Hi meiden, k heb n vraag, vanaf gister doet mijn linker borst echt zeer de buitenkant ervan.. Alsof er iemand op staat.. En soms heb k steken.. K ging ermee slapen en vanmorgen was t ff weg.. K had f geen pijn maar nu is het er weer.. Heeft iemand ervaring ermee? Ik heb vrijdag myn nod en heb nog niet getest omdat k geen teleurstelling wil.. Dus k wacht ff tot over een week met testen.. Mijn tempratuur is wel 36.9.. Maar dat was mn hele cyclus al zo.. Kan iemand me zeggen wat het is? Ben ik tch zwanger k ben niet misselijk ofzo..
Haha, ik moest even lachen om je onderwerp van je topic Maar heb helaas geen ervaring met zere tieten.. Het is inderdaad een vrij bekende zwangerschapskwaal, dus het zou natuurlijk kunnen! Maar sommige meiden hebben er ook last van als de menstruatie eraan komt.. Zal voor je duimen, succes!
raar he borsten. ik heb last van mijn tiet als in mijn nod nader elke keer weer. het zou denk ik alle twee kunnen zijn. ik zou tot zaterdag wachten en dan weet je mogelijk meer. blijf dromen
Haha, Ja k dacht k omschijf t ff zo want t voelt ook zo.. .. Maar ja het kan beide kanten op ja.. Dat dacht k al hoor.. Maar soms wil j ff weten hoe t bij andere zit.. Echt vaag die borsten.. K zal t ff afwachten tot na myn nod.. K zal dol gelukkig zijn als k zwanger ben.. Soms kryg k t wel ff benauwd maar k denkt dat iedereen t wel heeft tch.. K wil t wel super graag..
Ik heb altijd hele gevoelige borsten als mijn duivels eraan komen dus ik kan daar niks van opmaken, Maar hoop voor je dat je zwanger bent! We duimen voor je!
lol die stomme tieten ook altijd hahaha Mijne doen ook heel erg pijn, zijn opgezet aan de buitenkant en lijken veel voller, ben inmiddels ook een cupmaat groter *wat van mij niet hoefde.. * Ik ben benieuwd naar je test straks meis! Ik zal voor je duimen