De moeite waard!?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rozebeer, 30 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Thanx

2. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Iemand de laatste videoland aflevering gezien?

3. Mammie79

Mammie79 Actief lid

28 aug 2014
    291
    95
    28
    Ja!!

4. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    En wat vond je?

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook gezien en vond het mooi geflipt. Jammer dat de ene man er mee wilde stoppen want ze waren een goed team en eindelijk ook eens een keer geen stress of geruzie onderling. Én ze deden wat met de ontwerpen van Bob, dat vond ik ook heel fijn en kwam in dit huis ook echt goed tot z'n recht. Als je als kopers van dit huis deze aflevering terug ziet dan ben je blij dat je er woont, bij de vorige woningen zou ik dat nou niet zo snel zijn.

Ysabella, Mammie79, Nellie4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.024
    14.679
    113
    Vrouw
    Ja, ik snapte de dames ook niet helemaal. Volgens mij verveelden ze zich ofzo. Staat er een te schilderen: "hoeveel keer moet het eigenlijk?" Ze hadden geen idee. Blijkbaar dus nooit geschilderd.
    Ander moment: het huis wordt opgeruimd, staat een van hen met de mixer in handen: "ja en dan weet ik niet of dit moet blijven of weg kan" :eek::roflmao:
    Ze hebben echt nog nooit iets gedaan aan enig kluswerk. Echt he en dan denk je dat je zoiets dus wel kunt.
    Een soort van Pippi Langkous: "ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan":D
    Verder vond ik het wel sympathieke dames hoor en heel positief.

7. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja klopt. Wel apart dat de ene "opeens" ging emigreren. Dit was dus typisch een gevalletje eens maar nooit weer...

8. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.024
    14.679
    113
    Vrouw
    Tja, het was opeens voor ons als kijker, maar of het voor hen ook net zo opeens was weet je natuurlijk niet.

Haar man zal een goede baan hebben en misschien wel heel onverwacht de mogelijkheid om naar het buitenland te vertrekken. Dan moet je keuzes maken.
    Geld hadden ze in ieder geval genoeg. Als ze zo even 4 ton eigen geld hadden om in het huis te steken.....;)

Idd eens en nooit weer denk ik.
    Ze waren heel aardig en gezellig, maar ze wisten echt niet waar ze aan begonnen en waar ze mee bezig waren. Daarom denk ik dat het nogal rijke dames waren die eens wat leuks wilden gaan doen. "Ach ja dan flipppen we toch even een huisje"

Rozebeer vindt dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.635
    5.661
    113
    Wat een domme dozen van aflevering 6:roflmao::roflmao::roflmao:

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Die kamer zonder stopcontacten vond ik helemaal geniaal. Vraag mij af of ze die zelf wel hadden gemist of na die opmerking zelf maar eens gingen kijken :roflmao:
    Waren wel 2 ontzettend leuke dames idd.

Zxcvb vindt dit leuk.
  11. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Haha ja hoe verzin je het :roflmao:
    Wel sneu dat ze verlies hebben gedraaid op het huis.

Zxcvb vindt dit leuk.
  12. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ja sneu? Ik vond het 98% te wijten aan hun eigen gebrek aan inzicht. Ik heb zelf nog nooit een huis geflipt maar zelfs ik zag dat je beneden door had moeten breken. Ze hadden zulke vreemde keuzes gemaakt, dat kon ook echt niet goed gaan.

Ysabella, Zxcvb, Rozebeer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ze hadden er de leeftijd niet voor om weg te komen met die slordigheden vond ik. Het was niet hun aller eerste huis ooit dat ze kochten. Ook al is het voor eigen gebruik, dan nog leer je wel het een en ander... zoals dat t echt wel stoort verschillende soorten stopcontacten vlak naast elkaar. Ook vanwege haar opleiding als makelaar verwacht je voor die prijs wel meer nette details. Geen losse stopcontacten... of uberhaupt geen stopcontacten :roflmao:

Sado en rocketscience vinden dit leuk.
  14. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Hopelijk komt er een tweede seizoen!

15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.024
    14.679
    113
    Vrouw
    Had de ene voor makelaar geleerd?:eek:
    Dat heb ik even gemist. Tjonge dan vind ik het helemaal slecht! Dan hoor je toch wel enig inzicht te hebben in wat mensen zoeken in een huis.

Echt zoveel slechte puntjes in het huis die echt niet konden: overal verschillende stopcontacten op verschillende hoogtes staat zo slordig. En een kamer zonder stopcontacten slaat alles:roflmao:

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.024
    14.679
    113
    Vrouw
    Ja dat hoop ik ook hoor. Ik vind het echt een leuk programma.

17. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik ook vooral omdat ze ook laten zien dat t niet altijd goed gaar

Zxcvb vindt dit leuk.
  18. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Nou ik denk dat zelfs een wat slechter afgewerkt huis wel heel goed verkocht had kunnen worden in een betere periode.
    Ze hebben inderdaad niet goed nagedacht over bijvoorbeeld die woonkamer doorbreken. Maar bij schaarste verkoop je normaal alles. Nu was het huis te duur voor de plek en het type denk ik.

vond het wel aardige vrouwen maar wel wat koude kak soms. Een avontuur voor 20.000 euro verlies alsnog helemaal geweldig vinden :|

Zxcvb vindt dit leuk.
  19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.024
    14.679
    113
    Vrouw
    Ja precies. Het schetst denk ik een aardig reëel beeld

Rozebeer vindt dit leuk.
  20. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Dat zeiden ze alleen maar voor de camera's. T is natuurlijk dik balen om verlies te maken plus maanden hard te hebben gewerkt.

Deel Deze Pagina