de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaat super met de kids! Alana wordt een echte wijze meid, die precies weet wat ze wel en niet wilt ;) en Ayden begint te ontdekken wat hij allemaal kan en hij speelt nu echt met dingetjes, zo schattig!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Leuk hè, steeds weer een nieuwe fase. Alana is ook alweer anderhalf zie ik, die zal inderdaad wel een eigen willetje hebben inmiddels. Ik vind dat altijd wel komisch, maar het is soms natuurlijk niet makkelijk. ;)
    Wat is het hier trouwens stil. :( Ik hoop maar dat alles goed gaat met de andere meiden en de kindjes.

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Sorry geen tijd gehad om bij te lezen, maar hoop dat alles met iedereen goed gaat??
    Hier druk bezig met advocaat om het ontslag van vriendlief aan te vechten!!
    Evi is weer beter en inmiddels een echt boef geworden!! Alles doen wat niet mag en dan zelf "nee" schudden.... geweldig!! :D maar wel druk ;)
    Verder m'n nieuwe mamafiets binnen gekregen en uitgeprobeerd :D (gazelle bloom 2012) Evi vind het heerlijk!!

@ Anni
    Bijna weer je nod... spannend?!?!

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo!

Ik was gister jarig, dus ben ook druk druk geweest!
    Taart bakken, verjaardag vieren, jullie weten vast wel wat ik bedoel haha!
    Zondag mag ik testen, dus het is weer aftellen geblazen!
    Alleen ga ik niet testen, uit zelfbescherming...
    Ik zie wel of de duivels komen ja of nee.

Serendipity, heel veel succes met aanvechten.
    Zal een loodzwaar iets worden, maar hoop echt dat jullie er je gelijk krijgen.
    En wat leuk dat Evi nu echt een karaktertje krijgt!
    Heerlijk he op de fiets? Vaak vinden ze dat fantastisch!

Kom van de week weer even spieken, hopelijk gaat alles goed met jullie!
    Liefs! :)

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anni spannend! Ik duim heel hard voor je! En die zelfbescherming ken ik maar als te goed, heb bij beide voldragen zwangerschappen pas een week na nod getest. Gewoon omdat ik bang was voor teleurstelling. Was net als jij al veel te vaak teleurgesteld. Dikke knuffel!

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey meiden,
    hier ook druk druk druk.
    we zitten sinds vorige week vrijdag in ons nieuwe huis alleen moet er nog heel veel gebeuren.
    dus vandaar dat ik niet veel online ben.
    kom snel weer bijlezen en vertellen.

@ anni succes weer meid.
    tis wat he? elke maand die spanning

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad hoop ik? Ik duim weer voor je, hopelijk blijven de duivels dit keer weg!

@ Serendipity; haha, wat wordt Evi al bijdehand zo te lezen, leuk! Wat leren ze dan toch snel hè. Hopelijk kunnen jullie het ontslag van je vriend met succes aanvechten.

@ Shenoby; fijn dat jullie in het huis zitten. Je blijft altijd nog een tijd bezig hè, maar als de grootste dingen maar klaar zijn en je er fijn kunt wonen met je meiden.

@ hier; geen nieuws. Stef ligt heerlijk te slapen. Ben vanochtend bijn anderhalf uur met hem wezen wandelen dus hij heeft zijn buitenlucht weer gehad voor vandaag (en ik mijn beweging ;)). Misschien straks even met 'm naar opa en oma, maar dat hangt er vanaf hoe laat hij wakker wordt.

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Hier gaat het waarschijnlijk een compromise worden tussen baas en vriendlief... en dan zoveel mogelijk er proberen uit te slepen...

Evi slaapt inmiddels beter... wordt "nog maar" 1x wakker 's nachts... het geval is nu wel weer zo, dat ze niet zomaar weer in slaap valt!! Groot drama, gekrijs... je kan je er vast wat bij voorstellen!! Soort van verlatingsangst denk ik... vond al wel dat ze de laatste tijd steeds aanhankelijker werd en veel om de borst vraagt... maar nu dus 's nachts drama!
    Blijf nu bij haar staan... en dan steeds een stapje achter uit ;)... maar bij elk stapje weer krijsen en ik weer zeggen "mama is er nog" ... leuk midden in de nacht :p ben er een uur zoet mee!! Maar dit is wel beter dan 3/4 x per nacht er uit!

Verder groeit hier de kinderwens voor een 2de kleine, vooral met in ons achterhoofd dat het waarschijnlijk niet zo soepel zal gaan (maarja wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk)... ergens houdt onze financiele situatie mij ook heel erg tegen, maar aan de andere kant... laat je een beslissing voor een 2de kindje leiden door situaties?? Ik wil graag 2 kindjes kort op elkaar (als dat al bij ons zal lukken) en de situaties kunnen over een jaar weer zo anders zijn... dat ik dan misschien wel spijt heb dat we er niet eerder voor zijn gegaan!
    Kinderen groeien mee... situaties kunnen veranderen...
    Vriendlief zei gisteren nog.... waarom wachten?? Zekerheid heb je nooit.... nee idd.... zo dacht ik voor Evi, en nu word ik onzeker van onze situatie! Wel grappig dat de rollen nu opgedraaid zijn ;)
    Kinderen hebben liefde nodig, geen geld... maarja je wilt toch het beste voor je kinderen he...
    Misschien toch eens met vriendlief babbelen en de knoop door hakken ;)

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Spannend!!! Maar blijft lastig als je geen zekerheid hebt van je cyclus... ik had ook altijd een onregelmatige cyclus maar mijn lf was altijd 14 dagen waardoor ik zeker wist dat ik overtijd was... dat zou een stuk makkelijker zijn he?? Sterkte met wachten... ik ga heel hard duimen voor je!!

@ Shenoby
    Zo verhuizing achter de rug... wat moet dat een gestress zijn met 2 kinderen zeg!! Het lijkt me helemaal niks, maar gelukkig zijn het maar een paar weken uit je leven ;)

@ Bibi
    Zo dan... wat een end!! Hoe kom je aan die energie?!?!?! Owja jij had geen gebroken nachten he? ;) :p
    Nee maar echt respect hoor!! Ik ging laatst al stuk na een uur fietsen hahaha

@ Paradijsvogel
    Ik zie soms zulke schattige foto's voorbij komen op hyves... wat heb je toch een moppies!!!

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hai meiden!
    Wat een stilte hier weer.
    Merk echt dat jullie druk zijn met de kindjes! (Logisch natuurlijk! :))

@Serendipity: Tja dat zou inderdaad een stuk makkelijker zijn.
    Maar helaas doet mijn lichaam gewoon lekker wat ie zelf wil.
    Nu alweer 2 dagen overtijd, maar heb het idee dat de duivels eraan komen :(
    Af en toe buikkramp, maar dat is het ook wel.
    Ach, we zullen zien!

Jeetje meid, wat een moeilijke beslissing ook.
    Maar wat fijn dat je man hier ook achter staat!
    Inderdaad moet de keuze van een 2e kindje ook niet afhangen van bepaalde situaties, maar snap wel dat dit moment ook niet echt makkelijk is.
    Ik leef in ieder geval heeeeel erg met je mee!
    Hou je ons de hoogte? Ben erg benieuwd hoe het verloopt...
    En ik wil je natuurlijk even heeel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!

Fijne dag meiden!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; jouw cyclus blijft maar wisselen hè. :( Echt heel vervelend. Ik hoop zo voor je dat die irritante duivels nu eens weg blijven! Wie weet, november was vorig jaar ook onze geluksmaand. ;)

@ Serendipity; nee inderdaad, ik slaap 's nachts heerlijk door. :cool: :p En toch ben ik hartstikke moe, maar als ik 's ochtends eenmaal opgestart ben dan gaat het prima en dan kan ik dus best een eind wandelen. Ik lig er 's avonds vaak wel vroeg in hoor, ga regelmatig rond half tien naar boven. Hoe goed Stef het ook doet, zo'n kleintje vraagt toch veel energie.
    Ik ben blij voor je dat Evi inmiddels wat beter slaapt. Nu maar hopen dat ze binnen nu en niet al te lange tijd echt door gaat slapen, dan zul je je zoveel beter voelen. Ik vind het erg dapper dat je ondanks alles toch al aan een tweede durft te denken! Aan de andere kant ben je nu aan de gebroken nachten gewend dus dan kun je maar beter even doorgaan, ben je er over een paar jaar voorgoed vanaf. ;) Ben benieuwd wat jullie beslissing gaat worden, succes ermee!

