de mooiste aqua mundo van centerparks, en wat wel en niet doen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door an12, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    ik wil graag een keer naar een aqua mundo van centerparks..ik krijg nu mooi 40% korting met die actie van de c1000..
    Maar nu weet ik niet welke heel mooi is..de huttenheugte en de heijderbos hoor ik nog wel goeie verhalen over.
    Maar wat vinden jullie een aanrader??

ik ben nu 29 weken zwanger, en heb een behoorlijk buikje nu..wat doen jullie wel, en wat niet meer?? ik ben een keer van een glijbaan afgegaan ergens, en toen stond er iemand halve wege stil in de glijbaan..daar knalde ik toen behoorlijk hard tegen aan..dat wil ik nu niet nog eens meemaken met die kleine in mn buik. Of mn man moet eerst gaan, en daarna ik. Dat zou dan misschien iets veiliger wezen.
    Maar wat zouden jullie wel doen in zo'n aqua mundo, en wat zouden jullie niet doen??

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik was 34 wk zwanger toen we naar centerparks gingen. Ik heb alleen gezwommen en geen gebruik gemaakt van alle glijbanen, stroomversnellingen ed. Wel gesnorkeld. Ik was te bang voor ledematen in mijn buik of om op een hobbel terrecht te komen.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vind de eemhof het mooiste...

ik zou gewoon glijbaan afgaan trouwens,. alleen niet in de wildwaterbaan, daar ben ik een keer bijna in verzopen en kwam met 3 huge bulten op mn hoofd en knie beneden.

4. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik vind de Eemhof erg mooi.
    Ik zou niet meer van glijbanen etc. af gaan.

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Heiderbos is op zich leuk maar de market dome is erg klein, alles is hutje mutje.

Wij gaan nu voor de tweede keer naar het Meerdal en daar is de market dome vrij uitgebreid, niet zo dicht op elkaar, verschillende restaurantjes, meerdere terasjes, veel leuker dan heiderbos.

Qua aqua dome vind ik in de parken nooit zo heel veel verschil zitten, tis allemaal het zelfde idee, je hebt bij heiderbos alleen een appart bad waar je met duikbrillen ( die je moet kopen ) vissen kan bekijken.

Heiderbos zou dus voor mij niet echt een tweede keer worden.

Ik zou niet meer van de glijbanen en de wildwaterbanen gaan, alhoewel je de rustige glijbanen natuurlijk wel zou kunnen nemen maar de wilde attracties zou ik niet doen.

6. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    huttenheugte en heijderbos vind ik erg leuk. meerdal wat minder gezellig overkomen. ik zou niet meer van glijbanen enzo afgaan

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha grappig onderschrift heb je:D

@ts kan niet zeggen welk park leuker is. Is al heel wat jaren geleden dat ik in cp ben geweest.

Ik zou trouwens niet meer van die glijbaan afgaan.

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Heijderbos vind ik het leukst. Eemhof is ook leuk. Port Zélande vond ik niet zo. Geen sfeer.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Kempervennen is erg leuk! En idd zou ik niet meer van de wwb en de glijbanen afgaan.

10. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij zijn toen ik 32 weken zwanger was naar Duinrell geweest en heb heerlijk met mijn dikke buik staan kijken wat een plezier iedereen had. Ben dus alleen in de lazy river geweest toen maar daar hebben we bewust voor gekozen de rest van de groep wilde daar graag heen en ik vond het geen probleem om een beetje in het bubbeltjes bad en het terras te zitten hihihi...

qua center parcs kan ik je niks aanraden. Wij gaan regelmatig zwemmen bij de huttenheugte maar dan vooral omdat we er echt dicht bij wonen. Dus dan is het wel leuk om er een dagje heen te gaan.

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij zijn afgelopen zondag gaan zwemmen in de auqua mundo van Erperheide.. SUPER LEUK!!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wij gaan dit weekend naar heijderbos, ben erg benieuwd! Op de foto's ziet het er mooi uit:)

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wij gaan over 4 weken naar Erperheide, dus als je nog ff geduld hebt laat ik het je dan weten hoe het daar was ;)

14. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    haha ik wou eigenlijk vrijdag gaan..
    aankomende vrijdag bedoel ik dan he:)

15. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    de parken die ik het fijnste vind zijn
    in nederland het heijderbos, kempervennen, meerdal en eemhof
    en in belgie de vossemeren en erperheide

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Met stip op 1 vind ik Centerparcs vossermeren :)

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Erperheide is heel leuk en mooi!!! Wij gaan daar weleens zwemmen is daar zo rustgevend eigenlijk alles is daar heel fijn :)

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    kempervennen is fijn (en heeft ook een bad waar je vissen kan bekijken met een duikbril)

hutteheugte is ook leuk, daar ga ik in okt weer een midweekje naar toe..

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    +1;)

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja de eemhof is echt tof, ben er vorige week geweest en vond het heel leuk maar eigelijk meer om de glijbanen dus alsje dit niks vind is er weinig voor je maarja dat vind ik dan van veel zwembaden.

Deel Deze Pagina