DOM DOM DOM! Wat stom zeg, ik heb dit er al zolang op staan. Bedankt dat je het zag. Het moet inderdaad 2008 zijn!
Het is ook raar, ik woon in Almere. En ik was gisteren bij een Vomar daar was alle melk op (volgens personeel door de boeren) maar toen ik vandaag bij een ander filaal was van de Vomar was er wel melk!!!!!!!!!
houdbare melk? uhm ik heb waarschijnlijk wel iets gemist, waarom zou overal de melk opzijn????????????
Hoe wil je het daar krijgen? Daarnaast is het ook schandalig wat ze de boeren aandoen... Beetje inleven kan geen kwaad. Ik sprak trouwens iemand uit Almere vandaag en die zei dat er gewoon melk verkrijgbaar was.... Dus niks 'geen enkele winkel hier had nog melk'...
Dat gebeurt al. Dan wordt er melkpoeder van gemaakt dat in Afrika tegen dumpprijzen in de markt wordt gezet, waardoor de lokale boeren en melkbedrijven helemaal niet mee kunnen concurreren. Gevolg: nog meer armoede daar.
Ik heb gisteren toevallig op het nieuws gehoord dat de acties van de boeren geen invloed hebben op de voorziening van de winkels. Er zijn immers boeren genoeg die niet meedoen aan de acties. En uiteindelijk gaan deze acties ook niet blijven duren, want zo brengt het hen geen cent op!