De Mol (België)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Tuttebelleke, 22 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.505
    21.919
    113
    Moet er wel bij zeggen dat ik het op zich een best leuke mol vond. Goede mol niet bepaald, maar hij deed het wel leuk.

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  2. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.922
    6.581
    113
    Hij had zich inderdaad verraden door te praten in zijn slaap, maar die kandidaat heeft dat ook weer los gelaten daarna en was er dus kennelijk toch niet door overtuigd.

Ik had echt met hem te doen, hij durfde door dat gepraat in zijn slaap dus amper nog te slapen, deed soms een snel dutje op de wc. Van slaapgebrek kun je ook zooo vast komen te zitten in een negatief mentaal spiraal, en bij die laatste gesprekken met de crew zag je ook echt dat hij super wankel was.

Tja, een mol kan z’n been natuurlijk breken bij een onhandige val, maar een mol kan ook mentaal onderuit gaan - dat is gewoon menselijk en kun je denk ik op voorhand echt niet uitsluiten (ze doen wel psychologische testen om te kijken of iemand de druk aan zou kunnen, en dat zat bij deze mol gewoon goed). Iedereen kan mentaal onderuit gaan.

Ik ben heel benieuwd naar zondag! Misschien dat ze nu die crew-gesprekken voor iedere kandidaat (en dus ook de mol) wat langer maken, zodat ze ook genoeg tijd hebben de mol op te hoogte te brengen van opdrachten etc?

citroenrasp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina