hobby creatief salon Antwerpen

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1984, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Is er al iemand op deze beurs geweest? Is het de moeite? Mijn interesse is vooral scrapbooking en wenskaarten. M'n zus is ook helemaal into cupcakes en taarten.

Ik ben ooit in Brussel naar een hobbybeurs geweest, maar deze nog nooit. We overwegen ook om met de trein te gaan (B-dagtrip), dus hoop dat de verbindingen dan ook goed zijn dat ik niet te ver moet wandelen...

Dit is de link van de beurs: Hobby Creatief Salon Antwerpen

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Heb eens gegoogeld en het is in Antwerp Expo (vroegere Bouwcentrum). Het gebouw waar ze de boekenbeurs houden.
    De bereikbaarheid is erg goed. Je neemt een tram in Antwerpen Centraal en je stapt af aan de ingang van de expo (vraag maar aan de tramchauffeur).
    Over de inhoud van de beurs kan ik niets zeggen, want daar weet ik niets van.

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    O ga maar niet met de auto, want er is daar heel weinig parking en als ze er al is, is het voor bewoners of aan een ongeloofelijk tarief.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja en op de middenberm parkeren las ik op de site. Maar vanuit Limburg 's morgens naar A'pen rijden is ook geen simpele opdracht.

Ah maar goed om te weten dat er een halte net aan de deur is.

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ja best dat je met de trein gaat want als ik naar de boekenbeurs ga is dat daar ook altijd een giga file. En de Antwerpse ring is ook afschuwelijk (volgens mij heeft de Parijse periferique hier zijn opleiding gehad)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, ja denk ik ook, want vond de Periferique nog goed meevallen toen we er in oktober waren :D

Boekenbeurs ben ik altijd eens willen gaan, maar is er nooit van gekomen. Anders wist ik waar het was ;)

Deel Deze Pagina