de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Vind je het niet ontzettend spannend zo die laatste dagen? Ik zat er echt zo op te wachten toen dat de bevalling zou gaan beginnen.
    Onze Stef groeit zeker hard. Zal zometeen even een fotootje plaatsen, kun je het zelf zien. ;) Het slapen is heel wisselend. Vannacht heb ik om 4:00 zijn tutje gegeven en toen viel hij zo weer in slaap tot 6:50! :$ :) Ik lag er zelf gisteren al vroeg in dus dit was nou eens echt een fijn nachtje, ben een beetje bij gekomen. ;)

@ Anni; klussen jij!! :p

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fotootje staat op mijn profiel. Denk doe er een van ons samen, kunnen jullie mij ook eens zien. ;)

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ik moet bekennen dat we heel nuchter zijn. Iedereen om ons heen is aan het stuiteren en ons in de gaten aan het houden terwijl wij zoiets hebben als het begint is het vroeg genoeg om te gaan stuiteren. Maar heb vanaf het begin al het gevoel dat deze kleine te laat gaat komen. Misschien scheelt dat ook.

@ bibi
    je wordt verwend door je kind :D

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi
    wat een schattige foto!

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @bibi: wat een schattige foto!
    Enne, klussen is gelukt! :D
    Voor de zekerheid deze week nog maar een paar keer haha ;)

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Ik zou gewoon een klus-marathon houden ;) hahaha
    hield ik nooit vol hoor ;) maar misschien jij wel :p

@ Anita
    Knap dat je zo relaxt bent zeg!! Ik was dat vanaf week 37 al niet meer... maar idd het komt toch wanneer het zelf wilt, dus die stress heeft allemaal geen zin! En je kan er maar beter in je hoofd alvast 2 weken bij op tellen idd... dan valt het altijd mee ;)

@ Bibi
    Jeetje zeg... wat goed!! Stef maakt nog betere nachten dan Evi!! Ik loop soms ook echt als kip zonder kop rond op het werk... wel lekker he? Vroeg naar bed... dan lijkt het net als of je een super langer nacht hebt :) vooral nu het ook weer vroeger donker wordt!

7. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa louisa doet het nog steeds goed:D vooral opde flesvoeding ze slaapt nu nog beter;) en heeft 5 flessen van 165cc ze slaapt nu meestal van 8 uur savonds tot half 8 smorgens:D:D:D ooo wat fijn haha, heeft stef niet een sprongetje of is die in aantocht wanneer zijn die sprongetjes eigelijk:( ook alweer.
    ik moet trouwens zeggen dat ik louisa zie groeien pff wat gaat dat hard zeg ze zit nu in maatje 56 maar die wordt te klein sommige truitjes maat 62 al:$ zal ff een fotootje meesturen van net uit bad haha dat haar;)

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    aaah wat een schatje en wat veel haar!

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Wat goed dat je nog rustig bent, ik had het net zoals Serendipity met 37 weken ook geen geduld meer..ben zo benieuwd wat jullie krijgen...ik denk een jongen..

@Bibi
    Wat een leuke foto van jullie! Ook ik had een heel ander beeld bij jou haha grappig is dat! Balen dat Stef wat rommelt met slapen, lees hierboven dat hij wel weer een goede nacht heeft gemaakt. Zal maar niet zeggen hoe Laurise slaapt...vele in mijn omgeving kunnen dat niet aan horen :)

@Shenoby
    Wat leuk om jou bevallingen ook een keer te lezen! En wat worden je meiden alweer groot. Het bevalt goed om te werken al zit je er helaas snel weer in en heb ik het idee dat ik nooit ben weg geweest. Ook wel even wennen aan het nieuwe ritme van opstaan enzo. Maar gelukkig slaapt Laurise nog als ik weg ga dus heb ik alle tijd om mezelf toonbaar te maken haha.

@Serendipity
    Wat is Evi toch een lekker grietje! Leuk dat ze rolt, bijna kruipt. En jij bent inderdaad super slank!!!! Spannend bijna openhuizen dag..hebben jullie zelf al iets op het oog? Spannend dan weer aan de slag voor een tweede!

@Anni
    Goed zo meis, lekker klussen, en probeer het leuk te houden :) al is dat soms een beetje lastig als je "verplicht" moet klussen..Wat doe je eigenlijk voor werk? Gewoon intresse vraag haha.

@Paradijsvogel
    Wat een prachtige kindjes heb je, heb je toegevoegd als vriend dus kon eindelijk je schatjes bewonderen. En wat doet Ayden het goed zeg! Geen last van de prikjes?

