitten en staan in de box en in d'r handjes klappen en zwaaien enzo, zo leuk om te zien!! Verder ben ik inderdaad weer zwanger ja. Niet helemaal gepland, maar zeker gewenst.... Helaas is de vader van mijn kindjes nu wel mijn ex en woon ik bij mijn ouders op zolder op het moment. Ik ben druk op zoek naar een eigen huisje... Dus er is hier veel gebeurd in weinig tijd ;) Maar ik ben hier ook al heel lang niet meer geweest hoor!! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel!
    Heb je het niet ontzettend zwaar momenteel dan? Pfff, niet niks hoor, alleen met zo'n kleintje en dan ook nog zwanger...Gelukkig kun je bij je ouders terecht. Heb je al zicht op een huisje of gaat dat wel even duren denk je?

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Paradijsvogel
    Hey heb ik nou wat gemist?? Of had je het hier nog niet vertelt?? Dat je toch weer weg bent bij je vriend/ex :( Jeetje meis... das minder!! Het liep net weer lekker toch?? Was dit al voor dat je ontdekte weer zwanger te zijn? Of daarna? Jeetje heftig... vooral met alle hormonen die nu door je lijf gieren natuurlijk!

@ bibi
    Handig zo'n e-mailadres van je vk! Dat heb ik niet! Tja die onzekerheid hoort er helaas echt bij... gelukkig nu weer wat gerustgesteld! Bij mij werd de onzekerheid na de echo wel wat minder... dus hopelijk voor jou ook!

@ Michanda
    Zo herkenbaar!! Dat snackbar eten alleen nog lekker is ;)... ik kon heel weinig eten in m'n misselijkheids periode... en vooral geen groente! Als ik het al zag kreeg ik al de kriebels... en heb mezelf 1x gedwongen een worteltje te eten... voor dat ik hem had doorgeslikt, kwam alles er alweer uit ;) Heb toen veel patat ;) en brood gegeten... en gelukkig ging fruit ook heel goed! Pasta was hier weer het eerste wat binnen bleef na een paar weken... maar dat kan ik daardoor nu niet meer zien ;)

Ik gebruik hier ook borsten creme en buikbalsum van zwitsal! En nog geen striee :) maarja heb ook wel een redelijk bescheiden buikje!

@ Hier
    vandaag naar de prenatal en babydump geweest... weinig gekocht voor mezelf (heb bijna alles al) wel een draagdoek gekocht :) hoorde daar zulke goeie verhalen over!! Net ook via internet een babyfoon besteldt.... pff wat verschillen die dingen per prijs zeg! Op internet ff de goedkoopste gezocht van degene die ik wil ;)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Leuk Serendipity, al die spulletjes aanschaffen. :) Welke draagdoek heb je? Want er zit zoveel verschil in en ze zijn volgens mij niet allemaal even veilig. Ik weet niet of wij er een willen, maar goed, wij kunnen er nog even over denken. ;)

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Klopt... heb iets over de logger ofzo gehoord?? dat tie gevaarlijk zou zijn... heb zo'n doek die je op 6 verschillende manieren kan dragen! Verschillende knoop technieken enzo... gewoon bij de babydump gekocht... je kindje kan er in vanaf de geboorte tot aan 2 jaar... dus dat vond ik wel een fijn voordeel!

11. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    het is inderdaad best heftig, maar ik sla me er wel doorheen... Ik heb gelukkig wel zicht op een huisje, ik sta al 7 jaar ingeschreven bij de woningbouwvereniging. Dus ik hoop snel een huisje te hebben....
    Hoe gaat het met jou?

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fijn dat je al zo lang staat ingeschreven! Ik hoop voor je dat je snel een eigen plekje vindt.
    Met mij alles goed, ben alleen doodmoe. Heb vannacht ook weer slecht geslapen. Om half 4 was ik gewoon klaar wakker! Heb denk ik een uurtje of twee wakker gelegen. Vandaag zijn we dus gewoon lekker thuis, kerstboom gezet, dalijk de kadootjes vast inpakken, gewoon lekker thuis een beetje rommelen.

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ok, goeie tip, kan ik daar ook eens naar kijken. ;) Daar kunnen ze erg lang in dan, handig. Maar het lijkt me wel zwaar worden tegen de tijd dat ze twee zijn hoor. En dat knopen, heb je dat al uitgeprobeerd? Lijkt me super lastig.

