weer een lapje gebruikt.... nou ja, maar een klein stukje eigenlijk want veel heb je niet nodig voor een legging in mt 80 legging is af!
Leuk die legging. Vooral het gedeelte bij de knietjes. Ik heb zelf ook al eens een legging gemaakt van een patroon maar was daar ook niet zo blij mee. De bovenkant was ook veel en veels te ruim. Heb op internet deze tutorial gevonden: Super Simple Leggings: {only 2 fabric pieces} | Make It and Love It En die zit echt super goed.
Heeee top die link voor de legging!! bedankt!!!! Even spammen wat ik vandaag heb gemaakt.. Een zonneklepje met naam (zonder patroon)
Leuk zonneklepje voor een mooi meisje En wat vonden ze van de busy bags? De jurk is gister precies ongeveer 2 uur aangeweest daarna uit moeten doen omdat ze in de broek had geplast en de jurk dus ook.
De busy bags zijn in de smaak gevallen.... alleen de oudste vond het nog erg lastig die Tangram.... dus ik moet een nieuwe voor hem maken . Ideeen genoeg, maar wil wel iets maken waar hij niet in 2 tellen op uitgekeken is.....
He dames, veel gedaan hier Zo alles bekijken, waren een paar dagen weg. @Dianana, ik stik de naden met de overlockmachine, en de zomen met de tweelingnaald.
Alles bekeken en gereageerd. EDIT: trouwens, die anti-spam controle kun je gerust uitzetten volgens mij, erg irritant vind ik persoonlijk, bij mij staat hij al een tijd uit en ik heb nog geen raar bericht gezien. Grappig dat zonneklepje! Zit er iets hards in? Leuke link, ik deed datzelfde (broekjes uit 2 onderdelen) ook bij de poppenkleertjes.
babel, staat hij bij mij ook aan? Want idd erg irri.... ja dus, heb het ff gecheckt en gelijk veranderd.
Leuk geworden. Zo heb een nieuwe naaimachine gekocht alvast voor mijn verjaardag. En voor het geld dat ik verdiend heb met de vaandels te maken. het is een Pfaff ambition 1.0 geworden.
Ja een hele mooie machine inderdaad. Nu alleen erop leren naaien hihi. Krijg over 2 weken uitleg erover de dames die dat normaal doen zijn nu met vakantie. Maar dat vind ik niet zo erg kan ik hem nu al een beetje leren kennen en dan vragen stellen over wat niet duidelijk is.
Heerlijk!! EDIT: wat een duur ding zeg, pfff! Had je ook al een lockmachine? Weet het even niet meer.
Nee heb geen lockmachine. Maar op de naailes kan ik daar wel gebruik van maken. En ik heb een tante met een lockmachine dus als nood echt aan de man is kan ik daar ook gebruik van maken. En dat is het volgende wat op mijn lijstje staat hoor
Ja ik bedoelde een beetje dat ik eerder wat minder aan een naaimachine zou uitgeven en een lockmachine erbij kopen. Maar goed ik heb dan ook een ouwetje en geen idee wat ik daaraan mis
Gisteren nog even snel een kraamkadootje gemaakt... Oh maar een Pfaff is wel altijd een heerlijke machine..... ik geef je groot gelijk en daarna komt een locker vanzelf .... die ga je nl echt wel missen
Haha dat is waar. Maar een goede lockmachine is ook duur en voor beide iets minder goed had ik het geld niet. En als ik dan toch geld uit ga geven voor een naaimachine of een lockmachine dan wil ik wel wat goeds kopen en niet van net niet. Als het goed is moet ik er nog jaren mee doen.
Ja, ik doe ook eigenlijk meer met de locker dan met de gewone naaimachine , vandaar mijn idee erbij. Maar je hebt gelijk, ik heb mijn lockmachine ondertussen ook al zo'n 20 jaar ofzo