Dit is onze 3D echo met 16w4d, we kregen 1 3D foto gratis bij de geslachtsbepaling kindje zit heel relaxed haha .. nu is t net of ik haren zie of dat t hoofdje errrrrug groot is.. na berekening niet maar toch.. vind ze er soms rond deze tijd nog een beetje eng uit zien
Tegek zeg al die fotos! Ik ga ook naar babyview binnekort vind die toch de mooiste fotos hebben hoor, wauw.
Hier is ons zoontje met 28 weken vandaag op een onverwachte 3d echo! (ik was echo-model voor een gynaecologie/sonografie congres in Utrecht en dacht dat het alleen twee dimentionaal zou zijn)
Hier dan ook die van ons (Babyview, Berkel Enschot): Ons zoontje met 27.5 weken, hij leek echt heel erg op z'n foto's na de geboorte! En ons meisje, 29.5 weken. Erg grappig, er was al goed te zien dat ze heel weinig op haar broertje lijkt. Dat wordt dus nog wel een verrassing bij geboorte! En een echte glimlach!
wat een mooie foto's allemaal!!! ik zal van de week de mijne uit de oude doos halen, heb ook nog een 3d echo gehad met 12 weken, dat was met de nekplooimeting gedaan en omdat het een nieuw apparaat was gingen ze dat ding uit testen.