Huttenheugte vond en vind ik altijd een mooi zwembad hebben. Over een maandje gaan we naar de Eemhof. Wel ooit eens wezen zwemmen maar weet dr niet meer veel van. Toen ik net zwanger was zijn we naar Duinrell geweest. Ik wist het toen alleen nog niet dus van alle glijbanen afgeweest (terwijl overal bijstond: niet voor zwangeren). Toen ik wist dat ik zwanger was geen glijbanen meer gehad, ook niet die slome op de camping. Kleine moeite om ze een paar maanden te mijden...
Het hijderbos is leuk maar toen wij er waren was er een kakkerlakken plaag en het waren been kleintjes
Ik ben in april in Heijderbos geweest, en dat was erg leuk, heel mooi zwembad ook (en geen kakkerlak gezien, iiieuwwww!).
1. Huttenheugte 2. Eemhof 3. Meerdal De rest ben ik nog nooit geweest. Ik zou echt niet meer van de glijbaan afgaan met 29 weken. Ik ben wel met 39 weken wezen zwemmen maar verder dan alleen een beetje in het waterdobberen kwam ik niet.
Ik was met 30 weken op vakantie geweest (33 toen we teruggingen) en ik ging mooi wel van de glijbaan hoor. Wel 1 zonder bochten en zo, alleen een grote plons. Geen benen- en voetengevaar. Had het nog gevraagd aan de vk en die zei dat het kon haha!