@ Anita; wat leuk dat jullie de kleine nog even hebben kunnen zien! Ben benieuwd wanneer hij of zij zich aan gaat dienen. Na een bezoekje aan de kapper voel je je inderdaad altijd weer helemaal vrouw ja, echt fijn is dat. @ Serendipity; hoe voel je je vandaag meid? Hopelijk was het gewoon even een klein dipje en gaat het nu weer lekker. Vervelend als je kindje niet wil slapen hè. Hier vandaag ook... Ze zeggen dat je hele kleine baby's niet kunt verwennen, maar ik vraag het me af. Stef wil alleen maar bij ons liggen en dan is ie zo vertrokken, maar overdag in zijn eigen bedje is een drama. Gek genoeg doet ie het 's nachts wel heel goed (gelukkig!) @ Anni; toch ongi geworden zie ik, balen! Veel geluk weer deze ronde! @ hier; vandaag naar het cb geweest en Stef is helemaal goed gekeurd! Toch fijn om even te horen dat alles in orde is. Hij weegt alweer 4280 gram en is al 56,7 cm! Ben benieuwd of ie zo lang blijft. Mijn vriend en ik zijn allebei niet bijzonder lang dus geen idee van wie Stef het heeft.
@bibi Ik had ook uitgebreid op je gereageerd vorige keer maar waarschijnlijk heb je het niet gezien, meerdere volgens mij niet.. Maar wat fijn dat het wat beter gaat! Wat goed dat hij bij het cb goed gekeurd is, altijd fijn om te horen! Enne inderdaad lekker ook tijd voor jezelf inplannen. Vond ik ook erg moeilijk maar gaat nu steeds beter en dat voelt echt goed. In het begin is het inderdaad niet altijd rozekleurig hoor, dus je af en toe down voelen mag ook! Is voor je gevoel raar maar hoort er ook een beetje bij. Wat een mooi mannetje hebben jullie!! En wat goed dat jullie de kraambezoek even opzij hebben gezet. Moeten er nog veel mensen komen? @Serendipity Oooh wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit, nu inmiddels wel weer? Balen dat Evi dan ook niet in haar hum zit maar kan inderdaad een wisselwerking zijn. Gaat het slapen nu wel goed, nu je haar 's avonds flesvoeding geeft? En hoe is het met je huis, hebben jullie weer een kijker gehad inmiddels? @Paradijsvogel Leuk zwemmen met de kids, Laurise vindt het ook heerlijk. Is inderdaad prijzig een kind, en dan heb ik er nog maar 1 maar geld vliegt mijn zak uit. @Anita Wat fijn dat jullie nog even een echo hebben gekregen en dat het goed ligt! Laurise werd ook geschat op 3500 a 3600 gram..uhm ze was 4020 dus haha flink ernaast. Maar goed het maakt niet zoveel uit, als het maar gezond is! @anni Ooo balen meis dat je weer ongi bent geworden, goed van je dat je hoofd even ergens anders op hebt gezet en flink bent gaan shoppen, dat werkt bij mij altijd uitstekend haha. Ben je leuk geslaagd? Verder nog leuke dingen in het vooruitzicht? @shenoby Zo die kleine van jullie doet het ook erg goed, leuk die foto's op hyves, en goed nieuws dat jullie bijna naar jullie nieuwe huisje mogen! Hier alles goed, laaste week vakantie. Ik moest officieel 19 aug beginnen maar had er nog 4 weken vakantie achteraan geplakt. Maar aangezien het weer en dat ik nog vakantiedagen nodig heb eind oktober ga ik volgende week beginnen dus heb ik 1 week vakantie nog over en dat is ook fijn. Heb wel weer zin om te beginnen. Vind het heerlijk met Laurise maar ben wel een sociaal iemand en vind mijn eigen ding doen ook fjin. Ook ben ik iemand die van ritme houdt. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat met Laurise. Onwijs gaaf om te zien wat voor sprongetjes ze maakt, ze lacht veel, kletst de oren van je hoofd en pakt nu zelfs al knuffels en gaat daar flink mee knuffelen zoooo lief! Ze slaapt van 9/10 uur tot 8 uur 's morgens dus geen klagen! Vrijdag zijn mijn ouders getrouwd en Laurise zag er beeldschoon uit in haar bruidsjurkje..en wat was ze lief! We hebben echt gepronkt met haar en iedereen was weg van haar, heerlijk! Een trotse moeder hier!
