Het is het proberen waard, maar ik betwijfel of er ''normaal'' gereageerd wordt. Laten we maar hopen van wel . Ik heb veel hulp en advies nodig, over waar ik allemaal over na moet denken, hoe ik het zou kunnen doen enz. Dit heb ik al: - Opleiding, gecombineer met leren en werken. - Huren via de vrije sector ( wel duurder maar wel vlugger een huisje ) - Inschrijven bij de woningbouw. ( wachtlijst is wel 8 jaar ) - Kan schoonmaak werk gaan doen, is erg zwaar en lange uren maar kan wel goed verdienen. Ik kijk wel eerst naar andere mogelijkheden. - marktplaats /faillisementsverkoop
* Een eigen woning * Financieel stabiele situatie * Vast inkomen om maandelijks van rond te komen * Spaargeld om spulletjes te kopen * Stabiele relatie :x
Jij denkt schoonmaakwerk te kunnen doen terwijl je zwanger bent? Een zwangerschap is lichamelijk best zwaar en dan wil jij gaan schoonmaken?? En dan heb ik het niet eens over de chemische schoonmaakmiddelen waar je tijdens je zwangerschap mee in aanraking komt. Verder sluit ik me aan bij het advies van Jippie.
-onafhankelijk zijn van anderen -oppas geregeld als je beiden gaan werken/studeren -verzekeringen -vervoer (ja fietsen kan wel, maar auto is handig.. als kindje ziek is is het niet fijn om anderen wakker te bellen om naar zkh te rijden) -vaste inkomen waar er ruimte is voor naast vaste lasten, te sparen, voor kindje te zorgen (luiers enz zijn duur..als borstvoeding niet gaat is kunstvoeding een duur alternatief) -een omgeving waar kindje kan groeien en goed ontwikkelen -was lijst van spullen voor kindje - die zijn ook hier op forum te zien onder babyuitzet maar ook overal op internet te vinden -beiden partners klaar zijn om sociale leven aan te passen
@sjors82: hahahaha dat gevoel had ik dus ook al , maar ik ben na even wat snuffelen erachter waar het om gaat ... Meis misschien zou jij eens mee kunnen doen aan dat programma ,baby te huur , want dat ideaalbeeld wat jij in je hoofd hebt gaat niet helemaal overeen komen met de werkelijkheid .. een eigen woning en een vast inkomen zijn maar het puntje van de ijsberg en als je daar al niet aan kan voldoen , dan zou ik toch nog eens heeeeel hard na gaan denken over jou beslissing ..
Anders moet je nog eens op je gemak je vorige topic lezen!!!!! Staat precies in wat je nodig hebt!!!!!
Meiden die dit topic lezen en haar verhaal niet kennen en dus denken huh waar gaan die onaardige berichtjes over... Lees het topic 17 jaar en zwanger willen worden ! Dan begrijpen jullie waarom sommige berichtjes minder vriendelijk overkomen! Wij proberen dit meisje te behoeden voor iets wat wel eens een grote fout kan zijn!! Is dus goed bedoeld he! bye!
Wat je allemaal nodig hebt voordat er een kindje komt? Euh.. Even denken, er is iets héél belangrijks wat je dan nodig hebt... O ja... Gezond verstand...
je had je bericht wat korter moeten maken michelle.. 'wat heb je nodig voordat je kindje komt' zegt al genoeg, toch? natuurlijk krijg je rare reacties weer als je ga beginnen met en dan je eigen lijstje neerzet (die ook wel vraag tekens hebt omdat er marktplaats/enz op staat..wie heeft marktplaats nodig voordat kindje komt?klinkt beetje krom)
Dat klinkt niet een beetje krom maar heeel erg krom , begreep er geen snars van toen ik het net las , hahahahaha
Dat van marktplaats had oa ik tegen haar gezegd..dat ze daar misschien wat goedkopere spulletjes kon vinden.. WAUW!! mijn advies is op haar lijstje gekomen!!