Lockmachine standaard instellingen is alles op 4. Staat ook in handleiding wat te doen met de instellingen. Lastig om zo uit te leggen.
Draadspanning bedoel je? Dat hangt toch erg af van wat je doet? En voor een gewone locksteek hangt het weer erg af van de stofdikte. Ik pas vaak even wat aan als ik andere stof heb.
Denk dat het heel erg van de machine afhangt. Ik heb hem vaak hetzelfde staan hoef maar soms iets aan te passen. Ik maak altijd even een proeflapje dan zie je het zo.
Ik had m ook met alles t zelfde staan...toen kwam ik n tutorial tegen die ik wilde proberen...vergeten mn standen op te schrijven...en nu krijg ik m niet meer goed Weet wel dat de twee buitenste anders stonden als de twee middelste...zucht...laatste stukje van t tripp trapp kussrn...had ik m nou maar eerst helemaal afgemaakt
Ik geloof dat bij mij alles op 3 staat normaal gesproken, maar zou ook 4 kunnen zijn...zal straks eens kijken.
er staan wat nieuwe jumpsuits op mn blog. Als ik weer tijd heb maak ik er nog een paar. Vandaag verjaardag gevierd van m'n zoontje. Hij heeft van de hele familie samen duplo gekregen. Erg leuk: de grote treinset en nog wat kleine setjes.
nog gefeli juf en duplo is altijd leuk Hier even een simpel recht toe recht aan rokje gemaakt in het thema Herfst had dit stofje begin dit jaar in Ahoy gekocht met dit doel... En hij staat haar erg leuk...Zie facebook
Juf, mooie jumpsuits en een mooi mannetje!. De legotrein is leuk, hebben we hier ook. @lockmachine, hier ook rond de 4, maar ik speel er wel een beetje bij afhankelijk van de stof. Hier vandaag 2 shirts geflockt: BeideHandjes : Dino's en onderzeeërs
Heb bij jullie blogs gereageerd! Melanina... wat is jouw facebook want kan nergens dat vinden en ben benieuwd naar je rokje. Zo ik ga straks een broekje voor dl tekenen. ML was aan het mopperen dat ze geen enkele broek had Eigenlijk toch ook wel praktisch als ze mee de wei, boomgaard of kippenren in gaat..... Wil een broekje maken met wat wijder uitlopende pijpen. Dat vind ik zo schattig. Morgen kan mijn naaijuf het dan even controleren voordat ik ga naaien. Ik had een Charlene gemaakt, nog niet helemaal af, moest aanvankelijk alleen nog een zoom in.... even gepast, maar ben niet tevreden. De mouwen vind ik veel te wijd, die moet ik zeker innemen. Verder ben ik zo dom geweest hem niet in de lengte na te meten en is hij dus echt veeeeel te lang. Moet 9cm vanaf.... tja en dan heb ik niet veel Alijn meer over. Dus moet even gaan bedenken hoe ik dat op ga lossen. Misschien wel gewoon de zijnaad loshalen en een soort driehoek ertussen zetten zodat het weer een Alijn wordt. Gelukkig is het "proefmodelletje" een relatief goedkope tricot geweest. Maar toch, al het werk vind ik het zonde als het niet gedragen gaat worden. Overigens erg eenvoudig te naaien, leuk ook als begin project, beschrijving is heel erg duidelijk.
Gaaf, ik wil ook een charlene maken. Goede tip om even de lengte na te meten. Volgende week vrijdag stoffenspektakel en dan hoop ik leuke stofjes te scoren ervoor. Maar heb ik ook al op blogs van ontwerpers zulke leuke nieuwe stofjes gezien. Kiezen wordt lastig....
Hier lekker productief geweest (eindelijk weer eens), heb 2 nep-wikkelshirts gemaakt (kunnen meisje en ik lekker "assorti" op pad, haha) en een jurkje. Alles is nog niet helemaal af, maar wel bijna. Heb de laatste tijd veel tijd besteed aan stofjes zoeken, elastieken zoeken, en mijn ideeën uitdenken, dat het dan ineens zo meevalt hoe snel je alles in elkaar hebt zitten
Ga zo ff bijlenen hoor. Kom net achter de machine vandaan. Heb een shirt voor zoonlief afgemaakt. Hij wilde graag een groen shirt en vond deze stof laatst op het stoffenspectakel. Vind m wel leuk geworden. Morgen even passen en foto maken voor op m'n blog.
T was dus 2.5....2....2.5....2...hij doet t weer Alleen kreeg ik vandaag de folder van de lidl...lockmachine in de aanbieding...volgens mij is t gewoon die ik heb ! Of zou ie geen diffrentieel hebben ?...staat niks over in de adv...maar zie wel n klein knopje zitten op de foto...dan baal ik toch wel ff als n stekker zeg
juf, wat een schatje!!! <3 En super leuke jumpsuits weer! nelta, vooral het dinoshirt vind ik echt geweldig!
Dankje! (en de rest ook) Al heeft dat schatje heel wat gekrijst vandaag. Hij heeft aardig last van krampjes, zo zielig. maar hij kan ook kletsen en lachen gelukkig Die dino vind ik ook leuk geworden.