@Nicole
    Wat een schatje zeg, en wat slaapt ze goed! Net zoals Laurise..sliep met 5 weken van 11 uur tot 7 uur en nu van 9 tot 8 zooo lekker.. En wat veel haartjes zeg

Jullie hadden het over vacuum tijdje terug, inderdaad wat een bruut geweld! Gynaecoloog stond bij mij met zijn rug tegen de muur en met 1 voet zette hij zich af tegen het bed..bizar en wij maar voorzichtig zijn de eerste maanden met het hoofdje..want dat is zo kwetsbaar..tja.. Gelukkig heb ik het niet gezien maar manlief zij dat het echt een staafje met een ketting eraan is brrr..

Hier alweer de tweede week aan het werk en gaat prima, nog wel rustig hier maar kan ik een beetje wennen. Wel even wennen om vroeg op te staan enzo..

Laurise had een voorkeurshouding en liepen daarvoor bij de fysio, ook haar hoofdje was afgevlakt. Maar na 5 weken is dit heel goed bijgetrokken en de voorkeur is weg..mama heeft elke dag goed geoefend! Nog 1% en we zitten op de norm dus hoeven niet meer terug te komen. Ook heeft ze voor de fun even de ontwikkeling getest en ze scoorde boven het gemiddelde! Dus ik kwam zweefend daar vandaan haha.

Verder gaat het met manlief niet heel goed..lang verhaal maar mijn eerst ochtend dat ik weer zou gaan werken, vorige week dinsdag is hij 's ochtends om half 6 out gegaan in de overloop..dacht dat hij struikelde..maar op de grond zag ik hem schokken en met zijn ogen weg draaien..ook zijn gezicht lag open..ik vroeg of hij pijn had en of hij gestruikeld was, nee hij voelde zich niet goed en baf daar ging hij weer. Weer schokken en weg draaien met zijn ogen..heel eng dus heb 112 gebeld. Ambulance kwam snel, mee genomen naar VU, alles goed alleen lage hartslag maar hoort bij hem. Werden naar huis gestuurd met flauwte..maar dan val je naar mijn idee niet nog 3x op de grond weg..vandaar dat ik ook 112 belde en dat de ambulance op grond daarvan hem mee nemen. Vrijdag naar de huisarts terug omdat ik niet gerust was en meer onderzoek wil.. wat mijn vermoedens ook al waren sprak de huisarts ook al uit..vermoeden is epilepsie.. schandalig van de VU dat die belletjes niet zijn gaan rinkelen. Nu morgen met spoed naar neuroloog en EEG ook ivm nadere uitzending..hoop zo dat hij het niet heeft..anders is het einde uitzending en einde baan bij defensie..spannend morgen...

10. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, jeetje zeg! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Wat schandalig dat het vu je gewoon weg stuurt!

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    damn wat een heftig verhaal van manlief. Snap dat je schrikt. En gelijk heb je dat je 112 belt. Zou dat ook gedaan hebben. Hou ons op de hoogte!

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Paradijsvogel
    Zeker schandalig, en ik als medisch secretaresse dacht meteen aan epilepsie..ken de symptomen..en op mijn werk vertelde ik het tegen doktersassistentes en die zeiden het ook allemaal en in de VU wilde ze het niet horen..geen tongbeet en schuim..tja dat hoeft niet altijd, je hebt verschillende gradaties.. Maar goed kan nog wel alle kanten op, hopelijk de goede kant..

@Anita
    Ja zeker heftig...was heel eng om je stoere sterke man daar zo hulpeloos te zien liggen..en Laurise maar doortukken. Zelfs toen de ambulance broeders voor haar deur druk bezig waren.. Ik had nog nooit 112 gebeld, waren vet lief.. Ja vooral ook omdat als je flauw gevallen bent het daarna weer goed gaat als je ligt en niet nog 3x weg valt dat was voor mij de doorslag anders had ik niet gebeld..

Trouwens om 6:15 bij de overburen aangebeld en babyfoon en sleutel er heen gebracht zodat ik achter de ambulance aan kon rijden. Om 7 uur was mijn schoonmoeder er, want die zou al komen oppassen en had ik gebeld of ze eerder kon komen.

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    jeetje laurise toch!
    Schrok me eigen een hoedje toen ik het las!
    Hoop echt dat alles goed komt!
    En terecht dat je hebt gebeld, niet iets wat je laat gaan...

