anni, alles goed? Ben je al begonnen met temperaturen? Ik ben toen gewoon midden in een cyclus begonnen, om er aan te wennen. Dan vergeet je het minder snel als je voor het echie gaat temperaturen...
@ Anita; schiet eens op! Wie weet ben je nu aan het bevallen. Veel succes meis, zal de komende dagen aan je denken. @ Anni; is de verkoudheid inmiddels wat minder? @ Nicole; gek dat die kleintjes dan ineens overdag niet slapen hè. Hoe doet Louisa het nu? Hier lijkt het sinds vandaag wat beter te gaan. Stef is sowieso een heel druk ventje, maar ik denk dat hij ook last van zijn darmen heeft. Heb gisteren Infacol gehaald dus ik hoop dat dat nu begint te werken en dat het wat rust geeft. Ik vind het alleen wel vreemd dat hij de eerste 6 weken nergens last van had, maar ja, dat weet je nooit met die kleintjes.
@ anni voel je je alweer wat beter? Of is je verkoudheid een griepje geworden? @ bibi alles zit hier nog op zijn plek. Dus nog niet aan het bevallen.
Jep, verkoudheid is minder gelukkig! vandaag wortelkanaalbehandeling gehad, maar ook die was goed verlopen! Dus voel me weer helemaal het vrouwtje! Anita, nog steeds niks? Dan komt ie dus echt later Rommelt er al wat? Of voel je nog niks? Bibi, wat vervelend dat Stef niet wil slapen overdag! En arme mannetje, last van zijn darmpjes. Hopelijk is het gauw weer over! Paradijsvogel: Ben nog niet begonnen met tempen, moet eerst nog een thermometer scoren (ja, kweet het, tis heel erg ) Maar wil er dan volgende maand mee beginnen... Hoe is het met jou? En de kindjes?
@ Paradijsvogel Mooie foto!!! Heel schattig met dat duimpje!! @ Anita Jeetje alweer over de 40 weken!!!! Wow wat gaat het hard, voel je ook nog niks rommelen?? Of een voorgevoel?? Misselijk?? Diarree?? Iets?? @ Anni Een grappig detail... Evi is verwekt nadat ik een week ziek was geweest Ik duim voor je!!! @ Laurise Heb je inmiddels meer nieuws over je mannetje?? Geen aanvallen meer gehad?? En hoe nu met z'n werk?? En uitzending?? @ Bibi Volgens mij had Evi het ook rond 6 weken dat ze moeite kreeg met slapen... volgens mij moesten ze vanaf dat moment in eens wat moeite gaan doen om inslaap te komen ofzo?? Er was iets mee... dat ze zelf moeten leren om inslaap te vallen enz. Zolang die 's nachts maar goed slaapt toch? Dat is wel fijn @ Hier Ook knip verkouden... Evi ook... dus we zijn samen 3x per nacht wakker, voel ik me ook niet beter van Maar ik hoor d'r weer, dus ga ff wat doen!
Lieve allemaal wat lief jullie berichtjes betreft mijn man, ook al kom ik hier niet heel vaak dat jullie toch zo begaan zijn! Nu ik weer werk kan ik vaker komen, werk achter een computer dus haha ook even tijd voor zp! @Anita Oohhh 1 dag overtijd....voel je al wat rommelen...ben zooo benieuwd naar jullie kleintje! @bibi Ja het was erg schrikken allemaal. Wat vervelend dat stef last heeft van zijn darmen. Krampjes? Ik heb ook even inflacol gebruikt terwijl ze de eerste weken ook nergens last van had maar kan door meer voeding natuurlijk ook komen. Maagje moet steeds harder werken. Zie je hem strekken, of heeft hij last van winderigheid? Hoe is het nu met slapen? @anni Fijn dat je wat beter voelt...bleeeeh wortelkanaalbehandeling..en dan voel jij je weer het vrouwtje haha au au..of geen last van? Ja zou als ik jou was ook echt gaan tempen! @Paradijsvogel Fijn dat alles goed gaat en dat je zo trots bent, wat een heeerlijk ventje is Ayden! @Serendipity Wat balen dat jullie beide zo verkouden zijn...en het is nog wel mooi weer, lekker naar buiten even vitamintjes op doen! Bijna open huizen route he, hebben jullie onder tussen al kijkers gehad? Is het weer helemaal goed met jou en je mannetje, schrok van je uitspraak vorige keer... Uitzending komt er bijna aan...pff ben het nu toch wel heftig te vinden... Gezondheid mijn mannetje zie hieronder @Nicole Wat fijn dat ze goed slaapt en dat overleggen pikte laurise vaak ook niet, nu inmiddels wel dus dat is wel erg fijn. Hier gaat alles super goed met Laurise, vorige week vrijdag weer naar het cb geweest. Ze weegt nu 6520 gram en is 63,5 cm dus helemaal prima. Voorlopig even laatste keer prikjes..want Laurise vindt dat een ramp! Op advies nu na de prikjes zetpil gegeven want vorige keren hangerig en zeurderig, zo zielig. En nu met zetpil was ze na haar slaapje meteen vrolijk! Dus had ik dat maar eerder gedaan nou ja weten we dat ook weer. Zaterdag voor het eerst fruithapje gegeven, peer. Wij camera, fototoestel klaar voor de gekke bekken maar nee hoor madam trok een gezicht alsof ze het al jaren eet haha. Lekker een beetje rond kijken en het mondje maar open doen. Mocht maar 3 hapjes geven nou doeii lekker een hele gepureerde peer ging erin. Wat wordt ze groot, alweer 4 maanden. Draait ook al bijna! Met manlief naar de neuroloog geweest vorige week, die denkt nu dat het geen epilepsie is met name omdat hij van te voren niet lekker was en dat hij omviel na het plassen (had hij vorige keer ook) en dat schijnt een tricker te zijn voor flauwte (bij lage hartslag wat hij heeft vooral). Hele lieve arts, half uur gepraat en heeft mij wel gerust gesteld. Hij wil met alle liefde alles onderzoeken op epilepsie maar meestal wordt dat met je verhaal vast gesteld en niet met onderzoeken want dan zie je straks dingen die je misschien helemaal niet wil zien, wat jij en ik misschien ook hebben maar geen last van hebben. Wel meteen MRI scan gehad om te kijken of de klap geen schade heeft aangebracht, hij heeft nog veel hoofdpijn en is erg moe. En bloedonderzoek om te kijken of hij niet iets mist waardoor hij eerder flauw valt. Krijgen we vandaag telefonisch de uitslag van. Dus alles is gelukkig positief tot nu toe! Dus hij is gewoon weer aan het werk, aan het autorijden.. O word net gebeld alle uitslagen van bloed en mri zijn goed! Wel nog even fysio voor zijn nek. Ben erg blij!
@ Laurise Wat fijn dat alles goed is!!! En idd uitzending komt wel dichtbij nu... kan me voorstellen hoor dat het wel heel erg spannend is nu!! Tis niet niks!! Hier alles weer goed hoor, we hebben soms van die periodes dat we niks van elkaar kunnen hebben! Beide niet lekker in ons vel... dan moeten we even afstand nemen! En die uitspraak was idd vrij serieus, op dat moment zag ik het ff niet zitten! Maar vaak is dat na 1/2 weken weer over! Nu hebben we de disscussies ook weer uit de weg geruimd en zijn we weer helemaal happy met elkaar!! Wat goed dat Laurise al zo goed peer eet!! Wel even opletten dat je niet meteen te veel geeft hoor, misschien gaat het goed, maar kan ook zijn dat ze na te veel peer aan de race gaat ... en bij alleen maar banaan, niet meer kan poepen
@ Laurise; ow, gelukkig goed nieuws dus, fijn joh! Dat scheelt een hoop zorgen. Nu maar hopen dat je man snel weer opknapt want steeds hoofdpijn hebben is ook niks natuurlijk. Wat grappig dat Laurise haar fruithapje zo goed at! Foto's en filmpjes maken valt niet mee hè. Stef ligt altijd volop te lachen en zodra de camera tevoorschijn komt is ie daardoor zo afgeleid dat er geen lachje maar af kan. Maar ik hou gewoon vol, krijg hem vanzelf een keer lachend op de foto. Stef had inderdaad veel last van winderigheid. Het lijkt nu wat minder te worden. Zijn windjes stonken ook echt verschrikkelijk en dat valt nu ook mee dus ik hoop echt dat hij zich wat beter gaat voelen. Slapen is nog steeds een ramp, ik word 's avonds zelf zenuwachtig als ik naar bed ga. Zo van 'ow jee, wat zal er vannacht weer zijn??'. Ik ga vanavond een puckababy zak ophalen, kan ik van iemand lenen dus dan gaan we dat maar proberen en anders toch maar inbakeren denk ik. @ Serendipity; Gelukkig ben jij 's nachts ook wakker, ben ik tenminste niet zo alleen. Geintje natuurlijk, ik hoop dat jullie verkoudheid snel over gaat. Vooral bij zo'n kleintje als Evi is het zo sneu hè. Maar ik ben dus 's nachts ook wakker want Stef slaapt echt niet meer door. Tussen 3 en 4 wordt hij wakker. Soms slaapt hij dan met zijn tutje nog een uurtje verder, maar soms ook gewoon helemaal niet. Je kunt je dus voorstelen hoe ik eruit zie nu...(zombie ) @ Anita; je bent er nog zie ik. Heb je toch gelijk misschien dat jullie beebje lang blijft zitten. Spannend hoor! @ Paradijsvogel; wat een geweldig lieve foto! Echt een mooi mannetje heb je hoor, mag je zeker trots op zijn.
@serendipity Ja super fijn...ja merk dat ik er nu steeds meer over na ga denken maar aan de andere kant is het ook weer zo moeilijk want je weet niet wat je te wachten staat, ik weet hoe het alleen was maar niet met kind..dus laat het maar over me heen komen.. Oke goed dat jullie weten dat jullie dan even afstand moeten nemen en dat het dan na 1/2 weken weer over is. En fijn dat jullie weer happy zijn! Nou wat meer poepen zou voor Laurise een uitkomst zijn haha, aan de race is inderdaad niet de bedoeling, goed dat je het zegt. Banaan geef ik inderdaad niet te veel want ze kan al moeilijk poepen, met die omneo voeding ging het perfect maar omdat ik sinds een maandje nutriton geef omdat ze zo spuugde gaat de ontlasting weer moeizaam. De darmen van haar mama
Het rommelt wel. Ik ben veel misselijk idd en vanaf halverwege de dag last van brandend maagzuur :x Ik denk zelf dat het nog wel even gaat duren. Heb dat gevoel al vanaf het begin. Dus zal dan ook wel zo zijn.
kom elke keer even spieken hoe het met je gaat anita, maar nog geen beebje dus. morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dus dan kunnen we eindelijk aan de slag,
nog geen beeb? Waar blijft ie nouhouuu? @shenoby; wat fijn meis, lekker naar je nieuwe huisje. Wanneer wil je over zijn?
@ shenoby moet er veel gebeuren aan jullie nieuwe huis? Of kan je er zo in? Eindelijk groter wonen he!
@ hier nou ben bij de vk geweest. Het rommelt wel maar ik zit nog pot dicht. De vk zei dat ze niet verwacht dat die kleine vandaag of morgen komt. Ze kon me dus helaas niet strippen! Dus ik zeg 11-10-11