Meiden, ik heb al 2 dagen ongelofelijke hoofdpijn, en helse buikpijn. Verlies verschrikkelijk veel rood bloed, en stukjes weefsel. Ben heel bang dat het deze ronde weer is "mis" gegaan. Dus wel bevruchting, maar geen innesteling... Was gister even ontroostbaar, maar probeer weer met positieve blik vooruit te kijken! @Laurise: Ben heel leuk geslaagd, heb een blazertje, topje, broek en riempje gekocht als 1 setje. Helemaal blij mee Ik vind je meissie echt een schatje! Zo'n lekker lachebekkie hihi! Spannend om volgende week weer aan het werk te gaan, hou je ons op de hoogte hoe het je vergaat? @Anita: Oh meis ik vind het zo spannend! Nog 3 weken tot je uitgerekende datum! Krijg je al een beetje nesteldrang? En staat de vluchttas al klaar? @Bibi: Wow, lange kerel! Misschien iemand anders in je familie die lang is? Eén ding, is wel handig als ie straks echt groot is. Kan ie mama helpen met dingen boven uit het keukenkastje pakken hihi
als je het neit vertrouwd moet je even naar de ha gaan. Daar kunnen ze testen of je mk hebt gehad! Maar je kan ook even je angst naar de ha uiten. En nee mijn vluchttas staat nog niet klaar. Ben niet verder gekomen dan kleertjes voor de kleine. Mama weet niet zo goed wat ze mee moet nemen. Ben echt zo'n doos daarin. Stond ik met mijn tandenborstel "schat wat moet ik nog meer meenemen dan alleen mijn tandenborstel!" Maar mijn ouders zijn nu met vakantie en komen volgende week terug dus bevallen komt nog even niet in mijn hoofd voor. Na volgende week mag het komen. Ga niet bevallen zonder mijn papa en mama . (mijn navelstreng zit nog heel erg vast aan hun )
Hihi, ik ben precies hetzelfde hoor, dus ik snap helemaal wat je bedoeld! Maar kleine komt ook niet eerder dan dat hoor! Daar heb ik alle vertrouwen in. Maar ja, wat in je vluchttas te stoppen... Ik zou het niet weten, heb er geen verstand van Misschien de meiden hier op het topic nog tips voor je? Enne, ook ik zou als eerste met de tandenborstel aankomen hoor whaha! Wat betreft mijn verhaal; ik wil eigenlijk niet naar de dokter. Mijn dokter is zo moeilijk, weet toch al dat ik naar huis word gestuurd met het verhaal je bent ongesteld dus zwanger ben je toch niet meer. Dus ik wil eigenlijk nog 2 maanden afwachten, dan zitten we op een jaar en dan gooit ze me maar de MMM in. Heel serieus nemen ze me toch niet daar
@ Laurise; heb je gister al een bericht gestuurd, maar toen moest ik snel naar Stef dus had niet alles gelezen. Wat een mooi meisje is Laurise! Zo te zien is ze super vrolijk, leuk joh! En wat heerlijk dat je zo lang thuis bent geweest. Maar kan me wel indenken dat het ook weer fijn is om aan het werk te gaan. Je zal dan weer even een nieuw ritme moeten vinden, maar dat komt vast helemaal goed! @ Anni; wat vervelend dat je je niet serieus genomen voelt bij de ha. Ik snap dat je er niet naartoe wil, maar als je echt denkt dat het weer mis is gegaan deze maand is het misschien toch belangrijk om ernaar te laten kijken. Is het geen mogelijkheid om een vk te bellen? Wie weet kan die je verder helpen. Sterkte! @ Anita; zet die tas toch maar klaar meid. Ik was er ook heel erg laat mee, maar gelukkig nog wel op tijd want ik moest dus tegen de verwachting in toch naar het zh. Toiletspulletjes erin, deo is érg fijn want zweten doe je tijdens een bevalling. Tandpasta, douchecrème o.i.d. want die gebruiken ze ook als je in bed gewassen wordt. Schoon shirt/pyama en eventueel kleding want ik had gelukkig een lange pyamabroek bij me, maar anders had ik in m'n nachthemd naar huis gemoeten.
@ bibi zou toch wat zijn dat ik met dit weer in mijn nachthemd naar huis zou moeten! Gna gna zie het al helemaal voor me. En dan met uggs eronder. Beetje ma flodder effect
@ anni: kan je niet overstappen naar een andere ha? Je meot je goed voelen bij je ha in alle tijden. Dus dit gevoel is niet goed!
