de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anita, succes met wachten! En daarna succes met bevallen ;) Dikke knuffel!

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hai meiden.

Hier voel ik me echt niet lekker, heb echt helse buikpijn :(
    Dacht deze maand dat het wel goed zat, maar toch verkeerd gedacht.
    Hopelijk is het binnenkort raak, duurt allemaal zo lang...

@anita: succes meis, je kan het!
    Ben zo benieuwd naar jullie kleine beebje!
    En wat vervelend dat je moest wachten...
    Hopelijk ben je nu al bezig :)

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita.
    oh das balen zeg!
    ik weet hoe je je voelt,bij nikki had ik precies hetzelfde.
    uiteindelijk mocht ik tegen kwart voor 10 de verloskamer op.
    en om 15.42 had ik mijn kindje in mijn armen :)
    hoop voor jou dat het bij jou ook net zo snel gaat.

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; wat een spannende dag voor jullie! Ik wens je veel succes meid, wie weet heb je je kindje inmiddels al in je armen...Ik hoop in elk geval snel goed nieuws te lezen hier!

@ Anni; wat vervelend dat je ongi bent. :( En dan ook nog zo'n buikpijn, da's niet leuk meis. Hopelijk voel je je snel weer beter!

@ Mamainwording; leuk kamertje hoor! :) Fijn dat alles goed was bij de vk. Lekker als je niet teveel aankomt in je zwangerschap hè? Scheelt nadien een hoop gedoe met lijnen en sporten. ;)

Met de andere dames en kids alles goed?? Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Papa en mama moeten Stef 's ochtends wakker maken tegenwoordig, ideaal! :D

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    iemand al iets gehoord van anita??

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Nog niks???:(

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Anita......!!!!!!

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Die is vast aan het bijkomen van het helse gedoe ;)... hopelijk is je kleintje er inmiddels en is alles goed gegaan!!! Wat een klus he?! Ik ga je hyves ook even in de gaten houden! ;)

@ Anni
    Ow meis, wat balen dat je ongi bent geworden!! Ik weet nog zo goed hoe dat voelde als je dacht dat het raak was... na een tijdje wist ik ook dat ik m'n lichaam niet meer kon vertrouwen met alles wat ik voelde... je wilt het zo graag, waardoor je van alles voelt en uit eindelijk voelt het aan het begin precies hetzelfde als dat je ongi wordt...
    Ik zeg... ga die thermometer halen ;).... stort al je frustratie daar op ;)... en dan deze maand, klussen als een gek!!!! ;)
    *knuffel*
    Ik denk wel echt dat je je cyclus met temperaturen moet gaan houden, want ik vind die lange lf nog steeds erg gek bij jou... en dan heb je tenminste iets in houden waarmee de ha je door kan sturen!

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    De thermometer is in huis!
    Nu moet ik natuurlijk ook wel gaan starten :)
    Maar komt goed.
    En ik ben blij dat jullie begrijpen hoe ik me voel.
    Kan er wel met mijn vriend over praten maar die weet toch niet helemaal hoe het in elkaar zit.
    Dus af en toe even mijn gal hier spuwen helpt enorm!
    *dikke knuffel terug*

@Anita: Meis, ik hoop zo dat alles goed is, neem lekker je tijd en we hopen je snel hier met een berichtje te zien!

Ik ga aan het werk, kom vanavond weer even spieken!

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Fijn dat je er met je vriend ook over kan praten... ik had zo'n vriend die zei: "je bent er te veel mee bezig"... :( dat wil je dan echt niet horen! Een dikke knuffel is beter he? ;) En tja het is jou lijf waar alles in gebeurd, dan is het ook niet zo gek dat wij vrouwen er net iets meer mee bezig zijn... wij maken ons gek met alles wat we voelen!

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja precies!
    Hij zei ook wel; Ja, ik sta er anders in, ik voel niks.
    Geef hem dan eens ongelijk!
    Maar gelukkig mag ik wel even uithuilen als die stomme rode duivels weer tevoorschijn zijn gekomen :)

En die knuffels van jullie zijn mij goud waard hoor!! :D

Iemand al iets van Anita vernomen??
    Ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen graag alles weten! :D

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik kom elke keer spieken of er al iets bekend is.
    maar heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor ;)
    nou meid hoop dat alles goed met je is

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha volgens mij zijn we allemaal ontzettend benieuwd!
    Heeft niemand haar mobiele nummer?

14. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, hoe zo we zijn nieuwsgierig ;) Elke keer als ik zie dat er een nieuwe post is denk ik: ja, ja, ja! Maar helaas nog geen nieuws ;)
    J

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik vind het nu ook wel lang duren... waarom heeft ze geen buddy ;) helemaal vergeten te vragen!!!!

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahah dat heb ik ook paradijsvogel!

Maar nog steeds geen nieuws...die ligt waarschijnlijk lekker te genieten van haar kleintje...

Anni inderdaad voor een man is het wat moeilijker te begrijpen maar inderdaad belangrijk om wel die arm om je heen te krijgen als het nodig is. Ben benieuwd hoe het tempen gaat, je kunt het makkelijk bijhouden op internet via FF (weet heel even niet meer de volledige naam, ga even nadenken)

Mamainwording mooie kinderkamer! Ik had ook al alles snel klaar :D

Bibi wat fijn dat alles goed gaat. Slaapt Sem nog steeds in de puckababy? Mijn vorige berichtje daarover nog gelezen? Ik heb het bij laurise dus niet afgebouwd maar toen ik de puckababy uit deed wel een slaapzak aan gedaan om de overgang niet te groot te maken.

Serendipity al wat opgeknapt? Wat balen zeg dat Evi steeds zo wakker wordt..wat mag ik in mijn handjes knijpen..hopelijk blijft het ook zo.. Maar kun je haar bedje ergens anders neer zetten? Bij 1 famililid en 1 kennis gaf ik deze tip bij een huilend kindje s nachts en toen het bedje ergens anders stond was het over. Ik geloof namelijk heel erg in energievelden...ja ben een beetje zweverig ;)

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Nog last van verdwaalde zwangerschapshormonen?? :p Sem = Stef ;) :p
    Ik heb idd ook over die energievelden na gedacht... ik baal alleen, want het bedje staat nu zo leuk waar die nu staat ;)... Ik heb haar wel anders om in bed gelegd, hoofd aan de andere kant... dat leek toen al te schelen... maar vind het wel gek dat ze nu in eens zo drama maakt 's nachts, twijfel ze ook ooit heeft doorgeslapen hoe ze nu ligt! Maar het valt idd te proberen...
    Ook als ik 's nachts ga kijken, ligt ze helemaal boven in d'r bedje en stoot ze steeds d'r koppie... ze schuift zichzelf steeds naar boven... niet handig!!!
    Ik ben trouwens weer opgeknapt, alleen nog erg moe... vandaag nog thuis, morgen vrij en dan donderdag weer werken :(

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@serendipity
    Hahahaha oeps al die namen, in ander topic heet er eentje Sem :) O oke is dus niet zo'n raar idee van mij.. ja heel apart dat ze opeens zo'n drama maakt..ja je kunt het wellicht proberen en dat schuiven kun je misschien de onderkant van haar slaapzak om het matrasje/bed heen stoppen aan de achterkant.. Is ook niet fijn inderdaad als ze dan steeds haar hoofd stoot.
    Fijn dat je opgeknapt bent..ja dat snap ik dat je moe bent! Hopelijk slaapt Evi weer beter als je aan het werk moet, vanmiddag maar even een dutje doen?

@bibi
    Sorry Sem = Stef....;) komt door ander topic waar kindje Sem heet :D

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Nee is zeker geen gek idee idd... hoor het wel vaker over die energievelden, en of het echt helpt?? Ik weet het niet, maar proberen kan altijd!! Goed idee van dat slaapzakje... ik heb toevallig laatst een te grote gekocht, dus die kan ik wel onder het matrasje stoppen! Weet niet of Evi er vrolijk van wordt, want die ligt altijd met d'r beentjes opgetrokken op d'r zij... met d'r voeten tussen de spijlen ;) (tja en als je je dan uitstrekt ligt je met je koppie tegen de bovenkant van het bed ;))

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Owja Anni... ik heb op m'n telefoon een programmatje gedownload... the period ;)... erg grappig! Je kan dat zelf je lf invullen en wanneer en hoelang je ongesteld bent/was... en dan rekent tie zelf uit wanneer je beste kansen zijn om zwanger te worden... en wanneer je nod is... het grappig is ook, dat tie ook aangeeft wanneer je het meest kans heb op een jongen en wanneer je het meest kans hebt op een meisje ;)... ik vind het zelf wel handig om alvast m'n cyclus bij te houden!

Deel Deze Pagina