Hallo, Ik kan niet wachten om onze zelfgemaakte kerstkaarten te gaan versturen Maar nu vraag ik me af vanaf wanneer eigenlijk gebruikelijk is om te gaan sturen? Uiteraard na sinterklaas, maar vanaf wanneer ongeveer? heb echt geen idee
Ik verstuur ze meestal een week na sinterklaas, zo weet ik tenminste zeker dat iedereen de kaartjes optijd binnen hebben!
Ik kan ook niet wachten ! maar vind wel dat het na sinterklaas pas kan. 1 dag na sinterklaas gaan ze dus op de post
ik heb de kaarten ook al geschreven nu nog de enveloppen en wachten totdat de kerstzegels er zijn ik verstuur ze ook meestal 1 week zo na sinterklaas
Ok! thanks voor alle antwoorden! Dan weet ik ongeveer wanneer normaal is om te gaan sturen mag van mij slotje op hoor
Ik verstuur ze ook altijd rond 10-11-12 december. Of als ik er zelf een paar heb gekregen post ik ze. Heb ook wel eens een keer gestuurd als ik er wat kreeg, en diegene die te laat was kreeg ook telaat van mij terug.
hier ook NA sinterklaas. ongeveer ten tijde dat de kerstliedjes hier de boxen uit knallen! (ben groot kerstfan )
Pfff gelukkig. Nu ik dit hier allemaal lees kan ik eindelijk tegen m'n man zeggen dat ik niet de enige ben die de kerstkaarten al geschreven heeft. Hahaha . Ik doe ze ook ná Sinterklaas op de bus.
Om eerlijk te zijn heb ik een gruwelijke hekel aan het versturen van kerstkaarten, het voelt zo als een verplichting, nu wil ik er toch graag een aantal gaan versturen, waarschijnlijk wordt dat een weekje na Sinterklaas.
hihi ja moest er zo om lachen. Dacht : die stuurt al dr kerstkaarten naar sinterklaas. Die vind hem wel heel erg leuk Trouwens ontopic. Ik stuur meestal mijn kerstkaarten als ik de eerste heb binnen gekregen. Behalve naar een vriendin in Belgie. Schijnbaar is de post daar niet zo snel. Toen Erik was geboren stuurde ik geboortekaartje en toen Erik iets van 8 weken was belde ze op dat ze net het kaartje had aangekregen en of ze op kraamvisite kon komen. Beter laat dan nooit natuurlijk. Maar om die reden verstuur ik het kerstkaartje naar haar heel vroeg.