Er zijn geen woorden voor...heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje Tessa* Dikke knuffel Naatje
Hallo Marjonz, Ik ken je van het juli-mama topic. Je vertelde het bericht en het heeft me erg geraakt. Heb je verhaal met tranen over mijn gezicht zitten lezen. Wat een moedige, maar moeilijke beslissing hebben jullie genomen. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies! Heel veel steun toegewenst voor de toekomst... Ilse
Hey Marjon, Ook via deze weg wil ik je heel veel sterkte wensen. Jullie kleine meisje hoort wel gewoon bij jullie en jullie zijn haar papa en mama! Goed van je dat je het verhaal in de vlindertuin hebt gezet. Als je me weer een keer wil mailen, dan mag dat natuurlijk altijd. Liefs Christa.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, heb er geen woorden voor, verschrikkelijk en heeel veel sterkte jullie!
Lieve Marjon en partner, Ook hier een juli-mama die met tranen in haar ogen je berichtje heeft gelezen. Ik vind dat jullie een hele moedige en goede beslissing hebben genomen, hoe moeilijk ook. Heel veel sterkte de komende tijd! Veel liefs en een dikke knuffel, Leonie
Marjon, wat vreselijk dat jullie dit moesten meemaken. Ik wens jullie veel sterkte toe bij het verlies van jullie kindje.
Beste Marjonz en partner, Hoe dubbel, enerzijds een felicitatie met de geboorte van jullie dochter Tessa, anderzijds een condoleance vanwege verlies van jullie dochter. Wat hebben jullie een moeilijke beslissing moeten nemen. En wat is het belangrijk dat jullie beiden achter deze beslissing staan. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie mooie meisje. Liefs, Inez
Hallo Marjonz Ik zit met tranen in mn ogen je berichtje te lezen. Allereerst gefeliciteerd met Tessa maar gelijk gecondoleerd met het verlies. Ik wil je heel veel sterkte wensen met de verwerking Gr Vergo (juli mama)
Lieve Marjon en partner, hier zijn toch geen woorden voor. Zo oneerlijk. Heel heel veel sterkte met jullie zware verlies. xxx Marieke
Het is zo oneerlijk waarom wordt je kindje niet gewoon gezond geboren waarom moest dit jullie overkomen. Meid wat een zware beslissing zeg verschrikkelijk. Dat de wereld onder je voeten vandaan is is vrij normaal je hebt een kindje verloren jong maar wel volmaakt. en bovenal jullie kindje heel veel sterkte de komende tijd. liefs miriam en een vlinderkus van Danique* vanaf haar wolkje naar jullie toe
lieve ouders van Tessa* ook deze juli-mama wenst jullie heel veel sterkte toe met dit grote verlies. heb er geen woorden voor.... liefs saskia
Lieve Marion en familie, Ook namens mij heel veel sterkte met dit grote verdriet. Het is zo oneerlijk allemaal. Tessa zal over jullie waken vanaf haar wolkje! Juli mama Minka
Meid ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Dit is een hele moeilijke beslissing! In gedachten zal Tessa altijd bij jullie zijn! Heel veel sterkte! Liefs, Esther
Hier ook een juli mama die jullie allereerst wil feliciteren met de geboorte van jullie dochter Tessa. Daarnaast ook van harte gecondoleerd met het verlies. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe voor nu en in de toekomst. Liefs, Ramona
Lieve Marjon, Wat een versschrikkelijk verhaal en helaas voor velen van ons zo herkenbaar... Je hebt een prachtige dochter gekregen, Tessa, wat een ontzettend mooie naam! Gefeliciteerd en tegelijkertijd helaas gecondoleerd. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies. Veel liefs Marjolein, mama van Luna*
heey lieve marjon, Hoe gaat het momenteel met je als je wilt praten of van je af schrijven we zijn er voor je meid knuf miriam en ik denk aan je