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ja volgens mij moet je dat knopen wel even oefenen... maarja als je het eenmaal onder de knie hebt, lijkt het me niet zo moeilijk meer! En tja het lijkt me ook zwaar, maar ik neem aan dat als je kind goed kan lopen, dat je het dan ook niet meer gaat dragen ;)... daarbij zeg ik altijd tegen de ouders van m'n werk (ow ik werk trouwens ook op een kdv) dat je spierballen mee groeien met het kind ;)

Hier ook zwaar slecht geslapen... de hele nacht last gehad van maagzuur! Steeds bijna moeten kotsen :(... kon pas om 8 uur echt lekker gaan slapen... toen was het pas gezakt! Heb zelfs 3x vanacht medicijnen er tegen genomen, maar niks hielp... hoop dat dit niet nog 5,5 week aanhoudt... dan ben ik al kapot voor de bevalling!

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ paradijsvogel.
    he bah meid das ook niet niks.
    maar je komt er wel vast wel met je 2 kleintjes ;)

@ serindipity
    even vragen voor omeprazol.
    daar ga ik morgen ook om vragen bij de gyn.
    heb ik bij nikki de laatste weken ook gehad en werkt super.

zo en nu ga ik even onze box spammen.
    kreeg ineens snachts een ingeving. en het resultaat mag er wezen vind ik zelf.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shenoby; ziet er super mooi uit!

@ Serendipity; wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik hoop inderdaad niet voor je dat je hier tot de bevalling last van zult hebben. Sterkte ermee!

@ hier; net de vragenlijst van zwangerwijzer.nl ingevuld voor de vk en naar haar gemaild, is dat vast gedaan. Eigenlijk is er niks bijzonders gelukkig, maar dan weet ze dat vast.

17. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @shenoby
    Wow wat gaaf die box, die moet ik onthouden

@Paradijsvogel
    Succes, heb helaas geen verdieping over ;)

@ikkuh
    Gister middag en avond giga buikpijn gehad, combinatie van bandenpijn en die stomme infectie. Ben maar optijd gaan slapen met een lekkere warme kruik en vanochtend was het zo goed als over. Nog steeds aan het vloeien btw.
    Vandaag geshopt bij de prenatal op de arena boulevard...wat een oplichters zeg... alles is bijna 2 keer zo duur als bij de baby-dump! Het enige wat we mee hebben genomen is zo'n horen waar je vanaf 26 weken het hartje mee kan horen.
    Daarna ijsje gehaald bij Banketbakkerij van der linde op de nieuwendijk. Kennen jullie dat?? Dat is serieus het lekkerste ijs van de hele wereld. Het is roomijs, maar het smaakt naar pure slagroom! Zeker nu ik zwanger ben kan ik mezelf er dood aan eten. Het is maar een heel klein zaakje waar je zo voorbij zou lopen, maar er staat altijd een rij tot buiten. Serieus een aanrader.

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Shenoby
    Wat gezellig zo die box!!! Lekker knus!! En stuk gezelliger als die van mij...

@ Michanda
    Die ijstent ken ik niet... maar uhm met een angelsound kan je het hartje al met 12 weken horen ;) maar die zijn vast ook duurder! ;)

@ Hier
    straks de groeiecho om 11.00... en vanacht goed geslapen:D

19. Jaantje

Jaantje Lid

22 nov 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi iedereen!

Ik weet niet of ik hier juist zit maar wil jullie om advies vragen.
    Ik ben overigens Diana (zie ook bij even voorstellen..)

Ik heb na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus gekregen. Ben in augustus gestopt met de pil. Mijn laatste cyclus oktober/november was 38 dagen. Was op 3 november dus weer ongesteld geworden. Ik heb nu op 11 december (dus ook 38 dagen later) een zwangerschapstest gedaan, 1 van Kruidvat en 1 van CB. Deze geven beiden aan dat ik zwanger ben. Maar ik ben toch bang dat het niet zo is, omdat ik niet weet wat mijn cyclus is????

Hebben jullie hier ervaring mee? :(:(

Groetjes Diana

20. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik kan me niet voorstellen dat een test aangeeft dat je zwanger bent terwijl je dat niet bent. Heb je er een foto van? Dan kunnen we even met je mee kijken misschien?!

Deel Deze Pagina