@Anni Meis wat naar dat je zo rot voelt en zoveel pijn hebt..het kan inderdaad zo zijn dat het mis is gegaan..snap dat je rot voelt. En wat vervelend dat je ha je niet serieus neemt. Kun je niet naar een ander toe gaan want ik vind als jij verder stappen wil ondernemen straks dat dat moet kunnen. Wat de regels ook zijn, hoe de ha er ook over denkt, het is jou lichaam! @Anita Ja je vluchttas daar moet van alles in, kijken of ik het uit mijn blote hoofd nog weet: dextro, snickers, pak drinken, lippenbalsem, verloskundige papieren, verzekeringspas, beval shirt, nachthempt voor als je moet blijven, slippers, schone kleren, 2 grote onderbroeken , deo, douche gel, (lenzen of bril als dat van toepassing is, boekjes, ipodje, kleertjes voor je beebje (romper, sokjes, truitje/pakje, mutsje en dan keer 2 maat 50 en 56) 1 euro munt (rolstoel), omslagdoek beebje, FOTOTOESTEL, camera? tandeborstel, tandpasta, make upje? Volgens mij was dat het, en een doosje beval energie! @Bibi Dank je voor je prive bericht, lief! Dank je wel, ja ze is heel vrolijk, lacht de hele dag en huilt amper. Ja heb genoten van mijn vrije dagen maar inderdaad verlang wel weer naar een ritme. Hier midden in mijn pilstrip ongi geworden grrr nou ja ik had hem 2 dagen achter elkaar vergeten..stom stom maar wist niet dat ik dan ongi zou worden. En ik mag niet meer ongi worden vanwege de endometriose..maar ja... Verder aan het genieten van mijn mooie lieve meisje, wist niet dat ik zo verliefd op haar kon worden, mijn buik kriebelt de hele dag!
Nou het probleem is... Alle huisartsen zitten bij ons in 1 gezondheidscentrum. Dus dan moet ik naar een andere woonplaats voor een huisarts. En dat mag niet, want de arts moet in je woonplaats zitten (ivm noodgevallen)... Dus overstappen word echt zo problematisch En had juist gekozen voor 2 vrouwelijke artsen (werken allebei parttime), omdat ik dacht dat die toch wel snapten hoe het allemaal zit/zat. Maar daar heb ik me toch wel in vergist... Hopelijk is het komende maand raak, en anders maak ik wel een afspraak dat ze ons gaan onderzoeken. Hopelijk werkt dat wel... @Anita: Kan best sexy zijn hoor, nachtjapon en uggies Er staan toch wel bloemetjes op je japonnetje? @Laurise: Jeetje meis, dat is vervelend Heb je nu niet ontzettende buikpijn? Maar moet je dan gewoon altijd je pilstrip doorslikken? Dus geen stopweek inlassen? Want dat lijkt me ook niet heel gezond? Of vergis ik me daar dan in? Meiden, van de week zag ik al kruidnootjes liggen! En toen moest ik denken aan lekker winterweer, met warme chocomelk met slagroom en dikke warme truien. En automatisch komen dan sinterklaas en kerst voorbij! En nu dacht ik; dit word voor jullie de eerste kerst met z'n 3tjes (voor Bibi, Anita, Serendipity, Laurise en Paradijsvogel) Best speciaal toch?
@Anni Ooo ja dat is dan wel een probleem.. dus er zijn maar 2 huisartsen bij jullie? Ik heb mijn huisarts ook in mijn oude woonplaats omdat hij zoooo lief is, hij komt inderdaad niet voor noodgevallen maar ja dan rij ik wel naar de eerste hulp of huisartsenpost. Ja ik hoop ook echt dat het jullie maand wordt!! Het valt gelukkig nog mee met de buikpijn, bij endometriose wordt de buikpijn erger als je steeds ongi wordt, tijdens de ongi worden er haarden aangemaakt en die worden dus per ongi erger.. Ik mag geen cyclussen opbouwen. Ja ik moet definitief de pil doorslikken..schijnt niet zo schadelijk te zijn tegenwoordig is de pil heel licht. Ja schandalig dat het er al ligt..maar wel lekker..beetje jammer dat ik 7 kilo afgevallen bent en deze lekkernijen komen weer voorbij..maar ja...Helaas wordt de sint en de kerst hier niet zo speciaal...manlief is straks 6 maanden weg... maar goed heb mijn lieve moppie en heeel veel lieve familieleden en vrienden om mij heen.. En voor jou hoop ik dat je sint en kerst met een dikke buik kunt vieren en dan niet met een dikke buik van de pepernoten
Door dit weer begin ik ook steeds meer te verlangen naar kerst enzo... Vorig jaar heb ik nog geen sint gevierd (was toen nog niet zo lang bij ex weg, woonde bij mijn ouders en Alana was nog klein genoeg om het over te kunnen slaan. Dus dit jaar ga ik helemaal los! (heb alleen helaas weinig geld, maar daar verzinnen we wel wat op, kadootjes kunnen ook goedkoop zijn ) Ik hoop ook echt dat jij met sint en kerst een mooi dikke buik hebt!
