Naar de huisart voor doorverwijzing

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lasas, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Lieve meiden.

Wij zijn ondertussen ook al weer heel wat rondes aan proberen zwanger te worden. Helaas tot nu toe zonder blijvend succes.
    Nu willen we als het deze ronde weer niet raak is naar de huisarts voor doorverwijzing naar de gynaecoloog.

Ik ben sinds enkele weken van huisarts veranderd vanwege verhuizing, mijn vorige huisarts gaf aan na mijn miskraam geen doorverwijzing te doen voor onderzoek naar vruchtbaarheid omdat we 2 keer bewezen hebben toch zwanger te kunnen worden. 1e mk is met innesteling fout gegaan, zeer vroege mk, en met onregelmatige cyclus misschien ook wel voor nod getest.
    Eventueel wilde ze wel doorverwijzing geven voor onderzoeken naar de miskramen.

Weten jullie of het inderdaad zo is dat je geen doorverwijzing krijgt of dat gyn niets voor je kunt doen als je wel al tijd bezig bent en nog steeds niet blijvend zwanger bent.

Heel verhaal meiden, sorry, maar weet het even niet meer........

2. cactusgirl

25 nov 2013
    49
    1
    0
    Amstelveen
    Wat een onzin van de huisarts. Je hebt er niks aan om "bewezen vruchtbaar" te zijn als het niet blijft plakken! Ik heb helaas ook een aantal vroege miskramen gehad. Sommige huisartsen sturen je door na 2 miskramen, na 3 zouden ze je sowieso moeten doorsturen. Zo'n hele vroege miskraam zegt trouwens weinig, onderzoeken schatten dat de meeste vrouwen 1 of meer van dat soort chemische zwangerschappen hebben gehad, maar de meeste weten het niet omdat ze niet of nauwelijks te laat ongi worden.

Deel Deze Pagina