Wow, wat een prachtige creaties. Misschien maar zo'n kappop kopen om te oefenen, zodat ik het straks ook zo kan.
Als je er een beetje gel in doet dan is het pluis een stuk minder, en heb je kans dat er uit school ook nog een beetje krul inzit.
Mooie creaties mama's Ik vind het ook erg leuk om te freubelen en uit te proberen met de haren van mijn dochter gelukkig vind ze het zelf ook niet vervelend en kan goed stil zitten (voor een filmpje met boterham, fruit of snoepje ) 2 maanden geleden lette mama alleen even niet op en had ze een schaar gepakt en knipte ze zo een stukje van haar haren ( mama's baal momentje )Gelukkig groeien haar haren wel snel en kan ik weer kleine vlechtjes maken
Boe onze dochter heeft echt dun en springhaar. Kan er niets mee! Ik heb een cursus gevolgd, maar ik krijg de techniek écht niet onder de knie helaas. Prachtig jullie creaties.
Super leuke creaties! Mijn dochter heeft kroeshaar, ik vind daarbij dit soort vlechten wat jullie laten zien minder mooi staan als bij stijl haar.
Hij is best makkelijk Ik kan het wel uitleggen, maar heb voor het gemak het instructiefilmpje hieronder gezet. Mijn dochter heeft geen dik haar. Ze heeft deze vlecht naar een bruiloft ingehad. Beetje haarlak eroverheen gespoten en hij bleef prima zitten! Minicursus haar invlechten 5 Combinatie vlecht - YouTube
Mijn eerste moeilijke vlecht..... Dat wordt nog flink door oefenen voordat dochterlief haar heeft. Gelukkig duurt dat nog wel even..... Zucht..... haha
Sowieso werkt het als de vlechten eruit zijn. Als je stevigheid voor de vlecht zelf wilt, kan het ook van te voren. Dan gaat het minder pieken. Zou het niet over de vlechen zelf doen, dan krijg je een smeerboel denk ik.
O leuk zeg al die creaties!! Doe er weer een hoop inspiratie van op. Vandaag geen vlecht maar wel iets wat ik leuk vind bij mijn dochter. Ze is al 6 maar mede doordat ze klein is blijft ze er zo mini uit zien....dit maakt haar wat "groter" Bekijk bijlage 428521