Hoi meiden Ik slik nu sinds 3 maanden ongeveer de minipil en ik vind het een drama. Ik snap dat het allemaal eerst moet wennen enzo maar ik ben gewoon continu ongesteld lijkt het. Eerst verlies ik ruim een week best veel bruin bloed, daarna een week rood bloed (neem aan dat dat mijn echte menstruatie is), daarna is het een dag of 2,3 over en daarna krijg ik weer bruin bloed enz. Wordt er chagrijnig van
Ik slik de Desorgestel. Nu anderhalf jaar. Eerste 3 maanden ook constant bloedingen. Daarna werd dat steeds minder. Nu al een dik half jaar geen bloedverlies meer. Het duurt dus wel even een poos voordat die bloedingen ophouden.
O jawel hoor. Zijn bekende bijwerkingen van de minipil. Deze bevst namelijk maar een soort hormoon in tegenstelling tot de gewone pil. Heeft tijd nodig om aan te slaan. Daar staat een half jaar tot een jaar voor. Zei mijn huisarts. En dat klopte. Mijn zusje had dit trouwens bij de hand met de Mirena. Huisarts zei dat het ook wel een dik half jaar kon duren voordat de bloedingen daarvan minder werden. Mijn zusje had met de Mirena zulke heftige bloedingen dat ze met een handdoek tussen de benen liep. Na een half jaar was dat niet verbeterd en heeft ze dat ding dus maar weer laten verwijderen.
Oké dank je wel! stelt me weer wat gerust Ik kijk het nog maar even een poosje aan dan... Hoop dat het snel beter wordt.
Hier ook regelmatig bloedingen bij gebruik desogestrel nu 2 maanden. Maar wat Behappy zegt, heb ik eerder gelezen, dus wil het nog wel wat tijd geven, gezien het feit dat dit 1 van de weinige ac is waar ik me mentaal goed bij voel.
komt goed hoor. Heb het ook gehad eerste 3 maanden daarna vrijwel niets meer. Af en toe paar daagjes wat kramp en soms een paar daagjes bruin. 1x een echte ongi gehad. Toen wist ik niet wat me overkwam hahaha. Zwaarder als mijn normale ongi zelfs. Ik heb deze pil ongeveer 1.5 jaar geslikt.