Meisje: Naomi Jongen: Damiën En ja mijn kind krijgt 1 van die namen Maar ik vind het zelf 1 van de mooiste namen, voor een meisje vind ik Daisy ook heel leuk.
mn dochters heten Jamilah en Manisha Imèn, ook vindt ik Jasmina, Luna, Emina, Aïsha, Cloë, Indy, Indya, Amana, Amari, Aquila, Delyah, Alisha, Jada, Jaél, Shifra, Tamar, Dalyjli, Anissa, Kayla, Layla, Naya/Neia, Jongen: Ryèn, Emin, Sem, Finn, Tyron(e), Keoma, Keanu, Tristan, Sufièn.. etc.. Mn man is Arabisch dus de naam moet zowiezo iets betekenen en liefst een Arabische / moslim naam zijn... (maar dat is Manisha niet, hoor, dat is Indisch) Lin
Voor een meisje: Jara en Hannah Voor een jongen vind ik moeilijker: Casper vind ik leuk en michael en dan roepnaam mika, maar dat vind mn man zeker weten niet leuk.
Als wij een meisje krijgen zal ze Indy gaan heten. Dat vind ik een hele mooie naam. mijn nichtje heet zo een echte dondersteen!
Jongen ~Danyael Meisje ~ Ellis Die jongensnaam zweeft al jaren in mijn hoofd dus daar valt bij mij niet meer over te twisten Mijn man vindt de naam Alison mooi voor een meisje. Maar ik vond dat dan weer te...eh...jah..Yucky zeg maar. Te veel poeha. Dus werd het Ellis. Nu eerst maar es zorgen dat er een klein mensje komt 8)
Voor een meisje vind ik Cloe, Jade en Luna erg leuk. Voor een jongen Noah, Beau en Finn. Groetjes, Gina
Aaliyah ( meisje) Nayila (meisje) Norah ( meisje) Damien ( jongen) Rayan ( jongen) Yassine( jongen) Miijn man vind Layla mooi, maar ik niet...
@smoeltje : Jij hebt ook arabische namen in je lijstje... vind je dat gewoon mooi of heb je daar een bdoeling mee? Mijn man is arabisch vandaar dat ik je vraag.. Ik vind Layla ook heel mooi voor een klein meisje, maar lijkt me als ze groter wordt niet zo mooi meer! Dan zou ik eerder voor Nayila gaan inderdaad! of Naya/Neyia.. Groetjes Lin
onze kindjes heten yens en zoë, als ons volgende spruit een jongen is denken we aan sverre, zico, rune als onze kleine spruit een meid is rune, nano
wij zouden sil hebben gedaan als sam een jongen was. we hebben voor sam gekozen omdat dat tenmiste niet zo standaard is voor een meisje. ik houd heel erg van stoere namen.
meisje: - Chloë - Mare - Merle - Megan Jongen: - Jess - Keith - Sean - Kyan De 2 namen die wij hebben, staan er niet bij!
meisje: chelsey,noa,brooklyn, jongen: sam,milan,giovanny vind het geweldige namen. maar eerst maar eens zwanger worden.
meisje Randy en Jess jongen Thomas en Collin maar hier zijn we nog lang niet over uit haha mijn vriend vind meisje Jessica en jongen Stein leuk...
Yoran en Senna, zo heten mijn kinderen en ik vind ché een mooie naam voor een jongen. Ik zit goed op één lijn met tante Pollewop, die had de eerste twee namen ook!