@allemaal: ik ben echt strontverkouden, ben echt grieperig.
    Hopelijk heeft het klussen gewerkt, want voel me echt niet lekker, heb nu dus ook geen zin in klussen :(
    Ik reageer morgen weer even!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; jeetje meid, heftig. Wat zal je geschrokken zijn! Erg vreemd inderdaad dat het VU jullie zo makkelijk weer naar huis stuurde, van zo'n ziekenhuis mag je toch wel wat meer verwachten zou je denken. ;) Ben benieuwd hoe het vandaag bij de neuroloog zal gaan. Sterkte en hopelijk valt het mee!
    Vertel me inderdaad maar niet hoe Laurise slaapt dan. :p Ik kan overdag echt niks met Stef beginnen momenteel, geen idee waar het aan ligt. :( Hij ligt nu naast me in de box in zijn wipstoeltje en is eindelijk in slaap gevallen. Niet de meest ideale slaapplaats, ik weet het, maar hij heeft gisteren ook de hele dag lopen spoken dus ik ben blij dat ie even stil is. ;)

@ all; bedankt voor de leuke reacties op mijn foto! Grappig hoe je je een totaal verkeerde voorstelling van mensen kunt maken hè. :D Zo dacht ik dat de baas van mijn vriend zwart haar en een snor had, nou, dat klopt echt totaal niet, haha. :D

@ Anni; hopelijk voel je je weer wat beter? Vervelend als je wil klussen en het kan dan niet hè. Maar wie weet is het al raak, ik duim weer voor je! :)

@ Anita; heerlijk dat je er zo relaxed onder bent. Als je inderdaad bent ingesteld op een lange zwangerschap scheelt wel denk ik. Ik ben zo pietje precies, als ik overtijd was gegaan was ik echt not amused geweest. Maar dan nog, je doet er toch niks aan. Geniet nog lekker van deze laatste dagen meid, het is af en toe best jammer als je buik weg is, ik mis dat getrappel af en toe wel.

@ Nicole; wat een bos haar heeft jullie meisje! Echt grappig om te zien. En heel fijn dat het allemaal zo lekker gaat, geniet ervan!

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi
    grappig is dat dat mensen je partner heel anders voorstellen. Bij ons is het ook vaak zo wanneer we op een verjaardag zijn waar veel mensen zijn die ons niet kennen. Dan vragen ze waar ik die persoon van ken. En dan aan mijn man. Dan zegt hij droog via anita. Kijken ze ons ongeloofwaardig aan en komt de slot som 'zijn jullie een stelletje???' :D zo grappig.

16. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa lief he:D en dat haar had ik zelf ook en chanel ook maar vind dat altijd wel schattig staan zoveel haar;)

jaa slapen doet ze echt geweldig tot nu toe:D
    over die vacuumpomp ooo daar heb ik nog nachtmerries van achteraf gehad zooo dat is echt bruut geweld jaa. ze zetten zich gewoon af en dan maar trekken precies wat je zegt ik dacht echt bij mezelf dadelijk vlieg ik zo van dat bed af:$ mijn mannetje is ook bijna van zn stokje gegaan toen ik zag dat ze hem op de stoel zetten hij was net zo wit.

wat fijn dat het met laurise zo goed gaat en dat je niet meer terug hoeft te komen, dat is altijd goed nieuws toch:D
    hoe is het nu met je man? en ben je alweer bekomen van de schrik? ik schrok echt van je berichtje hier

@t bibi
    haha ja grappig he dat haar, wat had jij trouwens een mooie foto van jou met stef:D en dat slapen overdag heeft louisa ook last van die wil ook niet slapen en als ik haar in de maxicosie zet of in de kinderwagen leg 2 min en dan slaapt ze en pak ik haar op loop ik richting de slaapkamer begint ze te krijsen:( maar savonds gaat ze wel netjes naar bed heel vaag waar het aan ligt weet ik ook niet

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hier echt een mega-verkoudheid te pakken :(
    Al 4 dagen onderweg, en nog geen beterschap helaas.
    Maar moest even spieken of er al nieuws was bij Anita! :)
    Nog niet, dus wacht nog rustig af...

Hoop dat alles goed met jullie gaat, kom morgen weer even kijken.
    Welterusten :)

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    baby zit nog netjes op het plekje.....:D

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Nog 1 nachtje tot de uitgerekende datum!
    Wat ontzettend spannend zeg! :D
    Rommelt er al wat meis?

20. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anita, nog maximaal 2 weken en je hebt jullie wonder in je armen :D

Deel Deze Pagina