@ Anita Haha ja sorry ach die paar pondjes extra maken ook geen verschil hoor ... kan me zo voorstellen dat je het zat bent!! Tegen mij zeiden ze toen ook dat het geen reden is om je in te leiden als je bi hebt... ga je trouwens in het ziekenhuis bevallen?? Als je het prettig vindt... tijdens het persen... om been steunen vragen... ik wist niet dat ze die hadden, en moest m'n benen zelf vast houden... ging echt niet met die bi! Had achteraf beensteunen echt prettig gevonden, maarja!
ja ga idd in het zh bevallen. Ben niet zo'n bikkel dus als ik het niet meer trek is er nog pijnbestrijding. Ik heb van mij therapeut geleerd dat je idd de been steunen moet gebruiken of je eigen benen beet houden. Wanneer aan de ene kant je man staat en de andere kant de vk trekken ze je bekken scheef en dat geeft na die tijd meer klachten. Weer wat geleerd.
ja ik vond zelf benen vast houden echt te zwaar, maar dat kon ik tijdens het persen niet meer roepen Onwijs mooie foto zeg!! Wauw!!
Daar moet je gewoon op terug komen hoor!! Beloofd is beloofd... Raar zeg... zou ik daar al die spierpijn van hebben gehad? Ik had zo vreselijk veel pijn in mijn benen na de bevalling....
ik had weer enorme spierpijn in m'n armen... van het trekken aan die benen had trouwens ook wel spierpijn in m'n benen, maar m'n benen hebben de hele bevalling van begint tot eind getrild, had jij dat ook paradijsvogel?
eeuh, ik kan het me in ieder geval niet herinneren.... Denk het niet. Maar er zit zoveel energie op dat moment in je lichaam, dat he me geen vreemde reactie lijkt...
mooie foto's anita! ik heb bij mijn eerste bevalling wel mijn eigen benen vastgehouden en zat wat recht op. bij kirsten ging het zo snel dat ik geen tijd meer had om wat rechter op te gaan zitten. dus ik lag en kon mijn benen niet vasthouden. maar dat vond ik echt veel veel veel zwaarder. en ook moeilijker persen. gelukkig duurde het maar 6 minuten
haha jaa dat is zeker lekker dat ze snachts doorslaapt en jaa ik heb het er ook wel voor over om overdag wat drukker te zijn met haar dan hoor maar toch benik nog steeds heel erg moe @t Anita ik vind dat je een hele mooie buik hebt mooi strak dat was die van mij niet haha en ik heb nog een dwangbevel voor je die kreeg ik op mn hyves haahha komt ie: ------------------------------------------------------------------ DWANGBEVEL, in naam der koningin. Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract Adres: In de buik Plaats: Mama's buik Geachte baby, Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract bijna verlopen. U wordt dan ook vriendelijk verzocht het pand zo spoedig mogelijk te verlaten. Ik raad u aan dat vrijwillig te doen, de voordeur netjes intact te houden en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners. Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan ben ik genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer. Met vriendelijke Groet, nou ik hoop dat hij/zij gaat luisteren haha tis nu wel goed geweest liefssss
dat over die trillingen in de benen dat had ik ook ik kon het niet stoppen heel irritant was dat ik zei al paar keer tegen mn mannetje hou m benen is stil werd er naar van. @t anita nog een keer whaha wat een supermooie fotos zeg van die shoot
dat zou kunnen. Heb er ook nooit bij stil gestaan tot mijn therapeut dat zei. Wel logisch. Zelf trek je met even veel kracht aan je benen. Andere weten dat niet van elkaar.
Zoals jullie kunnen zien kan ik niet slapen whaha @ all bedankt voor de complimenten over de foto's. We hebben ook een foto gemaakt dat ik in de spiegel kijk met mijn dikke buik. En als die kleine er is maken we nog een foto die wordt dan in de spiegel gemaakt. Dus dan kijk ik met dikke buik in de spiegel en terug uit de spiegel me een baby in mijn armen Jullie gaan hem zien. @ trillen (klinkt nu heel vaag) het kan ook door de adrenaline komen. Die komt er tijdens de bevalling toch genoeg vrij.
