De na-het-eitje-klachten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ja sandra daar heb je helemaal gelijk in dan wil ik ook wel wachten (tijdens de zwangerschap bedoel ik)

je moet de hele cyclus wachten, wachten en nog eens wachten.

ach ja we zien wel.

liefs san.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Heb net even bij de zwangere-tempkaartjes gekeken.....er staan een heleboel zwangeren tussen die ook zo vaak hebben geklust, dus het is theoretisch mogelijk... :D

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    sandra bedoel je om de dag klussen??
    de andere maanden had ik er niet zo veel zin in, want hou niet van verplichte nummertjes, maar mijn vriend kwam met het voorstel en ja je kan het altijd proberen, want je weet nooit echt precies waneer je ei komt. ik heb hem volgens mij dit keer wel gevoeld en dat was eerder dan die op de cyclusbanner aan gaf en ik had 3 dagen een soort kramp.

ik ben benieuwd.

liefs san.

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahahaha doe jij dat ook al :D Ik heb die kaartjes ook al tig keer onderzocht hihihi We zijn echt erg....Gelukkig ben ik niet de enige hihihih

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hihiihih...Elvira, ik was het net afgeleerd... :)

Nou San78, ik bedoel eigenlijk elke dag... 8-[
    Ik had net tijdens mijn vruchtbare dagen een weekendje alleen met hubbie....en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt... :oops: ;)

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahahaha, ik ook!!!!

7. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    hahaha nou dan hoop ik dat het voor je geholpen heeft meis.
    elke dag vind ik een beetje veel, maar ja het is te proberen.

duim duim duim.

liefs san.

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sja, ik heb al een ronde achter de rug met elke dag klussen rond mijn ei...dat had toen helaas niet geholpen...ik hoop nu wel...;)

Had ik ook weer ergens gelezen...als je hubbie erg opgewonden is, dan schijnen zijn zwemmertjes ook van betere kwaliteit te zijn? Als je echt verplicht bezig bent, dan is het alweer minder ofzo...
    Gelukkig zat het deze keer wel goed...hihiih... :)

9. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ow ik weet wat je bedoeld :confused: Ik waan me elke maand weer zwanger na mn ei... die sypthomen zijn ook zo verwarrend!
    Gelukkig zit ik mn wachttijd uit in Griekenland.... :D

Succes in de wachtkamer SandraK ! Wellicht vind ik je na mn vakantie wel bij het hoofdstukje 'zwangeren' ;)

Groetjes M :sunny: na

10. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    maar hebben jullie dan ook altijd de zenuwen of je wel genoeg geklust hebt en zo ja wel op de goede tijd??tsss toch een zenuwslopend iets een kindje willen haha!!moet eerlijk zeggen dat ik van alle maanden alleen nu iets voel(hoop hoop)en dat zijn nu al drie dagen echt kleine steekjes!!maar kijk idd vaak ff in me agenda of ik wel op de goede dagen geklust heb(wat erg laat me ventje maar niet horen haha)

liefs

11. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    die zenuwen of ik genoeg geklust heb heb ik ook en ook de goede tijd.

liefs san.

12. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    gelukkig san78 dan ben ik niet de enige!!!haha.

liefs

13. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    nee hahahaha ik denk dat er wel meer meiden last van hebben.

ik wens je veel succes meis.
    en zal voor je duimen hoor.

liefs san.

14. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad!!!
    Ik heb er ook last van.
    Wordt nu ook gewoon echt kriebelig. Nog 1 dag wachten arch!!!

Ik bedacht me vanmiddag nog dat al die verhalen over ongelukjes en het was niet gepland toch eigenljk wel bijzonder zijn.

Al die vrouwen die zo graag willen, maar continu moeten wachten, en dan zijn er een paar geluksvogels die het ongemerkt worden.

Ik moet ook zeggen dat sinds wij bezig zijn, ik ook met veel meer respect naar zwangeren kijk. Hoeveel tijd en energie hebben zij er in gestoken, hoevaak zijn zij teleurgesteld en noem maar op.

Maar goed, wachten dus.........

15. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    We zijn ook allemaal hetzelfde, niet te geloven eigenlijk. We willen er niet al te veel mee bezig zijn, maar ondertusen :)
    Toch worden er veel zwanger, dus is het denk ik niet zo erg om er zoveel mee bezig te zijn.

Iedereen succes met wachten...............

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben eigenlijk bang dat we iets te veel geklust hebben in ons romantische weekendje...en dat dat niet goed is geweest voor de zwemmertjes... :(
    Maar ja, als ik dan de zwangere-kaartjes bekijk dan krijg ik weer hoop... :)

17. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik zit ook in dilemma: Vandaag positieve ovutest, gisteravond geklust.

Eigenlijk is et beter om de dag te klussen, maar met die positieve ovutest in mn handen ?! :confused:
    Morgenvroeg moeten we vroeg uit de veren dus ook geen optie, maar ben bang dat et morgenavond te laat is......HELP!

(ow als ik et zo terug lees is et ook eigenlijk te erg) :oops:

18. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai SandraK en andere meiden,

Inderdaad, dat wachten is echt een hel. Ik ben inmiddels zwanger, maar pas na 13 maanden (12 pogingen), dus ik weet er alles van! Nu is het wachten op mijn echo, de 11e. Ik ben zelden zooo ongeduldig geweest! Als het straks bij jullie dus raak is, gaat het wachten weer verder met het wachten op een soort bevestiging van dat het goed gaat... :( . Hoewel ik zoooo blij ben dat ik eieieindelijk zwanger ben, is dat wel ff afzien.

Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn, voor alle meiden die aan het proberen zijn!!

19. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Er hoeft er maar eentje tussen te zitten die de eindstreep (optijd) haalt hè. Ik duim voor je!

Ik zit nu ook in mijn after-ei-periode. Vorige maand had ik allemaal vage klachten. Last van mijn borsten, vreemd gevoel in mijn maag (bal), etc.
    Die werden gevolgd door een :evil: van één dag.
    We hebben deze maand niet zoveel geklust door familieomstandigheden. Alleen op zondag en dinsdag, mijn ei was woensdag.

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou dames, mag ik me ook bij jullie aansluiten... :(:

Verschikkelijk dat wachten, ik wil NU een test doen. Maar ja, dacht schiet niet op want die zal toch wel negatief zijn...

Ik heb heeel veel witte afscheiding. Vooral sinds vandaag is het erg veel. Verder pijnlijke tepels, lage rugpijn en buikpijn met krampen/steken. Ik probeer er maar ontpillen van te maken maar ja, je hoopt toch op iets anders...

Allemaal sterkte met wachten meiden!

Knuffel
    Manuela

Deel Deze Pagina