Wij waren er al heel snel over uit over de meisjes naam . Maar nu krijgen we een jongentje en tja daar komen we dus echt niet uit. We hebben nu 3 namen die steeds trug komen dat we het mooist vinden. Het zijn deze drie namen: 1. Diezel 2. Kain 3. Jayno Diezel vinden we een stoere naam en heel apart waar we van houden maar we weten niet of het geaccepteerd word omdat hij wel erg apart is. Wat vinden jullie 't mooist? xxx
Diezel, nee dat vind ik echt een hondennaam! Zou ook voor Kain gaan (maar ja het ligt ook weer aan de achternaam natuurlijk, daar moet het ook wel bijpassen)!
Jayno ! Diezel vind ik wel stoer, maar teveel denk ik dan aan een kledingmerk en een benzinesoort. Kain associeer ik persoonlijk met Kain en Abel, maar nogmaals, dat is persoonlijk. Suc6 met kiezen!
haha wel leuk al die opmerkingen . Ik vind het fijn dat jullie je mening geven. Mijn vriend vertelde dus gister dat het of Diezel of Kain word want Jayno vind hij eigenlijk niet zo mooi. Dus geef je mening nog maar ik ben benieuwd. xxx
Je spreekt KAIN uit als KEEN ja. Eigenlijk net als de popgroep kean volges mij weet nie eens hoe je dat weer schrijft hahaha xxx