Het uittekenen vind ik juist wel leuk. Al bedenken hoe het in elkaar moet en hoe het uit komt te zien. Tja smaken verschillen inderdaad. Gelukkig maar. Ik houd wel van een zoet jurkje hihi.
Ik heb weer een nieuwe post met misschien een leuk ideetje. Ja, tuurlijk, mensen zat die juist voor het zoete gaan natuurlijk! Mijn schatje misschien zelf ook wel als ze wat ouder is, haha, maar nu bepaalt mama dat ze er juist het schattigst uitziet met wat stoerdere kleertjes
Ik vind dat zoeken naar de juiste lijnen tussen al die drukte op de papieren altijd zo'n gedoe. En of je dan wel alle tekentjes overneemt etc. Maar als je natuurlijk een patroon koopt ivp een blad is dat veel minder! Ik heb ook nog een zgn "jacob broek" liggen, het patroon dan, dat is vast een fijnere ervaring, maar daar past ze nu nog niet in dus die laat ik nog even.
ik heb babbel & liefzonnetje toegevoegd aan mn lijst leuk om ook te volgen. wie wil nog meer in mijn lijstje komen te staan?? kan ik jullie nog beter in de gaten houden hahaha!
ja leuk. Zal thuis ook effe kijken hoe ik jullie aan een lijst kan toevoegen maar mijn blog is: Ankie's Maaksels Ja voor de elodie het patroon uittekenen is inderdaad makkelijk niet zo heel veel lijntjes op 1 blad. Maar ik vind dat juist de uitdaging om de juiste lijntjes te zoeken.
@miron, ik heb jou ook toegevoegd. ik moest even zoeken hoe t moest maar bij indeling kan je gadets toevoegen en dan bloglijst geloof ik en dan kan je blogs toevoegen.
Hmm uittekenen op papier is ook mijn hobby niet.... ik zit liever achter de machine Ik teken eerlijk gezegd ook niet alles meer over.. de tekentjes dan. Wel altijd r.v.dr natuurlijk. Beetje lui af en toe Ik moet nog kijken hoe ik jullie kan toevoegen...heb ik me nog niet in verdiept
Oei ik ga nog spijt krijgen dat ik geen blog heb, moet ik trouwens zelf een blog hebben om op jullie blogs te reageren? Kan ik julie blog ook ergens "vastzetten" zodat ik die regelmatig kan volgen? Ah misschien gewoon onder favorieten zetten dan. Waaw die jacob broek is moooooi! Maar ik was hier gisteren de kleerkasten van zoonlief en dochterlief aan het opruimen en kwam tot de conclusie dat ik voor het moment geen kleertjes meer moet kopen of zelf maken want ze hebben echt al veel te veel. Misschien al beginnen aan een wintercollectie... De handtas voor dochterlief is af, ik ben eens benieuwd naar haar reactie morgenvroeg. Ik zal ook een fotootje trekken dan. En het kleedje heb ik zojuist gesmockt en vond ik eigenlijk wel fijn om te doen. Het kleedje heeft ook ineens een heel ander model, morgenvroeg eens laten passen.
Haha, je hoeft niet mee te bloggen hoor, kost best veel tijd soms, vind ik. Je kunt ook volgen per e-mail, als je je aanmeldt, voor wie dat heeft geïnstalleerd. Ik wel ieg. (of via een rss-reader als je zo modern bent Ik niet.) Maar de meesten posten hier ook wel even als er iets nieuws staat denk ik? Benieuwd naar de tas!
Goedemorgen, hier een goede ochend want dochterlief vindt de zelfgemaakte tas geweldig Ondertussen hangt er ook al een zelfgemaakte sleutehanger van haar aan en is hij dus helemaal af. Babel, ik heb nu de blog's bij mijn favorieten gezet, straks na het werk eens kijken hoe het werkt met die mails. Groetjes
@besje, leuke tas hoor! is van een spijkerrokje? doet me denken aan de middelbare school toen kregen we 1 week "naailes" en heb ik van een oude spijkerbroek een tas gemaakt. leuke applicatie zit er op ook zelf gemaakt? @liefzonnetje, wel folie had ik nu nodig flock of flex? heb mn logo op blog veranderd, en de taartjes toegevoegd die ik voor babbel heb gemaakt. piece of may: Pieces for YOU
Mbtc, dank je wel. Ja een spijkerrokje dat haar te klein was geworden. Moest ik het nog eens overdoen zou ik geen spijkerrokje nemen want het wordt soms een beetje te dik om te stikken. Dat had ik ook al eens gelezen dat je van een broek ook een handtas kan maken maar van een rokje leek me het gemakkelijkste. De applicatie is via een webwinkeltje (ik mag de naam hier zeker niet noemen qua reclame?) maar ik ben er wel heel content van!!! Amai veel werk gehad aan die taartjes zeker? Ziet er super uit!
Dat soort tasjes zijn niet echt mijn smaak, maar voor je dochter is het natuurlijk wel super leuk! En gevoerd en al, goed hoor! Ik heb eindelijk eens iets voor mijzelf genaaid. Het is zo eenvoudig eigenlijk. (als je maar tijd hebt...)
Geinig tasje geworden. Babel leuk truitje is dat geworden. Ben net effe in de pauze de stad in geweest en oh jee ze hadden stof in de aanbieding 3 meter voor 5 euro en ik kon 2 stofjes gewoon niet weerstaan dus maar meegenomen. En garen zodat ik mijn jurkje in elkaar kan zetten.
Zo ben thuis en kindjes slapen nog even. Al begint de jongste zich alweer te melden dus effe snel. Op mijn blog foto's van de stofjes die ik gekocht heb en een preview van de elodie die ik ga maken.
miron.... kun je je blog misschien linken? Makkelijker dan terug moeten zoeken .... ben heel benieuwd namelijk naar je stofjes