de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    shenoby, dat is balen zeg! Hoop dat het jullie voor de rest wel mee zit en jullie snel over kunnen!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; ben benieuwd wat de vk gaat zeggen. Kan me wel indenken dat je het beu raakt hoor. Nog héél eventjes meid, dan kun je hier je prachtige kleine beebje komen showen. ;)

@ Shenoby; wat balen zeg. Ik hoop ook voor jullie dat het nu snel allemaal in orde zal zijn zodat jullie over kunnen en lekker kunnen gaan genieten van jullie nieuwe stekkie. :)
    Hoe is het met jouw meisjes? Alles goed?

@ Serendipity; wat zielig dat Evi zo ziek is. :( Hoe gaat het nu met 'r? Hopelijk hebben jullie vannacht wat beter kunnen slapen? Beterschap ermee, ik hoop dat ze snel helemaal opknapt!

@ Anni; zo is het, lekker verder klussen dan moet het toch echt een keer goed komen hè. :D

@ hier; moet er eentje uit bed gaan plukken, hij is net wakker. ;) De Puckababy werkt echt fantastisch! We slapen 's nachts weer heerlijk door met z'n drietjes en ook overdag slaapt Stef weer hartstikke goed. Een uitgerust gezinnetje dus en het is weer een stuk gezelliger hier in huis. ;)

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Shenoby: Goh meis, dat is zeker balen!
    Laten we hopen dat het deze week wel mee zit en jullie het weekend lekker in je nieuwe huisje zitten!

@Bibi: Kan me voorstellen dat jij blij bent met die Puckababy! :)
    Uitgerust kindje = uitgeruste ouders = gezelligheid in huis!
    Zo kan je ook veel meer genieten van je kleine mannetje toch?

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ik meld me.....:D

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    :D hahaha, hoe voel je je vandaag?

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Sjees wat doe je hier nog?? :p Nouja eigenlijk kan ik dat beter aan beebje vragen ;)

@ Paradijsvogel
    Ik dacht ook dat m'n ongi 2 weken na m'n eisprong zou komen... maar de laatste paar maanden zat er steeds maar 1 week na m'n eisprong tussen... dus hou je spullen bij de hand ;) deze maand voor het eerst 1,5 week na m'n ei, dus het gaat de goede kant op ;)

@ Anni
    Goed idee om je banner alvast iets verder te zetten... deed ik ook altijd... anders zit je al veel te vroeg te stressen!! En uhm ga die termometer nou toch eens kopen ;) :p

@ Bibi
    Heerlijk zeg, dat doorslapen... ik mis dat hier enorm ;)

@ Hier
    Vanmorgen naar de ha geweest... Evi heeft echt een keelontsteking, als de koorst morgen niet is gezakt krijgt ze antibiotica... maar volgens mij gaat het heel langzaam al de goede kant op!
    Vannacht zelfs het ledikantje naast ons bed gezet, ik trok het niet meer om er steeds uit te moeten! Ik heb al een week, elke nacht maar 5 geslapen, soms zelfs minder.... is niet te doen als je zelf ook niet lekker bent!
    Vriendlief knapt langzaam op, ik ben nu nog zieker als vrijdag :(

Ow we hebben trouwens zaterdag met de openhuizendag 2 kijkers gehad... niet veel... maar de makelaar was te vrede... het was ook veelste mooi weer natuurlijk! Iedereen zat op het strand! ;)

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Anita: Halloooo! Goed dat je je meld, nog geen gerommel?

@Serendipity: Tja, beter voorkomen dan genezen he!
    Wat zielig dat Evi keelonsteking heeft, ze is nog zo klein!
    Hoop echt dat ze gauw beter is.
    En volkomen gelijk dat je het bedje in jullie slaapkamer zet, anders is het niet te doen, zeker nu je zelf ook ziek bent :(
    En wat goed dat je al 2 kijkers hebt gehad, hoop echt dat je huisje snel verkocht is!
    Enne, wat betreft die thermometer...
    Ben gewoon ontzettend laks met dat soort dingen :)
    Maar zal donderdag es gaan kijken hihi

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Komt me heel bekend voor hoor... winkels zitten hier om de hoek, maar als ik iets niet direct nodig heb, stel ik het als maar uit ;)

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Shenoby
    Zag dat ik vergeten was om op je te reageren... sorry... wat balen zeg dat je planning nu helemaal in de soep loopt! Tis al zo'n gedoe om te verhuizen met kinderen (lijkt mij) en dan loopt het ook allemaal nog even anders! Succes!

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    dat vraag ik me ook af! Pff klein monstertje is nu al eigenwijs. Lijkt op de............ (mogen jullie zelf invullen :D)

Hopen dat ze snel opknapt. Maar heb je zelf gewoon griep of ook keel onsteking?
    En laten we wel wezen twee is beter dan niets op zo'n huizen gluur dag!

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Meiden ik zeg week 41 :(

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Pff het mag er nu wel uit.....:) Je wordt er zo lam van. Niets lukt echt. Alles is teveel. Bah. Lang leve de leuke films en boeken.

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn buik(je) met 40 weken en 6 dagen. (het is maar goed dat mijn buik onder mijn borsten zit dan hangen ze tenminste wat minder :D)

14. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahahahahahahaha

15. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff, frustrerend he?

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    vreselijk. Hoeveel liep jij nou over van ayden? 2 weken toch?

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Sjees Anita, wat een buik!!! En dat moet er dan ook nog uit... ;)

18. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijna 2 weken inderdaad.... ik was er ook echt helemaal klaar mee... Hoop voor je dat de kleine snel komt! Heb je al iets afgesproken met de vk?

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    dit geeft me moed! :p

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Nee er is nog niets afgesproken. Maar moet er donderdag heen. Ga dan wel zeggen dat ik op maandag of dinsdag echt wel ingeleid wil worden. Ben er dan echt wel klaar mee. Je wordt (zoals je waarschijnlijk nog weet) steeds moeier. En dan moet ik zometeen mama gaan spelen terwijl ik gewoon wil slapen en meer niet. Dus ik ga het lekker aandikken. Pfff ben er klaar mee. En dan hebben ze me ook nog belooft dat ik niet over ging lopen omdat ik bi heb. Nou dat is dus maar een zoethoudertje geweest. En ik ben dan nog wel zo'n doos die dat gelooft. Grrr

Deel Deze Pagina