Nou en hoe hou je het vol, met kinderen, intussen je andere huis verkopen en verhuizen… echt ik zou in overspannen toestand het programma uit zijn gegaan
ik ook niet hoor. Je zet een jaar lang je eigen leven on hold, loopt te buffelen, geen tijd voor je kinderen of elk ander sociaal aspect, want er moet geklust worden. En dat met een beetje pech voor een schamele 10.000 euro. Nou nee dank je!
Nee precies. Met kinderen is dit toch gewoon zielig. Ik denk dat je enorm gestrest er van word. En uiteindelijk mee doen met zo'n progamma leverd ook weinig op, he doet alles uiteindelijk zelf.
Ik vond de meest recente uitzending leuk. Ik had niet gedacht dat ze het zo zouden voltooien toen ze in hun nette kleding geïntroduceerd werden en ik denk dat het doel van de moeder was om haar zoon wat wijze lessen mee te geven nadat hij met 3! Studies is gestopt. Doorzetten, hard werken, en dat heeft hij gedaan. Hij zei al dat hij op vakantie wilde gaan, hij is 21, ik snap het wel.
Op tv, huis in Twente, vond ik hem inderdaad geweldig. aflevering op Videoland in Almere moet nog op tv komen.
Zeker heel mooi, maar vanaf het begin al wel duidelijk dat ze er zelf wilde gaan wonen. Ik begreep Bob daarin ook wel; daar is het programma niet voor gemaakt natuurlijk. Beetje een gemiste kans dus en het zal me niet verbazen dat als er nog een seizoen komt ze daar een regel van gaan maken.