Heeft ie niet ff een bakkie over dan... Nee hoor meid, ik vind het super dat je met me meeleeft...laten we het daar maar bij houden heh... 8) 8-[
hoi sandrak en alle anderen Ook ik heb last van alle verschijnselen die bij een evt.zwangerschap kunnen horen, maar ik ga er maar vanuit dat het" na het eitje"klachten zijn Want anders zou het wel supersnel zijn al de verschijnselen, en daarbij hebben we ook een paar dagen voor de eisprong geklust. ik was er niet zo heel erg mee bezig!! Ik vroeg me trouwens af hoelang je temp. hoog blijft na de eisprong??
Hier mijn na het eitje klachten: * Ik voel soms mijn baarmoeder, geen krampen ofzo, gewoon gevoelig. * ik heb heeeel laag in mijn rug pijn * heel soms een enkel krampje of steekje in mijn borst. * slapeloosheid voor het slapen gaan (is dit een verschijnsel?? ik heb het anders nooit) Wie o wie zet mij met beide benen weer op de grond? Ik wil zo graag dat dit zwangerschapsverschijnselen zijn, maar maak mezelf hier zo gek mee. Ik heb echt goede hoop deze maand. Vorige keer voelde ik dat ik zwanger was en dat klopte. Nu hoop ik daar natuurlijk veel te sterk op!