Ik vind Sterre en Silke erg leuk voor een meisje. Maar denk niet dat wij die namen gaan gebruiken, want mijn vriend vind het volgens mij helemaal niks.... En voor een jongen heb ik nog geen leuke naam kunnen vinden. Jesse vind ik wel leuk, maar die hoor je tegenwoordig te vaak.
Mijn favoriete meisjesnaam is Romijn,vind ik zo mooi en romantisch...helaas past ie niet bij onze achternaam Dus misschien als 2e naam? Jongensnaam vind ik moeilijker en daar moet ik nog goed over nadenken!
Ik vind voor een meisje Renée heel mooi, maar ook de namen als: Roos, Lisa, Sofie, Sara, Emma. Maar mijn vriend vind het allemaal niets. We hebben al een naam gevonden die we samen heel mooi vinden. Voor jongens vinden we Tijn, Thijmen en Stijn leuk. Heb nu ik het teruglees iets met de klank Tij erin
marit=maarit, marijn/tje evy, eefje,eva, vince , jari, jantje,krijn, jayden,lonne,lenn, vind ik leuke naamen liefs, marit
@ loltsje mij njichtje heet silke en krijgt altijd vele complimentjes over haar naam mijn neefje heet lucas en dat vind ik ook een leuke naam
Jongen: Nino, Levy Meisje: Jada, Noa Ik vind het ook belangrijk dat het lekker klinkt met onze achternaam!
Hummel en Cynthia, ik ga met jullie mee. Ons zoontje heet Jasper. Guus vind ik ook leuk. Voor een meisjeAnne of Amber.
Mijn jongensnamen zijn Remi, Billy, Bodie, Bode, Cody. Maar ik weet nog niet of het 1 van die wordt, of toch een andere naam.
Ik en me vriend vinden Tim een leuke naam, die zit al vanaf we kinderen willen in ons hoofd en voor een meisje weet ik het echt niet in ieder geval zal dat ook een korte naam wezen. Me stiefzoon heet Roy ook lekker kort.
Voor een meisje: Sara (mijn dochter), Noor, Isa, Luna Voor een jongen: (1e plaats is nog even geheim! ), Merijn, Matthijs, Sven
voor een meisje : Fiona En voor een jongen..... tja, ik ben een hele apparte vind ik Wolf heel mooi ! Helaas vind mijn man dit absoluut niet mooi
ik vind Shelly heel mooi, alleen heb ik mijn cavia alzo genoemd en Rosaly, maar dat vind mijn vriend niks!
Yentl en Vince natuurlijk maar als Yentl een jongetje geweest was hadden we het Quinten genoemd en als Vince een meisje was Moise! Liefs Claudia
Leander (zo heet m´n zoontje) en Yorick voor een jongen Yara, Tara, Tamar voor een meisje Met de jongensnamen zitten we helemaal op één lijn, mijn man en ik.... over de meisjesnamen wordt nog druk gediscussiëerd. Mijn mannetje vind Yorinde een mooie naam voor een meisje...