Ik vind dat er zoveel leuke webwinkels met stofjes in België zijn. Maar dan zit je volgens mij met hogere verzendkosten.
Ik heb mijn blog even bijgewerkt. 4 nieuwe berichten (allemaal verschillende dingen , dus ik wilde het niet in 1 bericht zetten).
Kan ik iets aanpassen voor je? Ben nog niet zo thuis in het bloggen. Net kwam de postbode met mijn nieuwe roos 5011 patroon En dit boekje: Cool Baby | 9789023012139 | Bajah Freeman | Handwerken Had mezelf even verwend, ben vandaag namelijk jarig. Iemand moet het toch doen haha Nee hoor, ben al goed verwend vandaag ook door manlief. Kan niet wachten om het boekje door te lezen. Nu eerst ff snel met de stofzuiger door het huis voor er straks visite komt.
Gefeliciteerd met je verjaardag! Is vast een leuk boek. Ik zit er aan te denken om 'zo geknipt' te bestellen.
Gefeliciteerd! Leuke avond gewenst! Die heb ik volgens mij ook Super leuk om te lezen, maar heb er volgens mij nooit iets uit gemaakt... Tja. Een vriendinnetje wel, een gehaakte olifant als ik me niet vergis.
Bloempje, gefeliciteerd! En tof roos 5011, was mijn eerste echte patroon waarvoor ik betaald had. Geen idee wat je kan aanpassen, ik heb ook geen idee waarom ik je niet kan volgen Juf, zo geknipt is echt wel de moeite hoor. Ik heb de schoudertas al gemaakt en nu bezig aan het ritstasje voor mijn zus. Als ik bestel in Nederland, zijn de verzendingskosten voor een pakket ergens rond de 10 euro voor een pakket. Dus andersom zal het ook wel zoiets zijn. Rokje voor de dochter is af Sandra Stoft: Rokje van spons
2 ritstasjes gemaakt uit het boek "zo geknipt". Sandra Stoft: Ritstasjes uit "zo geknipt" De hoekjes van de rits zijn nog niet 100 procent helemaal zoals het moet maar het ziet er toch al goed uit. Morgen terug enkele dagen werken en zondag mijn verjaardag vieren dus hier gaat er weinig tot niets genaaid worden de komende dagen. Groetjes en fijn weekend!
Leuk ritstasje. Veel mooier dan cadeaupapier n een jurkje af maar nog geen tijd gehad om hem te passen bij Sophie en een foto te maken. Gister even tijd gevonden om hem over haar kleren heen aan te passen anders wilde ze niet meer. Ankie's Maaksels: Jurk SVDHZ Had al een paar dage
Ik vind het bovenstukje wel goed op maat vallen. Heb wel eerst sophie opgemeten onder de oksel en het patroon ook gemeten onder de oksel en kwam dus op een 110/116 uit en daar zit Sophie nu ook in. En het rokdeel kun je zelf zo lang maken als je wilt.
Ik ging vandaag met mijn moeder en de kids naar Den Bosch, en daar kwam ik een stoffenwinkel tegen! Niet goed voor de portemonnee...
Leuk! Ik heb mijn stofjes geblogd. En geprobeerd de laatste broekjes en shirtje op de foto te krijgen, maar dat lukte niet echt...lijkt allemaal heel scheef, maar dat valt irl best mee... Jurkjes van Miron zijn ook leuk!
Maar wel hele leuke stofjes Bloempje. Mooie stofjes Niekekris. Ik heb er ook een paar besteld. Heb zitten puzzelen hier omdat ik er een roos 5011 van wil maken voor Sophie. En heb een pakketje gepakt met 5 lapjes van 50 bij 75.
Niekekris, wat is jouw blogadres? Ga nu ff patronen uittekenen. Stofjes zitten al in de wasmachine. Doen jullie stoffen trouwens de eerste keer in de droger om te drogen of aan het rek?
Ik was alle stoffen en hang ze op (nog geen droger, maar die komt binnenkort, ik weet alleen nietof ik de stofjes daarin doe).