Wow Anita wat een super mooie foto's!!!! Mooie buik hoor! Snap zoooo dat je het zat bent dat had ik vanaf 40 weken helemaal en ik hoefde gelukkig toen maar 4 dagen te wachten..maar ja dat weet je ook niet van te voren. Schandalig dat ze eerst zeggen dat ze je niet lang laten lopen ivm je bmi en dat toch doen. Inderdaad goed vertellen dat je het echt zat bent, veel pijn hebt, en daar hoef je volgens mij niks bij aan te dikken. Wat een geweldig contract haha! Ik had overal super veel spierpijn, en vooral in mijn armen/borstspieren...ook ik vond het een hele opluchting toen ik in de beugels mocht (dit omdat ze vacuumextractie gingen doen). Wat gaaf die foto die nog komt met die spiegel! @shenoby Pfff maar 6 minuten persen..ikke ben jaloers..Hoe is het met jullie huis? Balen dat he wat minder goed is afgeleverd.. @Serendipity Oohhh wat zielig voor Evi...een keelontsteking...en dan zelf ook ziek..pff snap dat je er helemaal doorheen zit. Is de koorst nu gezakt? Stom dat ze niet meteen een kuurtje heeft gekregen.. Ja het was veel te mooi weer met jullie openhuis..maar heeft de makelaar een goed gevoel bij 1 van de 2 kijkers? @anni Inderdaad goed dat je de banner vooruit hebt gezet..mijn duimen draaien nog steeds. @Bibi Oooh ja een puckababy is ideaaaal, laurise heeft ook vanaf dag 2 tot ongeveer 11 weken in een puckababy geslapen! Wat fijn zeg, en dat scheelt inderdaad heeel veel als jullie allemaal lekker uitgerust zijn..
@ Anita; wat een enorme buik heb je nu! Maar wel heel mooi hoor! En geweldige foto's van je shoot zeg, wow! Wel heel lullig dat er eerst gezegd wordt dat ze je niet over tijd laten gaan en dat ze je nu gewoon laten lopen. Ik vind dat dwangbevel wel een goeie deal, kijken maar of de kleine er vandaag uit wil. @ trillende benen; dat had ik ook super erg! Ze stopten gewoon echt niet meer, haha. Thuis moest ik natuurlijk zelf mijn benen vast houden, maar eenmaal in het ziekenhuis heb ik niet eens om de beensteunen hoeven vragen, die werden meteen voor me uitgeklapt. Heel fijn want ik had de kracht niet meer om ook nog mijn benen vast te houden. Had trouwens enorme blauwe afdrukken van mijn vingers in mijn bovenbenen staan, zó hard had ik geknepen. @ Serendipity; wat goed dat er twee kijkers geweest zijn! Heb je inmiddels al vernomen of er iemand bij was met serieuze interesse? Ben benieuwd of jullie je huisje snel zullen verkopen, succes! Hoe is het nu met jou en met Evi? Weer wat beter hoop ik? @ Laurise; Jullie meisje heeft best lang in de puckababy gelegen dus. Heb je het langzaam afgebouwd of kon je er makkelijk mee stoppen? Ik heb namelijk geen idee wanneer ik zal gaan proberen of er een armpje uit kan. Hij ligt er nu natuurlijk pas een week in, misschien over een weekje maar eens kijken en dan proberen dat we er rond de 10/11 weken vanaf zijn. Stef probeert echt al om te rollen. Dat lukt uiteraard nog niet, maar hij moet uit die zak voordat hij het kan en ik wil niet ineens verrast worden.
@Bibi Ja inderdaad een tijdje ze was erg onrustig en sloeg zichzelf wakker. Ik dacht ook steeds o jee moet ik het afbouwen of niet. Maar ik heb de puckababy uitgedaan en een gewone slaapzak aangedaan en ze heeft er niks van gemerkt Zo dat is snel dat hij al een poging doet om te rollen..maar vaak is dit niet eerder dan 4 maanden.. Ik zou de zak nog even aanhouden want anders heeft hij het misschien straks wel door, is hij gewend en dan moet hij weer uit..maar ja dat is mijn idee En een armpje uitkan? Dat kan niet met de puckababy toch, of heb je een combi zak?