Mijn allereerste redelijk gelukte poging tot invlechten.. Ik heb echt 2 linkerhanden wat betreft haar maar wil het graag leren voor mijn dochter.. Vond het begin lastig omdat ze nog een beetje pony heeft. En ik heb er weinig geduld mee Maar voor een eerste poging toch redelijk gelukt denk ik...
Deze heeft ze het liefst in 5 minuutjes werk dus ideaal op werkdagen. Nu is het wel zo dat als ze een ochtend geen zin heeft, we niet verder komen dan een simpele halve staart. Maar meestal wil ze wat leuks in haar haren.
Echt heel mooi Luuz. Dat je daar tijd voor hebt, hahaha, hier heb ik 's morgens net aan tijd om gewoon een hoge staart te maken. Jammer genoeg heeft mijn dochter ook weinig geduld, dus in het weekend komt het er vaak ook niet van.
Mijn dochter vind het juist leuk, dus ze zit redelijk stil gelukkig. Maar als ze geen zin heeft is het ook prima hoor. Dan komen we niet verder dan een staartje ofzo.
ik zat net een filmpje van je te kijken luuz maar daar beweegt je dochter behoorlijk en het dan nog voor elkaar krijgen knap hoor!!
Klopt, op dat filmpje beweegt ze inderdaad nog behoorlijk maar de laatste maanden gaat dat prima. Het is alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb om de blog bij te houden. Heb van de laatste foto bij elke stap een foto gemaakt, dus hopelijk kan ik op die manier sneller de beschrijving erbij zetten. Zijn nog zoveel nieuwe foto's die er bij op moeten.
Moeder K vraagje hoe maak je die? want ik kan dus alleen als ik een scheiding maak 2 van die maar 1 lukt me dus echt niet.. HELP