Ik hoop echt dat dit een typfoutje is Anders is je kindje al 101 kilo en 190 gram hihi! Maar wat fijn dat Kirsten zo goed groeit zeg! @Anita: Oh zes pond is een mooi gewicht zeg! En altijd fijn als het meevalt toch? Ben je al aan het aftellen meis? Meiden, ik wil even iets met jullie delen... Mijn ongi zet niet door Ik heb al 4 dagen af en toe een druppel bruin, that's it. Ik wacht nog even af, maar als het echt niet komt, dan ga ik nog eens testen. Misschien is het wel innestelingsbloed...?
Ja ik hou het even spannend En verder gaat alles goed, lekker van mijn vakantie aan het genieten! Hoe is het met jou meis? En hoe was het zwemmen met Ayden? @Shenoby: Hihi ok, dan had ik het toch goed gelezen Was al bang dat Kirsten op krachtvoer zat haha! Ik hou jullie op de hoogte meiden, want normaal is na 2 a 3 dagen echt wel alles doorgezet, maar nu nog steeds niet...
zwemmen was heerlijk! Ayden vond het volgens mij ook lekker! Hij viel tijdens het aankleden al in slaap
Ach gut, de kleine man! Wat lief zeg! *zwijmel* Zag dat Alana met oma was zwemmen en jij met Ayden. Helemaal leuk meis! Ga je nu proberen iedere week te zwemmen of zo af en toe?
Ik wil proberen elke week te gaan. Alana gaat in principe elke week, eigenlijk al vanaf 2,5 maand. Dus eigenlijk wil ik graag elke week met beide kindjes, maar dat wordt een duur grapje. Dus we moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen...
Ja voor de kindjes is het ook superleuk om te gaan zwemmen. Maar kan me voorstellen dat het kostenplaatje wel een duur grapje word als je inderdaad met beide kindjes gaat. En anders om de week? Is dat een optie?
@ Anita; lees dat je beebje op 6 pond geschat wordt. Was bij mij ook zo en onze Stef was dus toch ietsje groter. Niet dat het verder wat uitmaakt. Nu zegt iedereen 'zo snel bevallen en dan van zo'n grote baby, knap hoor!' Maar zelf weet je toch het verschil niet tussen een beebje van 6 en eentje van 8 pond. Ben wel echt benieuwd naar jullie ukkie! @ Anni; en, zet de ongi nog steeds niet door? Het is wel spannend met jou elke maand zeg. Hoop dat je snel goed nieuws voor ons hebt! Ben je verder lekker van je vakantie aan het genieten? @ hier; gaat wat beter gelukkig. Gisteren hadden we lekker geen kraamvisite en zijn we gezellig naar de Efteling geweest. Gewoon lekker rondlopen, gezellig wat eten. Was echt een super fijne en ontspannen dag en daar ben ik echt van opgeknapt. Vanochtend ben ik ook nog op mijn gemakje naar de kapper geweest, heel fijn om me even lekker te laten verzorgen.
Bibi, wat fijn dat je je al weer wat beter voelt! En inderdaad even tijd voor jezelf kan wonderen doen! *knuffel*
@Paradijsvogel: Hahaha dat had ik er niet helemaal uit opgemaakt... Maar toch Wel fijn dat je mama het mogelijk maakt om het te doen! @Bibi: Oooh de efteling is zoooo leuk! Ben er pas ook nog geweest, heerlijk banjeren tussen alle sprookjesfiguren En een dagje geen visite is ook wel fijn toch? Even rust voor jou en de beeb! Hier helaas geen goed nieuws Ongi is doorgezet! Dus we gaan nu definitief door naar de volgende ronde... Hoefde vanmorgen niet eens te testen, dat scheelde dan wel weer En verder lekker van de vakantie aan het genieten! Vandaag wezen shoppen in Amsterdam, heerlijk even iets anders aan mijn hoofd dan alleen die stomme ongi! Nu ga ik eten bij schoonouders, dus druk dagje!
owh ik heb gister een echo gehad. Zo grappig om te zien hoe groot ons kind is. Echt heel bijzonder. We kregen te horen dat het de benen van papa en mama heeft want die zaten aan de bovengrens qua lengte. Ik zeg kom maar op kleine......
@ bibi fijn om te horen dat het beter met je gaat! Even naar de kapper gaan is altijd heerlijk. Als je dan op weg naar huis ben voel je je altijd weer helemaal vrouw. (ik dan)
@ Bibi So dan.. even rustig... in de efteling je durft! Maar wel fijn dat het zo goed is gegaan en dat je toch even hebt kunnen ontspannend! Naar de kapper gaan werkt idd goed ben toevallig laatst ook weer geweest... ff een momentje voor jezelf!! heerlijk!! @ Anni Balen dat je ongi heeft doorgezet... maar zie je banner nog op dag 7 staan... 1ste dag is de dag dat je ongi doorbreekt he? Misschien weet je het wel... en heb je alleen je banner nog niet aangepast... ?? @ Hier Ik weet niet wat het is... maar zit er ff helemaal doorheen... vriendlief is niet thuis, m'n ouders kwamen even langs, maar ik had echt de fut niet om "leuk" te doen! Voel me zo depri, terwijl ik gisteren nog zo happy was... echt raar! Misschien aankomende eisprong ofzo?? Geen idee! Evi ook vreselijk vandaag... wil maar niet slapen... heb er nu maar laten huilen in d'r bed! Net nog 1x boos naar binnen gegaan en ze werd wonder boven wonder na 1 minuut stil... laten we hopen dat ze nu 2 uur gaat tukken zodat mama ff happy kan worden!
Ja klopt, heb mijn banner nog niet aangepast omdat ik even af wilde wachten hoe en wat. Maar ik heb nu sinds 2 dagen rood bloed, dus moet even nieuwe banner maken en mijn aantal dagencyclus van de laatste keer aanpassen.... Zal het gelijk even doen trouwens
Serendipity, ik merk hier ook altijd dat Alana reageerd op mijn emoties. Als ik niet lekker in m'n vel zit is Alana ook altijd huilerig, vervelend, niet willen slapen ed... Hoop dat je je snel weer beter voelt! Ik had het van de week toevallig ook, dus weet hoe je je voelt...