Hallo dames Ik heb een brandende vraag. Ik ben sinds deze maand met Etos zwanger worden pillen begonnen. Mijn banner klopt denk ik niet helemaal omdat ik 4 dagen oud bloed verlies niet meegerekend heb. Ik had op 12 dec een hoge temp en denk dus dat 11 dec mijn ei was. 14 dagen vanaf oud bloed gerekend. Op zaterdag 17 dec kreeg ik ineens hevige steken in mijn buik. Ben in bad gegaan om de pijn te verlichten. Die nacht werd ik misselijk. (overgeven) en de volgende ochtend 18 dec. Een veeg bloed aan mijn wc papier. Vanmorgen voelde ik niets meer, 's middags had ik ineens heel raar slijm in mijn ondergoed en later begonnen mijn borsten pijn te doen. Inmiddels doen ze zoveel pijn dat ik er niet van kan slapen. De pijn zit Aan de zijkanten en het is helemaal bobbelig. Is er iemand die weet of er nare bijwerkingen aan Etos pillen zitten?? Zal ik nu al ongesteld worden ofzo?? Sorry voor mijn lange verhaal. Ik hoop dat er iemand is die raad weet.....
Heb je geen innesteling gehad? Klopt qua tijdspad wel...en die zere borsten komen me erg bekend voor van mijn eerste zwangerschap. Deed echt verschrikkelijk veel pijn vanaf 5 dagen na ei en kon er niet op liggen...autch!
Nou ik weet het niet. Natuurlijk zou het geweldig zijn, maar vanmorgen ben ik alweer wat bloed verloren. Weer alleen een veeg verder niets. Ik ben echt bang dat ik weer ongi word.... Of kan je bloed verliezen en toch zwanger zijn?? Zucht.... Ben echt bang dat we weer op naar de volgende maand moeten
hoi meid! Ja je kan zeker nog bloed verliezen als je zwanger bent! Mijn oma (is lang geleden, maar dat maakt niet uit ) had dat ook bij alle 3 haar kinderen. Ze vloeide 3 maanden lang en dacht dus iedere maand dat ze niet zwanger was.. tot ze bij de dokter kwam en hij haar (ik denk door tests) vertelde dat ze al dik 12 weken zwanger was!! Dus.. er is hoop! Al moet ik er wel bij zeggen dat ik niet weet of het bruin bloedverlies was of helderrood... ik was toen nog wat jonger en helemaal niet met zwanger worden bezig..
@kiewie dat hoor je wel eens vaker inderdaad. Mijn moeder heeft mij wel eens verteld dat ze bij de zwangerschap van mij er ook pas na 3 maanden achter kwam. Ik weet alleen niet of het kwam omdat ze gewoon niet had opgelet of dat ze gevloeid heeft. Weet ook niet zo goed of ik haat dat nu ineens moet gaan vragen. Ik ben de hoop al aardig aan het opgeven. Het bloed was alleen vanmorgen, hele dag niet gevloeid alleen witte vloed. Maar toch... Het zal wel weer niet gelukt zijn...... Ik begin er aan te wennen...
ik denk niet dat het aan de pillen ligt. ben er sinds een aantal weken ook mee begonnen. ik heb wel meer last van haaruit val en ook hele erge last van steken in mijn buik, maar ik denk dat het bij jou een innesteling is en dat je even rustig moet afwachtten. succes verder, duim voor je
Bedankt voor het duimen! Heb ik echt even nodig. Ben zojuist alweer een veegje bloed verloren. Oudbloed was het. Ik denk toch echt dat ik weer ongesteld word.... Maar dat is dan wel behoorlijk vroeg en dat heb ik al vaker gehad. Heb cylussen gehad van 20 of 21 dagen. Als dat nu weer zo is wil ik denk ik toch graag eens naar de h.a. Of zou hij me gelijk weer weg sturen? Ik heb nl. Wel eens gehoord dat je bij zo'n korte cyus geen eisprong gehad kan hebben. Ik zal proberen goede moed te houden en pas echt verdrietig zijn als ik daadwerkelijk ongesteld ben geworden...... Ik kan het ook absoluut niet loslaten. Ben er de hele dag mee bezig. Ik wil dat niet maar ik kan het echt niet onderdrukken! Hebben jullie daar ook last van??
ik ken het wel ja. ik weet niet wat je allemaal doet maar misschien moet je eens een temperatuur kaartje bij gaan houden, dan kun je zien wanneer je een eisprong hebt en wanneer je ongesteld word. ik heb ook gehoord dat als je 21 dagen geen eisprong hebt.
Ik ben sinds deze maand aan het tempen. Maar daar word ik nog niets wijzer van geloof ik. Ik had 2 keer een piek. 1 op 12 dec van 37,5 toen rond 36,5 en op de 18e 37,1. Ik werd 1 december ongesteld. Dus geen idee wanneer het nu was. Gek word ik er van...