de mooiste aqua mundo van centerparks, en wat wel en niet doen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door an12, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huttenheugte vond en vind ik altijd een mooi zwembad hebben. Over een maandje gaan we naar de Eemhof. Wel ooit eens wezen zwemmen maar weet dr niet meer veel van.

Toen ik net zwanger was zijn we naar Duinrell geweest. Ik wist het toen alleen nog niet dus van alle glijbanen afgeweest (terwijl overal bijstond: niet voor zwangeren).

Toen ik wist dat ik zwanger was geen glijbanen meer gehad, ook niet die slome op de camping. Kleine moeite om ze een paar maanden te mijden...

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

kent iemand het zwembad van portzelande ?

3. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Het hijderbos is leuk maar toen wij er waren was er een kakkerlakken plaag en het waren been kleintjes

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik ben in april in Heijderbos geweest, en dat was erg leuk, heel mooi zwembad ook (en geen kakkerlak gezien, iiieuwwww!).

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja ik. Vond ik tot nu toe eigenlijk de minste.

6. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    1. Huttenheugte
    2. Eemhof
    3. Meerdal

De rest ben ik nog nooit geweest. Ik zou echt niet meer van de glijbaan afgaan met 29 weken. Ik ben wel met 39 weken wezen zwemmen maar verder dan alleen een beetje in het waterdobberen kwam ik niet.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik was met 30 weken op vakantie geweest (33 toen we teruggingen) en ik ging mooi wel van de glijbaan hoor. Wel 1 zonder bochten en zo, alleen een grote plons. Geen benen- en voetengevaar. Had het nog gevraagd aan de vk en die zei dat het kon haha!

Deel Deze Pagina