menstruatie en heel veel stolsels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naomi86, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    gister is mijn menstruatie begonnen. maar nu verlies ik echt abnormaal veel stolsels. er zitten echt hele grote klonten bij (sorry voor de details).
    elke menstruatie verloor ik wel wat stolsels, maar nu is het echt super veel en groot. (lees 2 cm en meer)
    weet iemand wat dit kan zijn? maak me een beetje zorgen eigenlijk:(

2. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Heej,
    Als je je zorgen maakt zou ik even een afspraak maken bij de HA of bellen met de assistente.
    Het enige wat in me opkomt is dat het mogelijk een vroege miskraam is of een heftige ongesteldheid.

3. Cilnia

Cilnia Lid

7 dec 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook vorige maand. Bleef ook aardig lang (bruin/zwarte) stolsels verliezen. Deze maand heb ik, voor mijn doen, een vrij lichte menstruatie. Denk dat het dus gewoon verschilt per maand...

4. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    heb toch de huisarts maar even gebeld, zolang ik geen hele erge krampen en koorts krijg hoef ik me geen zorgen te maken.
    gelukkig :)

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb het ook heel vaak gehad, met name voordat ik de pil slikte. Echt enorm dikke stolsel en wel vele malen dikker dan 2 cm! Het liep allemaal maar door... (heb PCO, dus dat verklaarde alles)

Wel erg vevelend en kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent!! Hopelijk is het snel over!

6. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hier ook bloedstolsels de ene maand heel erg en de andere maand weer helemaal geen. Denk niks om zorgen over te maken. Ik heb soms zelf ook wel eens het idee gehad zwanger te zijn en toen mijn ongi kwam had ik veel bloedstolsels...maar zeker weten doe je het nooit...

Deel Deze Pagina