Hai meiden! Even een kleine update vanaf hier: Heb pas 2 dagen 3 keer een beetje bruine afscheiding gehad. That's it. Dus eigenlijk ben ik helemaal nog niet ongesteld! Ik wacht even af tot het weekend, en ga dan even testen. Want normaal was ik allang ongesteld geweest... Dus ik heb ook nog geen afspraak gemaakt met de HA. Want die doet toch nog niks. Heel spannend dit, ik hou jullie op de hoogte!
Spannend!! Hou ons op de hoogte Anni, mijn duimen draaien! @ Anita; zie in je handteking dat jullie uk ook 3910 gram woog bij de geboorte, precies evenveel als Stef, toevallig. Ik ben gisteren weer naar het cb geweest en Stef is inmiddels de 6 kilo voorbij. hij is weer helemaal goed gekeurd dus we kunnen er weer een maandje tegen. Bij jullie ook alles ok?
hey Anni je weet wel goed de spanning op dit forum erin te houden he Duimpjes zijn nog hard aan het werk
ja ik zie het. Wat grappig. Alleen mijn ukkie groeit iets harder zie ik in je handtekening. De dikkerd Hier gaat alles goed. Ik ben zo trots op mijn kleine mannetje. (welke mama niet) Kan ook de hele dag naar hem kijken. Ben je alweer aan het werk?
@ Anni Hoe is het nu????? Toevallig donderdag kijkers had ik niet meer verwacht!! Dus duimen dat het wat wordt!!
Meiden, vanmorgen getest; ZWANGER! Ben zoo blij! Stond gewoon te shaken in de badkamer haha. Ooh ik vind mijn banner ook zo mooi Hier het bewijs:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!! whoehoe!! zijn er alweer meiden die voor nummer 2 of zelfs 3 gaan? dan word er weer samen gezwangerd. tis dat ik geen slaapkamers meer over heb en vriendlief nog niet wil maar anders deed ik weer mee hoor. anni ben zo superblij voor je!
Dankjewel meis! Waarschijnlijk zwanger ik nu alleen, maar heb jullie steun en tips om mij er tot week 40 door heen te loodsen
ja we steunen je met alle liefde hoor. wat zijn we toch een lekker kluppie met elkaar word eigenlijk wel eens een keer tijd voor een meeting.
serindipity en laurise wonen geloof ik dicht bij elkaar. voor de rest weet ik eigenlijk niet. volgens mij lig ikhet meest uit de koers in drenthe
Ik woon ook heel dichtbij Serendipity en Laurise in de buurt. Dus inderdaad zijn Anita en Shenoby de uitschieters. Paradijsvogel waar kom jij eigenlijk vandaan? Volgens mij ook hier uit de buurt want ik zie Noord Holland staan