ik wil graag een keer naar een aqua mundo van centerparks..ik krijg nu mooi 40% korting met die actie van de c1000.. Maar nu weet ik niet welke heel mooi is..de huttenheugte en de heijderbos hoor ik nog wel goeie verhalen over. Maar wat vinden jullie een aanrader?? ik ben nu 29 weken zwanger, en heb een behoorlijk buikje nu..wat doen jullie wel, en wat niet meer?? ik ben een keer van een glijbaan afgegaan ergens, en toen stond er iemand halve wege stil in de glijbaan..daar knalde ik toen behoorlijk hard tegen aan..dat wil ik nu niet nog eens meemaken met die kleine in mn buik. Of mn man moet eerst gaan, en daarna ik. Dat zou dan misschien iets veiliger wezen. Maar wat zouden jullie wel doen in zo'n aqua mundo, en wat zouden jullie niet doen??
Ik was 34 wk zwanger toen we naar centerparks gingen. Ik heb alleen gezwommen en geen gebruik gemaakt van alle glijbanen, stroomversnellingen ed. Wel gesnorkeld. Ik was te bang voor ledematen in mijn buik of om op een hobbel terrecht te komen.
ik vind de eemhof het mooiste... ik zou gewoon glijbaan afgaan trouwens,. alleen niet in de wildwaterbaan, daar ben ik een keer bijna in verzopen en kwam met 3 huge bulten op mn hoofd en knie beneden.
Heiderbos is op zich leuk maar de market dome is erg klein, alles is hutje mutje. Wij gaan nu voor de tweede keer naar het Meerdal en daar is de market dome vrij uitgebreid, niet zo dicht op elkaar, verschillende restaurantjes, meerdere terasjes, veel leuker dan heiderbos. Qua aqua dome vind ik in de parken nooit zo heel veel verschil zitten, tis allemaal het zelfde idee, je hebt bij heiderbos alleen een appart bad waar je met duikbrillen ( die je moet kopen ) vissen kan bekijken. Heiderbos zou dus voor mij niet echt een tweede keer worden. Ik zou niet meer van de glijbanen en de wildwaterbanen gaan, alhoewel je de rustige glijbanen natuurlijk wel zou kunnen nemen maar de wilde attracties zou ik niet doen.
huttenheugte en heijderbos vind ik erg leuk. meerdal wat minder gezellig overkomen. ik zou niet meer van glijbanen enzo afgaan
haha grappig onderschrift heb je @ts kan niet zeggen welk park leuker is. Is al heel wat jaren geleden dat ik in cp ben geweest. Ik zou trouwens niet meer van die glijbaan afgaan.
Wij zijn toen ik 32 weken zwanger was naar Duinrell geweest en heb heerlijk met mijn dikke buik staan kijken wat een plezier iedereen had. Ben dus alleen in de lazy river geweest toen maar daar hebben we bewust voor gekozen de rest van de groep wilde daar graag heen en ik vond het geen probleem om een beetje in het bubbeltjes bad en het terras te zitten hihihi... qua center parcs kan ik je niks aanraden. Wij gaan regelmatig zwemmen bij de huttenheugte maar dan vooral omdat we er echt dicht bij wonen. Dus dan is het wel leuk om er een dagje heen te gaan.
Wij gaan over 4 weken naar Erperheide, dus als je nog ff geduld hebt laat ik het je dan weten hoe het daar was
de parken die ik het fijnste vind zijn in nederland het heijderbos, kempervennen, meerdal en eemhof en in belgie de vossemeren en erperheide
Erperheide is heel leuk en mooi!!! Wij gaan daar weleens zwemmen is daar zo rustgevend eigenlijk alles is daar heel fijn
kempervennen is fijn (en heeft ook een bad waar je vissen kan bekijken met een duikbril) hutteheugte is ook leuk, daar ga ik in okt weer een midweekje naar toe..
ja de eemhof is echt tof, ben er vorige week geweest en vond het heel leuk maar eigelijk meer om de glijbanen dus alsje dit niks vind is er weinig voor je maarja dat vind ik dan van veel zwembaden.