de naaiclub deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    :D Wist je niet dat ik dat was? Haha ik wist en weet nog steeds niet wie jij bent. Ik zeg ga de battle aan met Multivroon en kijken hoelang jouw oudste in dezelfde kleren moet lopen voordat hij ontdekt is :)

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    #4482 Kim11, 5 sep 2013
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
    Hahaha voor de oudste... Lieve help...

Die heeft 1 wens.

Donald Duck!

Dacht misschien iets met flockfolie doen ofzoiets. Heb van jou Marieke, een klein stukje gekregen, maar wat ik er nou mee moet doen? Vast iets met strijken ofzo.. Maar heb me er nog niet in verdiept, ga ik nog doen. (Enn nee ik had geen idee dat jij t was haha)

En Moniponi, die van mij heb je er in twee tellen uitgepikt hoor, heeft geen blond haar en blauwe ogen :p

3. juf85

juf85 Niet meer actief

Op de website van mamarieke staat wel uitleg over flockfolie en flexfolie.

4. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Tx onhandig via foon nu om een link te plaatsen. Maar op de site en dan tabblad tips... daar kun je het vinden hoe je moet gebruiken. En donald duck daarvan maken moet zeker lukken hoor.
    Ik ga tukken

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Slaapze!

Ik ga het morgen eens lezen, en kijken of er nog een verdwaald shirt in de kast hangt waar t bij past :)

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ohja dames, even over dat blogspot..

Ik moest mn google account gebruiken. Heb een bloggerprofiel aangemaakt met een pseudoniem.. Maar zie je dan ergens mn mailadres nog?

7. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    In principe weet je iemands mailadres niet als je z'n blog bezoekt volgens mij. Misschien is dat met een google+ account anders...

Ik heb een nieuw blog-gmailadres gemaakt voor mijn blog om het te scheiden van mijn gewone gmailadres.

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik doe niet aan google+,.. Ben benieuwd of ik nu gek wordt van de mail of niet, anders maak ik gewoon een nieuwe aan :)

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik kom net op facebook een webwinkel tegen. Iemand verkoopt die pakjes van kiind en kleren uit de ottobre. Ik wist net dat je zulke patronen commercieelmocht gebruiken.

10. juf85

juf85 Niet meer actief

Bij ottobre staat dat verkopen dus niet mag, bij kiind zie ik het niet.

Ik ben al sinds eind 2011 bezig met een webwinkel.. Maar steeds lag het maanden stil. Nu weer begonnen, dus hopelijk binnenkort online. Vriend bouwt de site, maar had bedacht weer opnieuw te beginnen....

Mij is wel eens gevraagd of ik ook die kleding die ik maak ga verkopen, maarik zeg altijd dat dat niet zomaar mag vanwege auteursrechten.

De te kleine kleren wil ik wel samen met de gekochte kleren op marktplaats verkopen, maar daar maak ik absoluut geen winst mee.

Ik vind het dan altijd zogek als ik zulke kleren in webwinkels tegenkom, ik heb het nu al meerdere keren gezien.

11. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, valt mij met andere patronen ook wel eens op (tassen...)

@kim, heb nog nooit spam-mail op mijn blog-mailadres gehad. Wel spamreacties op mijn blog, die krijg je ook als mail binnen trouwens (alle reacties).

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    #4492 Kim11, 6 sep 2013
    Laatst bewerkt: 6 sep 2013
    Ik liep van de week met dat blauwe sterretjespakje of njah zoonlief had m aan..

Riep ook iemand ooh leuk dat is een ..... (merk) -_-

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Hihi Kim jij natuurlijk, jaaa dat is "Kimmie' oh ken je dat merk niet? Nou dat is mega hip en een nieuw design ;)

Ik krijg vaak de opmerking dat dl een Olily jasje aan heeft. Maar ook eens iemand dat het model herkende als de Jade waarop ik hem geinspireerd heb, dat laatste vond ik veeeeeel leuker!

Van die webshops snap ik ook niet..... volgens mij mag je ook de Kiind patronen niet voor commerciele doeleinden gebruiken.
    Juf, verkoop van gedragen kleding is natuurlijk heel anders!

Hier ook wel spam op mijn blog, maar dat wordt zelden geplaatst ookal heb ik automatisch plaatsen aan.

14. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juf, ik heb mij dat ook al afgevraagd ivm die patronen gebruiken voor commerciƫle doelen. Ik zie er regelmatig voorbij komen op facebook. Maarja aan de andere kant denk ik dan, misschien heeft ze het patroon wel zelf getekend en lijkt het op een A lijn rokje van mme zsazsa of het kruippakje van kiind.

Met wat voor winkeltje ben je bezig? Kleertjes?

Vraagje, vinden jullie zo'n simpele A lijn overgooier nog kunnen voor een meisje van 8 jaar? Wel in een passend en mooi stofje natuurlijk :)

Groetjes

15. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je een specifiek model?

Tuurlijk, waarom niet? Als de pasvorm goed is, is het toch niet baby-achtig ofzo?

16. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik bedoel echt zo'n A lijn overgooier met drukknoopjes op de schouders. Zoals je veel voor baby's ziet.
    a-lijn jurkjes - www.titatimi.be
    Zo eentje bedoel ik. Ik denk ook wel dat het kan maar ik twijfel omdat de maatjes van zo'n overgooiers meestal maar tot 4 jaar ofzo gaan.

17. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, ik zou het modelletje wel een eind uitrekken dan, de verhouding moet natuurlijk heel anders voor een lang en dun kind! En evt de bandjes in verhouding nog smaller maken.

Ik dacht meer aan model tuinbroek, maar dan met rokje eronder. Euhmm, even foto zoeken...

18. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd naar de foto :)
    Het is een cadeautje voor een nichtje. Maar ik twijfel nog over het model, het belangrijkste is dat het zonder rits is want ik kan een blinde rits toch nog niet mooi genoeg afwerken om cadeau te doen. En het nichtje is idd heel fijn.

19. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina