@Laurise: Sorry meis, ik heb gister op mijn mobiel compleet je berichtje gemist! Ik ben heel blij te lezen dat het weer goed gaat met je man, hoop ook echt dat dat zo mag blijven! En als je een keer erover wilt kletsen, you know where to find me @Anita: Dan pas? NOOOOO!!! Zo lang kan ik niet wachten hoor haha Ben zo nieuwsgierig naar die beeb van jou Maar 11-10-11 is wel een mooie datum...
Whaha ben dan precies 42 weken. Dus heb besloten dat het dan maar tot dan moet blijven zitten als het er toch niet eerder uit wil komen. Dan wil ik ook bevallen op een mooie datum
Haha, groot gelijk Anita! Maar toch hoop ik stiekem dat de beeb eerder komt hoor, ben zo nieuwsgierig. Geniet in elk geval nog maar even lekker van het heerlijke weer! @ hier; Stef ligt in de puckababy en heeft vannacht geslapen tot 6:20 zonder tussendoor wakker te worden!! Dus ik voel me na zo'n lange nacht ook weer een stuk beter en ons mannetje is ook weer veel vrolijker dus hier gaat het prima.
@bibi: wat goed om te horen zeg! Lekker even een lange nacht rust En dat voor 7 weken oud... ben je nu in het zonnetje aan het genieten? @anita: pfff duurt nog zo lang, 11 oktober. Ik duim voor eerder!
@ Anita 11-10-11 is idd een mooie datum... 10-10 is opzich ook wel grappig... en 9-10-11 vind ik eigenlijk nog mooier hoe dan ook... over iets meer dan een week heb je 3 leuke data's na elkaar dat moet goed komen toch!! Maar ik hoop toch eerder hoor!! @ Bibi Woooow lange nacht zeg!! Zou een puckababy ook nog helpen bij een kind van 8 maanden?? hahaha grapje @ Hier We zijn nu echt alle 3 ziek... sinds maandag allemaal aan het kwakkelen en na 5 gebroken nachten van 3x wakker, heeft Evi vandaag koorts 38,8... ik ziek naar huis en vriendlief gisteren ziek gemeld... gaat lekker! .... En morgen openhuis... komt goed uit zo alle bezoekers daarna ook allemaal ziek
@ serendipity: ach wat rot meis, alle3 ziek... Neem lekker je rust, en hopelijk mogen jullie gauw weer opknappen! *strooit beterschap naar jullie toe*
anita lieve meid, waar zit je?? Je hebt dagelijkse meldplicht hoor! Stiekem hoop ik dat je bezig bent met bevallen... En als dat zo is; zet hem op, je kan het! Ik verveel me op werk... Dus dan maar even hier koekeloeren!
jaa ik snap er niks van dat ze ineens niet meer slapen haha gister ging het iets beter moet ik zeggen ze heeft zelfs een 2 uur lang in bed geslapen savonds gaat het nog steeds geweldig ze slaapt van 8 tot half 8 smorgens ooo heeeerlijk, ze had wel last van de nurtilon standaard ze kreeg allemaal eczeem en last met poepen dus we zitte nu aan de H.A nutrilon en dat gaat beter alleen wel veel last van lucht dus ze laat de hele dag scheetjes haha. ze is ook dehele dag door aan het lachen je hoeft haar maar aan tekijken en ze begint met lachen @t Anita meld je je wel elke dag of ben je aan het bevallenhoop het duim duim ik ga wel ff spieken op je hyves liefsss xxxx
Hey... Anita is hier vrijdag voor het laatst geweest... en op hyves sinds donderdag... dus ik zeg... bevallen?!?!?! 01-10-'11 zou ook best een leuke datum zijn?? @ Nicole lekker zeg, dat je meisje zo goed doorslaapt 's nachts... en tja dan maar overdag iets minder slapen hoor ik zou het er wel voor over hebben, voor een goede nachtrust... @ Anni Hoe is het met je ei???
@ hier Vanaf vrijdag dus een doodzieke Evi Sindsdien zijn de nachten nog helser!!!! Vanaf 2 uur 's nachts (daarvoor slapen met een zetpil) is het alleen maar krijsen krijsen krijsen... ik heb al 2 nachten geen oog dicht gedaan... en al een week met 3x per nacht wakker... Ze heeft duidelijk last van d'r keel... ze eet niet, probeert het wel, maar na 1 hapje, krijsen! Ze drinkt ook slecht, ook huilen met slikken... ik zit in eens weer op volledig bv geven Dat drinkt ze nog redelijk... Komt wel m'n productie ten goede denk hahahaha Inmiddels denk ik dat ze misschien hand,voet en mondziekte heeft?!?!?! Ze heeft blaasjes op handen, voeten en in en rond de mond.... alleen heeft ze ook vlekjes op armen en benen, weet niet of dat er ook bij hoort! Had ook nog oordruppels in huis, die ze mag... dus ben vandaag maar begonnen met druppelen, want oorpijn kan ze ook nog hebben natuurlijk! Vanmorgen dacht ik echt... huisartsenpost!!... maar inmiddels is ze de hele ochtend weer vrolijk geweest?!?! Dus wacht maar tot morgen denk, ben wel benieuwd of het echt hand, voet en mondziekte is, want dat is super besmettelijk! Een ding is zeker.... ze is echt goed ziek! Heb m'n doosje zetpillen in 3 dagen versleten... dus vriendlief nu opzoek naar een drogist voor een nieuwe lading
Meiden sorry maar ben nog steeds niet bevallen En heb ook niet het gevoel dat het snel zal komen. Het rommelt wel. De ene keer erger dan de andere. Maar ik weet het niet. Zie er van komen dat ik volgende week gewoon ingeleid ga worden! Maar zal me voortaan iedere dag melden
@ serendipty damn het zit die kleine van je even niet mee. Zijn jij en je man intussen alweer beter? Hopen dat die kleine snel weer de oude is.
@ anni: ben jij inmiddels alweer helemaal opgeknapt? En hoe denk je dat de kansen zijn deze maand? Of is er door je ziek zijn een stille maand ingelast? @ shenoby: Inmiddels al verhuisd? Of ben je nog bezig met alles over te huizen?
oh nog niks dus, helaas! Dacht echt dat je al aan het bevallen was! Moet je ingeleid voor een bepaalde datum dan? @serendipity: wat ontzettend rot zeg, dat je kleine meisje zo ziek is. Hoop echt dat ze snel weer opknapt, want ze heeft nu wel genoeg voor d'r kiezen gehad Mijn ei is al bijna 2 weken geleden geweest, gelukkig voordat ik me zo beroerd voelde. Heb wel symptomen die kunnen duiden op eventuele zw-schap, maar durf nog nergens op te hopen. Dus ik wacht netjes tot NOD Maar we blijven gewoon doorklussen hihi
spannend weer hoor Anni! Zag dat je nu een lekkere lange banner aangemaakt hebt, dan kan het alleen maar meevallen Hier ben ik nog steeds niet ongi geworden na de bevalling... Mis het helemaal niet hahaha! Maar heb het gevoel gister mijn eisprong te hebben gehad, dus verwacht over een week of 2 ongi te zijn...
ja ik dacht; laat ik maar weer uitgaan van 41 dagen, dan kan het alleen maar meevallen hihi al 3 maanden niet ongi? Wat heerlijk zeg! Kan me voorstellen dat je dat niet mist haha. Ben benieuwd of je cyclus weer vanaf nu op gang komt...?
Nee ik ben volgende week 42 weken. En ben het zo zat. Buik zit niet in de weg (en ben die ook niet zat) maar de pijn van me bi en die moeheid. Bah. Dus wil bij de vk gaan aangeven dat ik als het vanzelf niet komt volgende week ingeleid word. Ben benieuwd. Liever de natuurlijke weg. Maar wat niet komt komt niet.
ah zo, ik snap het. Ja hoe langer je loopt hoe zwaarder het natuurlijk wordt voor je bekken... Ben benieuwd wat de vk dan zegt... Hou je ons op de hoogte meis?
hallo dames, ik kwam weer even spieken hier. @ serindipity beterschap met evi! @ anita, zwaar he die laatste loodjes? pff als ik er weer aan denk.... @ anni, ik duim weer voor je. Nog niet verhuisd, alles zit enorm tegen,we zouden de sleutel afgelopen maandag krijgen.maar we kregen hem pas donderdag om 4 uur. alle muren zouden behangklaar opgeleverd worden.... niet gebeurd. op 1 slaapkamer was nog compleet behangd en 1 slaapkamer nog 1 muur. nou ik kan jullie zeggen het behang is eraf. maar de muur ook bijna. dus die moet eerst weer aangesmeerd worden. duurt het weer langer voordat de spacker er in kan. dus de werkzaamheden liggen even zo goed als stil. enorm balen dus... want we hadden gehoopt aankomend weekend over te kunnen maar het word nu dus een week later.