de melk raakt op

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door theangels, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik geef ondertussen 5 maanden BV en heb tot nu toe weinig problemen gehad. Hij dronk altijd goed en was een tevreden mannetje.

Sinds 3 weken merk ik dat ik tijdens het kolven op mn werk minder productie heb. Ik kolf 3 keer en heb dan normaal bij elkaar ongeveer 300 cc. Nu lukt het met moeite om 250 cc bij elkaar te krijgen.

Als Tijn live drinkt laat hij veel los en hij drinkt veel korter dan normaal. Soms is hij ook boos omdat hij meer wil ?

Ik twijfel of hij wel genoeg krijgt. Hij komt wle gewoon om de 3 uur zoals hij altijd deed.
    Deze week heb ik vrij dus leg ik hem extra vaak aan en kolf ik lekker ff niet. Maar ik zou zo graag in ieder geval die 6 maanden halen.

Iemand ideeen/tips?

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Misschien komt je cyclus nu weer op gang? Sommige kinderen kunnen daar anders op reageren.
    Wat kolven betreft: een kunststof kolf kan niet op tegen je eigen kindje. Lukt het om je op je werk volledig te ontspannen tijdens het kolven?

Groetjes van Kiki

3. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Extra vaak aanleggen is prima! 's Nachts nog een keertje kolven doet ook wonderen om je productie weer op te krikken! Paar dagen volhouden en dan heb je weer zeeen van melk :)

4. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    we blijven ons best doen. vandaag een goeie dag.
    Kolven op mn werk is niet bepaald rustgevend vind ik. Ik werk in het basisonderwijs en ondanks dat er iemand anders voor mn klas staat als ik kolf zit ik toch niet rustig. Juffen willen het liefst alles zelf in de hand houden he. Maar we houden stug vol.
    Dank voor de reacties

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rond 5 maanden dronk Mirre ook zo onrustig ... en kolven hoeft niets over je echte hoeveelheid melk te zeggen ...

En probeer toch echt te ontspannen tijdens het kolven (lekker koppie thee erbij, borsten masseren met warme handen, foto van Tijn erbij ... ja ja het werkt echt ;)) ... hier gaat het kolven pas sinds het nieuwe schooljaar echt lekker :rolleyes:

Deel Deze Pagina