Dat hoop ik ook meiden! Zou een mooi kerstcadeau zijn! Eigenlijk best gek, vroeger wilde ik altijd heel graag leuke cadeautjes hebben enzo. Nu is het enige wat ik wens een gezond kindje Na deze afgelopen periode ben ik blij dat ik weet dat sommige dingen niet vanzelfsprekend zijn, en dat dit soort dingen echt een wonder zijn! Ik ben zo blij dat ik af en toe even mijn ei kwijt kan bij jullie, zou niet weten tegen wie ik het anders moet zeggen! Welterusten meiden
@ Laurise; heerlijk hè, die vlinders in je buik! Ik ben ook helemaal verliefd op ons ventje, het is zó'n ontzettend geweldig mannetje! Wat balen dat je vriend 6 maanden weg moet zeg...Gelukkig heb je al die lieve mensen om je heen, maar leuk is anders. Komt ie tussendoor een keer naar huis of mag dat niet? @ Anni; zag de kruidnootjes ook al liggen ja en ik had ze bijna gekocht. Ik vind die dingen echt heerlijk, vooral die met chocola. Maar uit principe koop ik ze nu nog niet. En ik ben ook nog eens iemand die altijd op de lijn let dus dan ligt er een zak en kan ik in januari alsnog de helft weggooien. Ik wacht dus nog maar eventjes. Wat lief dat je aan ons denkt wat de kerst betreft! Inderdaad de eerste kerst als gezinnetje, echt geweldig! Mijn vriend is de hele maand december altijd vrij, die verkoopt dan kerstbomen en hij ziet het al helemaal zitten dat ik met Stef even kom kijken en dat ie 's avonds thuis komt en de kerstboom staat, Stef erbij, lekker eten op tafel...Maar ik hou zelf totaal niet van de herfst en de winter dus van mij mag het nog even weg blijven hoor. Morgen krijgen we nog een zomerdag hè, heerlijk! @ Paradijsvogel; jij kunt al sinterklaas vieren ja, geweldig! Je kunt bij de action en de zeeman ook hele leuke kado's kopen voor heel weinig hoor, komt vast helemaal goed. En nu alvast aanbiedingen in de gaten houden en inslaan, hoef je straks niet alles tegelijk te kopen. @ hier; een uitgeruste mama, Stef heeft alweer twee nachten doorgeslapen! En dat met zijn 5 weken, knap hè. Het lijkt wel alsof hij bij het cb had gehoord dat ie door mocht gaan slapen, haha. Hij wordt om 6:15 wakker en dan leg ik hem nog gezellig even bij mij neer en krijgt hij om 6:45 de fles, perfect toch!?
Bibi, je kan inderdaad voor weinig leuke kadootjes kopen! Ik denk dat ik binnenkort alvast begin Oh lekker dat de kleine man doorslaapt! Ayden gaat ook steeds beter doorslapen! Hij krijgt tussen 9 en 10 nog een voeding en dan slaapt hij de laatste paar nachten door tot 4 of 5 uur. Gelukkig valt hij na de voeding zo weer in slaap en wat leuk dat jou man al helemaal uitkijkt naar de december maand!
hoi dames gister een heel verhaal getypt vliegt die stomme computer uit:x:x dus nu nog maar een poging hier gaat het aardig de goede kant op alleen de louisa wilt niet meer aan de borst drinken dus ben aan het afbouwen eigelijk, ze had spruw vandaar dat ze pas zo lastig was en niet wou drinken dat is nu stukken beter en ze drinkt de flesvoedingen zo leeg, door de flesvoeding was ze nu ook goed aangekomen 4135 woog ze gister ze heeft gister ook heerlijk doorgeslapen van savonds 11uur tot smorgens half 7 ooo wat was dat fijn alleen vanacht was het wel weer anders maargoed niks aan te doen. ik heb zelf aardig last van onderin mn buik (baarmoeder ofzo) dus ga vandaag maar weer bellen pff smorgens bloed ik ook heel hard en het is echt vuurrood en dat moest eigelijk nu wel minder zijn dacht ik toch, de plek van de hechtingen doet me ook nog steeds pijn dus kunnen ze meteen daar ff naar kijken zoo genoeg gezeurt weer hoe is het met iedereen? anni wat las ik nou hoe voel je je denk je wel een beetje aan jezelf? rustig aan doen he dikke knuffel voor jou zo nu ga ik ff de hond uitlaten en daarna chanelletje ophalen van school dadelijk die is deze week begonnen op de basisschool ze vind er geen bal aan hahah zo ff een fotootje van de kleine meid liefssss