@ hier; Stef kan omrollen!! :D Ik leg hem regelmatig op zijn buik om zijn nekspiertjes te trainen en nu rolt ie zo terug naar zijn rug. :D Zaterdag meteen de videocamera gepakt om het vast te leggen, hoezo een trotse mama?? :):)

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Uuuh beter laat dan nooit. Maar nog gefeliciteerd. :)
    Hoe gaat het verder met je? Zie dat je twee dagen overtijd bent. Ik duim tussen het verschonen en voeden nog steeds voor je.

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ allemaal
    ik heb jullie verwaarloosd. Maar mijn kleine man vreet tijd :D en mama vind het nog neit eens erg. Dus het spijt me

** bloemen staan in bestelling en John had het even te druk **

@ serendipty
    ik heb ook een beetje last van het punt waar jullie tegen aan lopen. Hoe lang gaat het met de tweede duren? Wij willen ze juist niet dicht op elkaar hebben, maar je hebt wel de vraag wanneer kan ik het beste stoppen? Een collega van mij die heeft haar kindje op dezelfde manier gekregen als wij. Na twee jaar wilde ze graag een tweede alleen is dat niet gelukt. Nu twee en een half jaar later en ze is nog niet zwanger. Maar er zijn ook mensen die wel gewoon zomaar ineens zwanger worden. Dus het blijft moeilijk.

@ bibi
    Volgens mij zijn de meeste mama's wel trots. Ik loop standaard met een foto toestel in mijn luiertas en er ligt er altijd eentje op de keukentafel. Zo hoort het. Dus lekker blijven trots zijn. :D

@ hier
    de kleine groeit goed. Hij is inmiddels al de 5 kilo voorbij en niet volledig uitgestrekt is hij 56,5 cm lang. Dus hij zal in het echt wel zo'n kleine 60 cm zijn. Hij is ook snel en sterk. Hij kan al van zijn rug naar zijn zij draaien. Je snapt dat deze mama hier niet altijd blij mee is in zijn bedje.
    Het afvallen gaat hier alleen niet zo goed. Zit zo'n 6 kilo boven mijn oude gewicht. Maar volgens mij is mijn lichaam door de slaap tekort op een spaarstand gegaan. Heb nog nooit zo gezond gegeten en val geen gram af. Bah

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; wat jammer nou dat John het te druk heeft, die mag hier wel aan de deur komen hoor. :D Fijn toch dat je zo van je mannetje aan het genieten bent en dat hij het zo onwijs goed doet. :) Ik vind het ook totaal niet erg dat Stef veel aandacht vraagt, heerlijk om gezellig met hem te kletsen en gewoon te kijken hoe hij aan het spelen is. Stef kan nu van zijn buik naar zijn rug rollen. Uit zichzelf op zijn zij gaan liggen doet ie nog niet. Knap dat jullie kereltje dat al kan hoor! Wij gaan donderdag weer naar het cb. Stef groeit ook ontzetten hard dus ben heel benieuwd wat hij nu weegt en hoe lang hij is.

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey anni wilde ff zeggen dat je bij een zwangerschap ook ongi hebt maar dan zonder bloed haha! Haha wilde je het even melden want ik dacht ook ongi te worden toen ik zwanger was dus hoop dat dat voor jou ook geldt !!

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    meiden, ik vind jullie positieve gedachten echt heel lief.
    Maar helaas heb ik deze maand weer slecht nieuws :(
    Morgen ga ik de HA bellen, want dit is zoo frustrerend!

Pfff, het word ook steeds moeilijker om positief te blijven... :(

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    anni, dikke knuffel! en inderdaad, gewoon de ha bellen...

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ow jeetje meis :( het zit niet mee... idd naar de ha gaan... ff vragen of ze wat aan die lange lf kunnen doen?!
    *knuf*

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat rot Anni...:( Heb je de HA inmiddels gesproken?

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ anni
    weet precies hoe je je voelt. Sterkte meid

** digi knuf **

Deel Deze Pagina