Nou, gisteravond afspraak gehad bij de vk, alles was weer in orde, en ik ben zelfs 2kg bijgekomen ( Tja, ben er nog steeds 3 kwijt sinds dat ik zwanger werd ). Kindje ligt prima, had ook niet anders verwacht, want heb nog steeds die vervelende pijn. Ook maar even gevraagd wat het zou kunnen zijn dat ik 's nachts pijn op mijn borstbeen heb, bleek dat het kwam door het maagzuur waar ik heel erg last van heb. Is mijn slokdarm geïrriteerd... Gaviscon zou helpen, en jawel hoor, vannacht nergens last van gehad! Ik irriteer die slokdarm gewoon terug Groetjes!
Anita, spannend hoor, succes bij de gyn! En gewoon duidelijk zijn, aangeven dat je het echt niet meer trekt door de bi enzo. Ik duim dat je snel geholpen wordt of dat de kleine snel vanzelf komt!
@Cindy Welkom hier, leuk je eerste kindje! Ik zag gelukkig niet op tegen de bevalling (hier wat minder goede ervaring maar zal je die besparen). Lastig inderdaad als je het rustig aan moet doen. Kamertje al af? @anni Spannend zere boobies..had ik ook maar helaas ook als ik ongi moet worden maar daar gaan we bij jou niet aan denken, we gaan gewoon voor een mooie vette postieve test! Duim duim duim @paradijsvogel Ongelooflijk he hoe snel ze baby af zijn, vind ik nu bij laurise al, is alweer een echt mensje. @Serendipity Ik heb er vroeger ook wat rond gesparteld! Ja leuk, volgend jaar gezellig samen daar heen met onze meiden! Misschien zoiezo weer leuk om eens weer wat samen met de meiden te gaan doen? @Anita Balen dat het strippen niet heeft geholpen, hoe was het bij de gyn? Wanneer word je ingeleid. En snap heel goed dat je geen reacties van ons op hyves wil, ik werd na 4 dagen overtijd al gek van die mensen die elke dag belde en smsde... Nog even meis en dan hebben jullie jullie wonder in jullie armen! Enne ik zet in op een meisje!
@ hier nou ben bij de gyn geweest. Gewicht is een beetje bijgesteld.......van 7 pond is het waarschijnlijk een 8 tot 9 ponder . Oepsie. De baby maakt het goed. En zag er goed uit op de echo. Ik word .............. (trommel geroffel) 9-10-11 ingeleid! De gyn begreep heel goed dat ik het kind er zo snel mogelijk uit wilde hebben. Helemaal na de echo. Dus ben nu helemaal hyper de pieper......en mij god hoe ga ik morgen overleven? Damn. Ga denk ik maar een hele grote schoonmaak actie houden in huis zodat ik 's avonds zo moe ben dat ik vanzelf kan slapen. Pffff. Wel een raar idee dat je nix aan de hand het zh ingaat en met baby eruit komt. Okey genoeg over mij........ Hoe is het met jullie??
@ Laurise: Met het kamertje ben ik heel vroeg in de zwangerschap mee begonnen, ik dacht, mocht ik kwaaltjes krijgen, dan is dat al gebeurt! Op een paar kleine dingetjes na is de kamer af, maar mocht de baby geboren worden, kunnen die paar kleine dingetjes dan ook nog gebeuren! Fopgordijnen en decoratie aan de muur Zal eens proberen om een foto hierop te zetten... Zo was het een maand of 2 geleden al, nu hangt inmiddels de radiator geverfd en al weer aan de muur, rolgordijn voor het raam, plank boven de commode ( die wel wat opgeschoven is richting het raam ). Zal, als ik alles op- en ingeruimd heb nog een duidelijke foto proberen te maken, is een maar klein kamertje haha!
@ Anita Ik lees dat het zoiezo een van de mooie datums wordt!! Spannend!!!! En toch hoop ik voor je dat het van het weekend vanzelf komt
hai meiden, Ik wil anita heel veel sterkte wensen deze dagen. Ik zit op het puntje van mijn stoel te wiebelen, ben zo benieuwd! Voor mij is deze ronde helaas voorbij, de ongi is vandaag begonnen
@anita Wat een mooie datum en fijn dat het nu toch echt gaat gebeuren. Inderdaad lijkt mij ook raar om naar het zkh te gaan terwijl je nog geen weeen hebt. Heb je vannacht kunnen slapen? En vandaag lekker op pad ofzo pfff zou gek worden haha. Heeeel veel succes morgen, je kan het en blijf denken waar voor je doet (was ik totaal vergeten) o ja en met dat foute gewicht ken ik, laurise werd ook 3700 geschat maar was 4020 extra moeilijk maar het kan! Succes! @anni Ooh meis wat balen...ik had er wel een goed gevoel over... Hoe voel je je.
Het is inderdaad ook raar om zonder weeën naar het ziekenhuis te gaan en met kind weer naar huis te gaan... Maar bij mij ging het na het inleiden allemaal zo snel... Succes meis!
Ik geloof dat ik geluk heb.....tenminste dat hoop ik. Had nauwelijks tot geen ontsluiting dinsdag maar volgens mij ben ik vandaag mijn slijmprop verloren. Zegt niets maar je moet wel iets onsluiting hebben om hem kwijt te raken. Dus dan zou ik morgen meteen een infuus krijgen. Scheelt weer. Heb idd slecht geslapen vannacht. Werdt wakker en dacht dat het zondag was. Was een tegenvaller. En ik ben ook nog stront verkouden. Bah. Heb ik weer.
Dat zou fijn zijn als je al ontsluiting hebt zeg! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld was, maar het duurt nu echt niet lang meer Succes nog even!
owh heb ik weer. Mocht ik eigenlijk om half 8 in het zh zijn. Zijn er geen bedden meer! Moet ik wachten tot iemand klaar is met bevallen. En wachten duurt nu zo lang! :x
Oohhh wat balen Anita...snap dat je hier flink van baalt...maar vandaag hebben jullie jullie kindje in jullie armen! Heel veel succes, je kan het!!!!
Jeetje Anita, wat een domper zeg!!! Heel veel succes vandaag!! Vandaag of morgen heb je je kleintje in je armen!!! Je kan het!!